PCOS, Letrozol

@nientje ooooo wat spannend!!! Hoop het zo erg doet mij goed om te lezen als het bij iemand anders een succes is! We zijn wel toe aan een nieuw succes verhaal hier denk ik! 

ik duim met je mee! 
liefs! 

@els voor mij is het ronde 2 met 2,5 mg maar ronde 1 kan ik eigenlijk niet echt meetellen, werd midden in het traject ongesteld omdat de menstruatie opwekkers niks deden, mocht ik toch starten maar achteraf hadden we beter de menstruatie kunnen afwachten. 

heel veel succes! 
liefs!

@elss, ja wachten duurt lang. Ik heb al een zoontje en werk dus dat is wel een beetje m'n afleiding. Maar denk er wel heel de dag aan en idd lijk van alles te voelen. Nog 3 dagen tot nod. Spannend. 

@Steph, ik heb eigenlijk niet echt bijwerkingen van de letrozol.
ja ik hoop het ook dat het allemaal nu ergens mee te maken heeft en dat het deze ronde wel gelukt is. 
liefs 

Dit is mijn derde ronde achter elkaar dat de medicijnen aanslaan. Soms twijfel ik aan vanalles, sport ik niet te veel of rust ik te weinig uit. Terwijl dat hoogst waarschijnlijk niks zegt. Over twee dagen zou ik ongesteld moeten worden. Afgelopen maanden was ik elke keer eerder, maar ik durf niet goed te hopen. Er zijn veel teleurstelling geweest het afgelopen jaar. 

Voelen jullie je ook wel een schuldig tegenover jullie partner?

Els:) 

@Ireneeee klopt we zijn inderdaad al wat langer bezig. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik de juiste dossis had. In het jaar 2020 heb ik 5 eisprongen gehad.. dat is eigenlijk niet veel als je bedenkt dat dit maand 11 is.. We houden hoop, maar soms maakt het me onzeker....

@elss, oee ook spannend voor jou. Wanneer wil jij gaan testen? Hoe is jouw cyclus? De mijne was de afgelopen maand 30 dagen.  nientje 

Ik twijfel wanneer ik wil testen, een negatieve test is zo definitief.. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen... Mijn cyclus van de afgelopen twee maanden duurde 30 of 29 dagen. Die van jou Nientje? Jou eerste zwangerschap was ook via Letrozol?

Elssss

@Elsss, ja dat is het ook. Wil ook zo lang Mogelijk wachten. Vorige maand was de mijne 30'dagen. Denk dat vrijdag mijn nod is. 
ja in 2018 is pcos bij mij geconstateerd. 2,5 mg was te weinig en toen de eerste ronde 5 mg was het raak! Nu een zoontje van bijna 15 maanden. Dit is de 2e ronde 5 mg voor 2e kindje. En voor jou? 

nientje 

Terug
Bovenaan