PCOS, Letrozol

Hee meiden bedankt voor jullie reactie!!
@lilo1988 bedankt voor de tips!! Maar nog ff door testen voor mij dan.. Ik denk dat mijn eitjes pas springen als ze echt wat groter zijn blijkbaar?‍♀️ maar ik Had vorige ronde ook Geen positieve cleurbleu test (met smiley) en toch eisprong gehad vandaar dat dit me zo onzeker maakt ?
@mateke ow dat klinkt wel heel Prettig controles on privé praktijk hopelijk kan je daar voorlopig blijven!!
@rshaa oww spannend nog paar dagen geduld hebben ??
@bloem succes vrijdag ik duim voor je!!
@heefteenwens ik denk ook dat ze gewoon nog ff doorgroeien ? succes met je wachtweken..
Liefs lau
Ps deze CD18 is er vanmorgen bij gekomen en het lijkt op te lopen... ?
https://www.mupload.nl/img/6a8am6m.jpg

Hoi Meiden,
Zoveel berichtjes weer...ik zal later uitgebreid reageren maar mijn echo's was vanmorgen niet top. CD10 en een eitje van ongeveer 10mm. Vorige ronde op CD11 al een ei van 16mm, wat een verschil dat je! ? Woensdag weer een echo.
@lauwing van het spuiten voel en merk ik vrij weinig, ovitrelle ook niet echt. Het enige wat ik echt merkte na ovitrelle is gevoelige borsten. Maar dit nam 2 dagen voor mijn menstruatie begon af. 

@heefteenwens: spannend! Wel gezellig dat ik niet meer alleen op het bankje zit ;-) 
@Lau: de test is inderdaad alweer wat donkerder. Je zou toch denken dat hij morgen wel positief moet zijn? En misschien heb je wel geen knallers van ovulatietesten. Dat schijnt ook voor te komen. Gewoon even doortesten en dooroefenen. Succes! 
@Lara: Shit zeg. Dat is wel een tegenvaller t.o.v. vorige keer. Hopgelijk krijgt hij een mooi groeispurtje en is er woensdag al wat meer te zien. Kun je meteen ophogen als hij toch niet doorgegroeid is? 

Mijn progesteron was flink hoog. 71.7. Heb ook echt al vanaf de eisprong veel last van mijn borsten en buik. Dit verklaart het denk ik wel. Morgen even het zkh bellen om de uitslag te bespreken. Nu maar hopen dat mijn HCG deze ronde ook zo goed zijn best gaat doen ;-) 

@rshaa ja dat is wel een domper vergeleken met de eerste ronde inderdaad. Of ik woensdag op mag hogen weet ik niet, ze vond het zelf een goed beeld bij cd10....maar voor mij was dit natuurlijk een slecht beeld vergeleken met de vorige x. Je progesteronwaarde was zeker heel mooi hoog, spannend weer voor jou..
@lauwing ovulatietesten is toch altijd inderdaad een gedoe, zeker als je het al geprobeerd hebt en de vorige x wel een eisprong had maar geen positieve ovulatietest. Wellicht werken ze miss gewoon niet zo goed bij jou.
@lilo leuk om te horen dat je benieuwd was naar mijn eerste echo, zoals je gelezen hebt niet bijzonderwaardig tot nu toe.

Rshaa; hoeveel dagen mag jij nog wachten tot je niet ongesteldheiddag? 
Ik moet zeggen dat ik me vrij relax voel. Heb namelijk het gevoel dat deze ronde niet gelukt is. Waarom? Misschien omdat alles al anders verloopt dan dat ik dacht..
Wie weet pakt dit dan toch positief uit! ?
Op naar 23 oktober.. ??

@Lara: als het ziekenhuis wel positief is over de echo, ben ik dat ook hoor. Had er nog niet zo over nagedacht, maar volgens mij is 10mm op cd10 helemaal zo slecht nog niet. Snap dat he voor jou als een tegenvaller voelt omdat je de vorige keer een stuk verder was. Maar het kan echt nog alle kanten op :) Ik had eitjes van 13mm op cd 12. Nog niet opgeven dus! 
@Heefteenwens: ik weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Heb maar 1 ronde een 'normale' menstruatie gehad. Die kwam al op 12 dagen na mijn eisprong. Vorige keer heb ik daarom al op 12 DPO getest en dat ga ik nu ook proberen (als ik het volhou...). Dat is zaterdag.
Ik hoop voor je dat het toch een leuke meevaller wordt! Hopelijk kun je zo relaxed blijven. Dan duim ik stiekem voor je op de achtergrond ;-) Wanneer wil jij testen? De 23e?

@Rshaa en @heefteenwens spannend voor jullie. 

ik heb vandaag de laatste tabletjes letrozol ingenomen. Spannend weer een nieuwe ronde. Heb ovulatie testen gekocht. Hopelijk lukt het hier mee. 

nientje 

Ik wil de 22 of 23ste gaan testen. Ik wacht liever een dag langer dan dat ik een negatieve test in handen heb. Dus probeer zo lang mogelijk te wachten. 
Ik heb op woensdag of donderdag eisprong gehad. Dus wil donderdag of vrijdag,  2 weken later gaan testen mocht ik nog niet ongesteld ben geworden. Dus dan zit ik op dag 14/15/16 na mijn eisprong.

Terug
Bovenaan