PCOS, Letrozol

@steph, wat balen zeg dat het niks gedaan heeft. Moet je nog weer een keer terug? 

ja echt spannnend. Heb nog niet getest. Morgen zou m'n nod moeten zijn. Heb wel steeds een opgeblazen gevoel en vanmorgen wat misselijk. M'n zoontje is nu m'n afleiding. Wil proberen morgen af te wachten of m'n menstruatie komt of niet anders denk van het weekend testen. 

nientje 

@nientje wat spannend ik hoop zo voor je dat het gelukt is! Ik voel hier helaas mn 'feestje' komen! En ga er dus vanuit dat ergens dit weekend ik met mn 1e ronde zal beginnen.

@Stephanie precies dat heb ik ook hoor. En in de fam ook de vragen en wanneer komt er een kleine bij jullie?! Alsof je zo 123 uit de lucht tovert dat je zwanger kan worden. Ging dat maar zo makkelijk. Wat vervelend voor je dat er op de echo's nog niks te zien was. Het is misschien nog even zoeken naar de juiste dosering. Maar intussentijd probeer ik het even van me af te zetten. Nu met corona is het extra moeilijk om afleiding te vinden. Maar mn man is blij want het huis is extra schoon nu hahaha.

Ik ben gisteren ongesteld geworden, ik had verwacht dat het pas dit weekend zou zijn, en omdat het bms zo dun was had ik niet verwacht dat t eerder zou komen, maar aan de andere kant is de spanning er nu dan wel af. Had er ook niet zo op gerekend deze ronde. Heb vandaag de injecties opgehaald en kan zaterdag starten met prikken, wel fijn dat het in het weekend is, wil in de ochtend gaan prikken en dan heb ik alle rust om de moed te verzamelen haha. 
@Assis vervelend dat je je ongesteldheid nu aan voelt komen, maar hopelijk vol goede moed starten dit weekend!

@bloem succes met de injecties zetten maar dat komt vast goed hoop dat dat beter voor je werkt!!
@assis wat vervelend dat je je menstruatie voel aankomen!! Maar nu mag je indd wel. Gaan beginnen succes ??
@xxlara hoe is het met jouw? Welke CD zit jij nu? En al een echo gehad? 
@lilo1988 geniet van je verlof en hopelijk mag je snel je kleine wonder vertroetelen!! ??
@nientje wat spannend!! Hoop dat bij jouw raak is!! ??
@rshaa hoe is het bij jouw!? En welke CD zit je nu? 
Ik heb vandaag mijn laatste echo van deze ronde weer gehad.. De 2 eitjes van 14mm hebben een groeispurt gemaakt naar 21mm ? en 17mm.. En al die andere blijven hangen onder de 12mm dus heb groen licht gekregen..  Al was hij onder de indruk hoe goed ik nu opeens reageer ?? Ik zit vandaag pas op CD12... Maar hij verwacht dat ze elk moment gaan springen.. En mijn bms Zat nu op 6,5mm... Dus ik ga het weer gezellig maken ???  vorige rondes was het CD19 en CD18 (mijn eisprong) 
Ow en na deze ronde als het niet raak is wordt ik nog 1 x gevolgt met echo's ivm meerdere eitjes maar als het weer eindigt met Max 2 dan krijg ik de letrozol voor komende maanden mee... Vindt ik wel fijn omdat het dan wat natuurlijker voelt en je er niet zo bovenop zit met al die echo's... 
Liefs lau 

Hoi hoi allemaal, 

Volgens mij wordt ik ongesteld. Donkere afscheiding. De teleurstelling valt dit keer mee. We hoeven deze maand niet meer naar de gyn. We hebben voor een aantal maanden medicijnen meegekregen. Dat geeft wel even rust. 

Iedereen heeft een eigen verhaal, fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. 

Zijn er veel succes verhalen gedeeld? 

@nientje, spannend voor jou!! 

elssss

@Lau, dat zijn mooie eitjes. Hopelijk gaan ze gauw springen. 

vind wel weer spannend hoor. Nog steeds een opgeblazen gevoel. Vlagen van misselijkheid. Ga het morgen zien of m'n menstruatie komt. hoop het niet en dat het deze ronde raak is.

nientje 

@bloem, wat jammer! Succes met het spuiten. Komt vast helemaal goed?
@lauwing wauwwww meid, wat ontzettend goed! En vooral bijzonder!! Hopelijk mag het deze ronde raak zijn ☘️ Ik heb volgende week dinsdag op cd10 een eerste echo. vaak van zo'n eerste echo verwacht ik niks.
@nientje, spannend!!!

Terug
Bovenaan