PCOS, Letrozol

Hoi! 
@Lara, ik wilde nog even reageren. Wat jammer dat je toch ongesteld was geworden. Ik hoop dat het spuiten deze ronde weer net zo goed aanslaat. Dan heb je iig weer een eerlijke kans. Ik ben heel nieuwsgierig naar je echo. En ik duim weer heel hard voor je.
@Lauwing, ik lees net jouw stukje en wilde daar ook even op reageren. Wat fijn dat je nu toch groen licht hebt gekregen van de gyn! De ovulatietesten op je plaatje zijn nog niet positief. Dan moet het teststreepje echt even donker of nog donkerder zijn dan het controlestreepje. En bij de ClearBlue testen krijg je een vaste smiley. Aan je streepjestesten te zien kom je wel steeds dichterbij. 
Het slimste is om het nu gewoon om de dag gezellig te maken en op de dag van de positieve ovulatietest misschien een keertje extra als je precies de dag daarvoor ook al bezig bent geweest. Het kan dat je helemaal geen positieve ovulatietest krijgt. Dan werken die dingen voor jou misschien niet (hoeft dus niet te betekenen dat je geen eisprong hebt). Dan kan je het beste de komende week of iets langer nog gewoon om de dag aan de slag. Ik duim ook voor jou!

@Nientje: bedankt! Het is nog even afwachten nu. Hopelijk slaagt het deze keer inderdaad wel aan ?
@Lauwing: ik krijg echo's bij de gynaecoloog in de privépraktijk. Voorlopig nog geen echte ziekenhuisbezoeken

@Nientje: bedankt! Het is nog even afwachten nu. Hopelijk slaagt het deze keer inderdaad wel aan ?
@Lauwing: ik krijg echo's bij de gynaecoloog in de privépraktijk. Voorlopig nog geen echte ziekenhuisbezoeken

@Lau: fijn dat er eitjes klaarzitten! Hopelijk gaan ze ook echt springen ??Je testen zijn negatief. Kan zijn dat je de LH-piek net gemist hebt. Maar misschien komt hij nog. Bij mij groeien ze ook erg lang door, dat komt vaak voor bij letrozol. Gewoon voor de zekerheid om de dag seks hebben en even doortesten. Maar je kan voor de zekerheid ook het ziekenhuis dinsdag even bellen als er dan nog geen positieve test is. Maar fingers crossed dat dat niet nodig is :)
Ik zit op 6 dpo. Te vroeg om iets te kunnen voelen. Vorige ronde was het pas op 11 dpo dat ik iets geks voelde. Dat is vrijdag pas. Nog even geduld dus ???

Oeh... jawel... mijn ovulatietesten beginnen op te kleuren en ik begin het down under te merken. Er is nog niet gesprongen, die pijn heeft misschien toch met de letrozol te maken gehad.. Vanaf nu testjes doen en dan duimen .kan zomaar nog 4 dagen duren waar op ie springt.. dag 8 had ik idd wel heel extreem gevonden..
Mijn natuurlijke cyclus hing tussen cd21 en 30 in, soms 17... dat was echt een jojo.
Succes allemaal!
@heefteenwens, ja 2 dagen voor je eisprong is juist heel mooi, je maakt zeker kans..! Spannend..

@Lauwing fijn dat de 7,5 mg bij jou uiteindelijk dan toch iets doet, ik heb zelf vrijdag de eerste echo, dus ben benieuwd hoe dit nu aan slaat. Hopen dat bij jou het eitje springt! :)

@lau; bij mij duurde het ook 4/5dagen na mijn echo van 21mm. Dus springen kan altijd nog! Rustig door blijven testen en om de dag gezellig maken. 

Welkom nieuwe meiden! Zelf vond ik de controle echo's erg fijn. Je weet beter wat er gebeurt i.p.v z'n ovulatie test te doen en niet wetende waar je aan toe bent. 

Ik ga er helemaal vanuit dat ik mijn wacht weken zit. Vanuit gaande dat ik donderdag een eisprong heb gehad. We wachten nog 1,5 week. 

Terug
Bovenaan