@Nientje Whoahh dat jij nog tot morgen kan wachten!! Jeetje ik vreet mezelf nu al zo op, terwijl ik volgende wk zondag van mezelf mag testen.. Zal vast eerder worden, mij kennende. Dit is mn eerste ronde, dus ik hoop dat dit gevoel alleen de 1e keer is. Hadden jullie dat gevoel ook zo sterk? Dat de dag dat je weet dat er een ovulatie is geweest dat de dagen voorbij kruipen?!
Ik hoooop het zo Nientje!!! Ik houd morgen de site in de gaten!
@Lau Dat snap ik zeker! Hoe minder vaak dat je in het ziekenhuis hoeft te komen hoe ‘natuurlijker’ het ook is ipv dat iemand die jou verteld NU IS JE TIJD! Haha, fijn dat het kan natuurlijk, maar toch! Alle waardes zien er goed uit! Voel jij je eisprong?
@Bloem, wat balen.. Volgende stap, elke stap een stuk dichterbij onze wens! Succes met het spuiten, ik denk aan je.
@Lilo gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet en ik wens jullie veel geluk en alle gezondheid!
@Samira Ik heb geen ervaring met injecties, ik hoop écht dat dit goed bij jou werkt!!
@Elss heeft de ongesteldheid doorgezet of zou het misschien wat anders zijn?
Schuldig voelen tegenover partner deed ik al wel. Ik heb volgens mij niet zo’n hoog libido ofzo? In het begin van onze relatie wel, toen kon ik me niet voorstellen dat je 1 wk geen gemeenschap zou hebben. Laatste jaar kan ik prima zonder ruim 2 weken bijvoorbeeld.. Dus ik ben zelf aan het nadenken in hoeverre ik het wat ‘leuker’ en spannender zou kunnen maken voor ons qua ja.. in de zin van spel, appratuur etc haha! TMI sorry

Nog meer die volgend weekend ong. mogen testen?
Ik lees alles dames, merk alleen wel dat ik op de laptop alleen een antwoord schrijf omdat je toch telkens zoveel mogelijk mensen probeert te beantwoorden!
Veel liefs, geniet van het weekend