PCOS, Letrozol

Welkom Irene bij de club waar je niet bij wil horen. 

Ik ga ronde 2 in van de werkende Letrozol. Vanmorgen ongesteld geworden! Deze ronde zonder echo's. Ik heb eigenlijk het ziekenhuis nog niet gebeld. Morgen nog even doen. Dacht dat ze bij mijn laatste controle zei, dat ik niet hoefde te bellen. Maar doe het toch nog even om door te geven dat ik de volgende ronde in ga. 

@Rshaa, oké. Ik heb sinds maandag een knipperende smiley nu ook 4 dagen. Hopelijk morgen een vaste smiley, dan zou het kloppen met m'n cyclus van 30 dagen. 

nientje 

Welkom @mateke!! Misschien dat ik het gemist heb maar ook pcos? En 2,5mg al geprobeerd en nu door naar 5mg? Succes ??
@irenee ook welkom!! Het is lekker druk hier ? wat knap dat je zoveel ben afgevallen en succes met je eerste ronde ?
@heefteenwens aahh noo is het toch doorgezet.. Ik hoopte stiekum net zoals rshaa dat mogelijk iets later positief zou testen!! Succes met je volgende ronde ?
@nientjee hopelijk snel je vaste smiley!! En regelmatige cyclus van 30 dagen.. Dat is een mooi gemiddelde!! (daar zit ik nu ook op denk ik...) 
@rshaa jij bijna weer klaar met de pilletjes Letrozol!! Wel fijn dat je nu beetje weet wat te verwachten en waneer en dat je er rlxt in zit ??   
Ik zit nu indd CD10 ? ik werd vorige keer op CD12 ongesteld dus ga zondag testen denk ik ? vindt nu zo spannend.. Maar nog steeds geen symptomen en sinds gister minimale afscheiding dus denk dat mijn ongesteldheid toch gaat komen.. Tenzij ik de enige uitzondering ben met minder afscheiding ?? lekker praatje weer he ?
Liefs lau 

@Lau, ja hopelijk morgen??‍♀️Ben benieuwd. idd een mooie cyclus van 30 dagen. Vandaag het ziekenhuis gebeld helaas doen ze geen bloedprikken. Dat vind ik wel jammer. Maar hopelijk zijn de ovulatie testen voldoende.
nientje 

Vandaag hier weer een knipperende smiley. Zou die dan nog wel komen ??‍♀️ Cyclus dag 17 vandaag. Volgens de app gebaseerd op cyclus van 30 dagen zou vandaag m'n ovulatie zijn. Net op het toilet wel veel slijm. 

nientje 

@nientjee zolang hij blijf knipperen lijkt me dat hij nog kan komen? Ik ben niet de meest aangewezen persoon met advies daarin aangezien bij mij ovulatie testen niet werken ?? vandaag CD11 net letrozol voor de volgende ronde opgehaald.. Heb vandaag opeens hoofdpijn.. Dus ben bang dat ik toch ongesteld ga worden.. Iig mijn gevoel zegt 'Niet zwanger'... Of ik ben de vrouw zonder symptomen.. ?
Hoe is verder met de rest? ? Nog echo's gehad of eisprong?
Liefs lau 

@nientjee zolang hij blijf knipperen lijkt me dat hij nog kan komen? Ik ben niet de meest aangewezen persoon met advies daarin aangezien bij mij ovulatie testen niet werken ?? vandaag CD11 net letrozol voor de volgende ronde opgehaald.. Heb vandaag opeens hoofdpijn.. Dus ben bang dat ik toch ongesteld ga worden.. Iig mijn gevoel zegt 'Niet zwanger'... Of ik ben de vrouw zonder symptomen.. ?
Hoe is verder met de rest? ? Nog echo's gehad of eisprong?
Liefs lau 

@lau: Ik had een tijdje geleden gepost. Ondertussen 2 weken geleden denk ik :). Inderdaad ook PCOS, 2,5mg deed niets dus nu de tweede ronde met 5mg deze keer. 
Ik ben woensdag opnieuw gestart met letrozole en sindsdien heb ik weer zeer onrustige nachten: niet kunnen inslapen, veel dromen, ... Ik ben nu sowieso wel een slechte slaper, maar het is toch opvallend dat dit bij het opnieuw starten met de medicatie weer slechter is. De dagen ervoor had ik wel nog eens goed geslapen. Terwijl ik Lutenyl nam om mijn menstruatie op te wekken, had ik ook zo'n levendige dromen en onrustige nachten. Nog iemand die dit heeft of ligt het aan mij :)?

Terug
Bovenaan