PCOS, Letrozol

@assis ik herken het wel. Ik had het afgelopen keer ook met letrozol. Voornamelijk die stemmingswisselingen het gevoel alsoF niks er meer toe, redelijk depri gedachtes ook. Gelukkig zijn het maar 5 dagen daarna ebt het allemaal weer weg. 
gister is de baby van een vriendin geboren en vanochtend alweer een andere zwangerschaps aankondiging in mn app. Ik geloof dat ik het steeds moeilijker ga vinden om hier mee om te gaan. Vooral de afschuw waarom zij wel en ik niet, zij hebben al een kind nu ben ik aan de beurt! Merk dat ik dus heel erg verbitterd wordt hierom..
@nientje! Wat een geweldig nieuws dat geeft de man hoop! Dat we niet mogen opgeven en dat onze tijd vanzelf wel komt hoelang het dan allemaal ook wel niet duurt! 

@els balen, met goede moed de volgende ronde in! Niet opgeven! 
liefs!

@nientje waaahhh gefeliciteerd ?? ? goed nieuws op dit forum hebben we nodig ? en wat fijn dat 2x zo snel raak is!! Hou je ons op de hoogte?!

@elsss jammer dat je ongesteld ben geworden maar door naar de volgende ronde ??

@asis nee heb eigenlijk zo goed als geen klachten met letrozol en slik 7,5mg... Zoals lara zegt misschien wat meer vermoeid.. Wat vervelend dat je er toch zo'n last van heb hopelijk alleen maar die 5 dagen dan is het nog vol te houden.. Succes!!

@steph-aniee je gevoel is herkenbaar.. Mijn zusje heeft nu een kleine van 5 maanden en heeft me in vertrouwen verteld dat ze snel aan een 2e beginnen.. (ze was binnen 2 maanden zwanger na het stoppen van anticonceptie) en dan bekruipt je ergens de angst van woww straks heeft ze 2 kindjes in de tijd dat ik probeer zwanger te worden.. Maar ben zo blij dat ze het me wel verteld want het is hun zo gegund en zou het verschrikkelijk vinden als ze het niet zou vertellen want we zijn ook dikke vriendinnen.. Maar het is allemaal heel Dubbel omdat jezelf ook graag een kindje wil..maar onze tijd komt!! Alle vertrouwen in ???
@irenee ZOOO herkenbaar mijn libido is ook niet heel Hoog ? daarom is dit nog meer een libido killer.. Maar mijn vriend gaat er gelukkig goed mee om en maakt nu grapjes van zal ik je ff bezwangeren ?? dus merk dat we nu wel beetje de lol modus gevonden hebben.. Maar libido is wel iets verbeterd nu ik een cyclus heb.. Daarvoor was echt helemaal niet... (schijnt echt door die Pcos te komen..) 
@rshaa Hee meid hoe is het met jouw!!! Het is zo stil!! Hoop dat het goed met je gaat! ?? Heb je nog een smiley gehad?! 
Ik heb weer ovulatie testen gebruikt maar het is net als vorige x geen pijl aan vast te knopen... En de eerste keer voelde ik hem.. 2e x niet maar wel pijnlijke tepels maar nu niks nada nopes kwa gevoel (wat goed is want mijn accupuncturiste zegt dat dat niet hoort en prikt daar ook op ?) maar zit nu CD16 en denk dat hij tussen CD12 en vandaag gesprongen is... Want CD12 had ik eitjes van 17mm en 21mm... Maar blijft dus groot vraag teken... Dus tel hem vanaf vandaag dat hij gesprongen is.. ?‍♀️ Merk wel dat ik vervelend vindt dat ik met ovulatie testen niet vindt want meet ook niet wanneer mijn NOD nu is enz.. Of juiste momenten van Seks al hebben we nu 2 dagen achter elkaar maar gezellig gemaakt ?? geen risico.. Want vandaag kunnen we niet.. 
Dussszzz ik zit ook weer op het wachtbankje... ?
Liefs lau 

