PCOS, Letrozol

Xxlara; wat bijzonder van je echo!! Gelukkig was je er nog op tijd bij en mag je ovetrille spuiten! Succes ermee! 

Bloem; Je BMS is niet veel. Wie weet gaat het nog wat groeien. 

Nientje; spannend zeg! Succes de komende dagen.
Vandaag zit ik op NOD 12. De spanning begint nu toch wel een beetje te komen. De eerste echte ronde. Dus geen flauw idee wat normaal is voor mij. Echt klachten heb ik niet, alleen dat ik al dagen een opgeblazen gevoel heb. Paar dagen terug wat puisjes maar die zijn weer verdwenen. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden, dan valt alles mee. 
Als ik nog niet ongesteld ben geworden donderdag, dan ga ik testen. NOD 14 is het dan. ??????

@heefteenwens, oee spannend. Hopelijk positief nieuws. 

vandaag weer een mooie knipperende smylie. Gisteren het gezellig gemaakt. Wat is het beste wanneer? 
vorige ronde elke dag gezellig gemaakt misschien te veel? Toen niet zwanger 
nientje 

Nientje; ik zou nu even om de dag doen. Bij een vaste smylie heb je na 24/36 uur een eisprong toch? Dus zodra die vast is, is het het belangrijkste moment. Vanavond kun je prima over staan. Het moet natuurlijk ook leuk blijven! 
Hoe heten die testen van jou? Ik heb ook van CB liggen maar geen knipperende smylie dacht ik. 

@heefteenwens, ja dat dacht ik ook idd. Stond geloof ik in de bijsluiter. Ga uit denk ik van donderdag of vrijdag. Ja het moet idd ook leuk blijven. Ik heb de paarse ovulatie testen van clearblue. Identificeert gewoonlijk 4 of meerdere vruchtbare dagen. vrijdag begonnen met testen (advies van de bijsluiter) toen lege rondjes maar sinds gisteren ochtend een knipperende. Doe het met de urine na de langste slaap? 

nientje 

Hee meiden, heb afgelopen twee weken niks van me laten horen. Maar dagelijks mee gelezen met jullie updates. Hoop zo dat het snel zal lukken! Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad (eindelijk na het lange wachten). En ik heb een kloppend hartje gezien, het is echt nog inimini, een halve cm. Maar het klopt bij 6 weken wat ik nu ben. Zo spannend allemaal, maar mag nu blij zijn. Mag volgende week terug om te kijken of het goed groeit. ??

M'etje; gefeliciteeerd!! Super nieuws, begrijpelijk dat het nog spannend is! Succes volgende week. 

Ik ga morgen ochtend testen! Kan toch niet wachten tot donderdag denk ik! Want als die morgen niet positief is, weet ik zeker dat ik ongesteld ga worden, wanneer is dan natuurlijk nog de vraag..

Terug
Bovenaan