Hallo dames,
Ik heb het een en ander terug gelezen, maar je weet niet waar je moet stoppen. Inmiddels ben ik er wel mee gestopt en durf ik wel een bericht te plaatsen.
Ik ben 26 jaar, in november vorig jaar voor het eerst naar de fertiliteitsarts gegaan omdat ik maar niet ongesteld werd nadat eind mei de implanon uit mn arm was verwijderd. In januari kregen we te horen dat ik moet afvallen en dat wanneer ik 10% was afgevallen we verder gingen kijken want grote kans dat de cyclus vanzelf op gang kwam.. Het zag er namelijk wel prima uit van binnen en in beide stokken lagen erg veel kleine eitjes klaar die niet leken te gaan 'springen'. Ik kreeg wel provera mee omdat mijn baarmoederwand erg dik was.
Op vakantie in juli (ja.. zul je net zien..)mega ongesteld geworden. Daarna nog 1x. Uiteindelijk 7 kg afgevallen maar flink erbij gaan sporten, ik loop nu 7 kg hard, wat ik voorheen niet deed. Daarom mocht ik al wel eerder terug komen dan met de afgesproken kilo's.
Gelukkig, ze gaan ons helpen! Gisteren begonnen met letrozol 2,5 mg, volgende wk vrijdag de echo. Ik ben heel benieuwd! Erg prettig was dat ze vertelde dat we een hele grote kans hebben dat we binnen 1 jr zwanger zijn, ik hoop het zó! Net als voor jullie allen!!
Ik vind het erg prettig om met vrouwen in contact te komen die het zelfde pad belopen als wij. Heel verhaal, sorry! Haha
Groetjes, Irene