PCOS, Letrozol

@rshaa vandaag weer begonnen met letrozol toch? Succes ?
@xxlara hoe was jouw echo gister? ?
@bloem en hoe was jouw echo? ?
Hopelijk bij beide doorgegroeid ??
Liefs lau 

@lauwing ik had vandaag een echo....  Ik heb weer een zeer bijzonder verhaal. Ik had een andere echoscopiste vandaag en ik had mijn zorgen uitgesproken dat ik het maar raar vond dat een ei van 14.3mm ineens was verdwenen. Ging ze kijken, je zag echt twee grote ringen. Oftewel de eitjes die volgens de andere echoscopiste waren verdwenen zaten er gewoon nog. Ze heeft zoals ik al dacht waarschijnlijk gewoon gedacht ik krijg het niet in beeld door het lucht dus laat maar. Ik had dus 2 eitjes van 22.3 en 22.7 mm en een bms van boven de 11….Ik heb hierdoor eerst een ovulatietest moeten doen of mijn lichaam het niet al in gang had gezet, dit was niet het geval dus heb ik ovitrelle gespoten….

hi ladies! 

wat lees ik al goede verhalen hier van positieve ervaringen op de hormonen. 
vandaag had ik eerste echo na letrozol.
vandaag cyclus dag 10 maar er was nog nada te zien op de echo. Nu moet ik vrijdag weer terug. 

Echoscopist zei dat ze ergens misschien denkt dat de 2,5 mg te weinig is voor mij.
Op welke cyclus dag is er bij jullie vaak al wat te zien op de echo? 

liefs!

@xxlara neejoh ?echt bizar!! Wat dat betreft ben ik daar toen ook achter gekomen met die eenuh gyn die 2x zei nee hoor dat is geen eitje dat is een cyste waardoor ik toen mijn eerste echte eisprong gemist heb ?
Gelukkig waren jullie er nog wel optijd bij en 2 mooie eitjes en goeie dikke BMS ?? dus nu gezellig maken en mee op het wachtbankje ?? welke CD Zat je nu met eisprong? 
@stephan-nie wat jammer dat er nog niks te zien was.. Ik Had dat bij 2.5mg ook.. Normaal heb je op CD10 wel iets van tegen de 10mm aan en soms wat groter.. Maar nog ff afwachten misschien komt er een late groeispurt.. Maar bij mij deed 2,5mg niks en 5mg leek wat te doen maar ze werden niet groter dan 14mm pas bij 7,5mg ging het pas goed.. Maar bij de meeste waarbij er. Bij 2,5mg niks gebeurd werkt 5mg wel goed ? 
Liefs lau 

Hi,

Ik ben in maart Letrozol gaan slikken. Na 3 cyclussen ben ik zwanger geraakt. Ik ben inmiddels nu 19 weken zwanger. :)

Voor mij heeft dit geen negatieve bijwerkingen gehad behalve wat acne. Je kan het vergelijken met Clomid.

Ik hoop dat het jullie gauw lukt om zwanger te raken!

Ik had vandaag een follikel van 15 mm, zo groot heb ik er nog niet eerder een gehad, maak me alleen wat zorgen over mn bms, was nu maar net boven de 3... Had t idee dat de fertiliteitsarts zich daar ook zorgen over maakte toen maar de echoscopiste van vandaag had zoiets van we weten ook niet wat bij jou normaal is, dus we zien t wel. 
Ik zou eigenlijk woensdag terug moeten, maar dan is t voor mij lastig om te gaan, donderdag was in het ziekenhuis lastig dus ik heb nu pas vrijdag mn volgende echo, met de kans dat hij dus zou springen daarvoor, dus wel "gemeenschapsadvies" gekregen voor de zekerheid. 
Heb er nog niet zoveel vertrouwen in, maar het is wel weer iets beter dan het eerder was, dus misschien eindelijk een eerste echte kans. 

@lauwing ja echt bizar weer! Haha? ik zit vandaag op CD17 en heb dus 14 dagen gespoten. Was dus achteraf niet nodig geweest zolang maar goed...je eitjes springen dus na het zetten van ovitrelle in +\- 36 uur en ze hebben dan het liefst dat je 12 en 36 uur naar ovitrelle gemeenschap heb...dus inderdaad even 2 dagen ervoor gaan en dan weer het wachtbankje op ? 
@bloem bms is wel dun ja, zeker voor een innesteling. Ik dacht dat dit minimaal 7mm moest zijn? Maar weet het niet precies... 
@stephanie wat Lauwing zegt indd,meestal wel wat te zien maar kan nog komen hoor...

@steph, wat jammer dat het tot nu toe weinig heeft gedaan. Helaas was dat bij mij ook het geval. Ik ben daarna begonnen met 5 mg. 2 jaar geleden was ik daardoor de eerste ronde zwanger. Nu helaas met de de 2e ronde bezig 5mg voor 2e kindje. 

@Xxlara, oeee spannend op het wachtbankje. 

ik afgelopen vrijdag begonnen met de ovulatie testen. (Paarse clearblue) En ja hoor vanmorgen had ik een knipperende smylie. Spannend. 

nientje 

Terug
Bovenaan