@Nientje: wauw! Proficiat!
@Lau: Ik mag je hopelijk vergezellen op het wachtbankje! Ben 30 oktober langs de gyn geweest op dag 12 van mijn cyclus om te zien of de 5 mg zijn werk had gedaan, maar toen was er nog niets te zien helaas. We zijn dan een weekje weggeweest en ben vandaag terug naar de gyn gemoeten, omdat ze zeker wilde zijn dat er niets te zien was voor we zouden verhogen naar 7,5 mg. Nu was er dan toch een grote follikel te zien en mijn baarmoederslijmvlies was verdikt! Aangezien het 10 dagen geleden is sinds de vorige echo heeft ze me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te prikken om te zien of de eisprong al geweest was of nog moest komen. Ik kom er net vandaan. Nu is het wachten op het resultaat om te weten of ik dan toch al dan niet een eisprong heb gehad. Spannend! Moest het toch gewoon een cyste zijn en geen follikel, wil de gyn overschakelen op clomid. Ben eens benieuwd, want heb al gehoord dat je daar sneller bijwerkingen van hebt dan van letrozol... In ieder geval weet ik vandaag of morgen of ik ook op het wachtbankje zit!

@lau @mateke jullie succes op het wachtbankje. Hopelijk is het voor jullie ook snel raak. 

ik hou jullie op de hoogte. Moest vandaag werken dus vlag morgen het ziekenhuis bellen voor een echo. Vind wel weer spannend ook nu met Corona of m'n man wel mee mag enz.  

nientje 

@Assis, ik had niet zo erg als jij last van de letrozol. Ik had in de avond misselijkheid en was wel moe. Verder niks zover ik had gemerkt de eerste keer. Wat vervelend zeg!!
@Steph-aniee en @Lauwing Het is ook echt oneerlijk! Waarom anderen wel, en wij niet?! Natuurlijk gunnen we het iedereen, maar ze gunnen het ons ook maar waarom wilt het dan niet lukken?! Dat we t niet weten..
@Lauwing hahahaha zo fijn dat ik hier niet de enige ben met een laag libido whahah! Ik duim voor je, zitten we samen op het wachtbankje met @mateke!
@Mateke ik hoop echt dat het een eisprong was! Lekker dat jullie even weg zijn geweest. Bij mij zei de arts ook dat dit minder bijwerkingen had dan clomid? Maar ik ben in 1 zkh bij 2 gyn geweest en ze hebben beiden ook een andere werkwijze.. De ene zegt voor de eisprong bloed prikken en de andere erna.. Gevolg; ik heb geen bloed laten prikken maar de echo’s waren bij mij wel duidelijk schijnbaar.. Ik hoop goed nieuws te lezen van je dat het een eisprong was!
@Nientje leuk dat je ons op de hoogte wilt houden!! Ja, snap ik met corona! Mijn beste vriendinnetje is donderdag bevallen in het zkh, geplande keizersnede maar mocht de laatste echo’s niet meer samen doen. Ik duim dat het wel mag, zeker als je het verhaal erbij verteld!

Ben ik de enige die komend weekend mag testen? Volgens mij wel. Ik merk niets helaas.. Begin mijn optimisme even wat te verliezen voor deze ronde. Ik heb (heel stom en onnodig..) Eergisteren nacht al zo’n vroege test gedaan, kon het niet laten. Terwijl je weet dat t niks zegt.. Maar die was neg. Natuurlijk. Daardoor is mijn gevoel wel meer geworden van dit is ‘m niet deze ronde. Maar goed, was ook pas mn eerste dus zou te mooi om waar te zijn. Ik kom er pas net bij kijken (qua medicatie hulp)
En tering, wat duurt dat wachten lang zeg, verschrikkelijk. Gun dat niemand hoor als ze dat zo lang moeten doen dit!!
Fijne avond dames!

@Elsss jammer, volgende ronde!! 

@Stephanie, maar echt, het lijkt net alsof je mn gedachtes beschrijft. En dan komt ook weer t nare gevoel dat je jezelf van alles kwalijk neemt. Ik voel vandaag ook echt de vermoeidheid. Misschien wat extra omdat ik ook gewerkt heb. Kijk het deze cyclus aan en hoop idd dat het na de 5 dagen wegebt. 

@Lauwing die angst van je begrijp ik helemaal. En wat vervelend dat je geen houvast hebt dit keer. Succes op het wachtbankje hopelijk mag jij snel een positieve test in handen houden?!
@Mateke Spannend! hopelijk heb je een sprong gehad
@Nientje hopelijk mag je man mee, is toch een mooie ervaring voor beiden. 

@Irene wat vervelend dat ie negatief was. Kan me goed voorstellen dat het er even inhakt na zo'n vroege test! hopelijk was je te vroeg en mag je binnenkort een positieve in je handen houden?! Fingers crossed??

@Lauwing en mateke: voor jullie allebei spannend dan, hopen op goed nieuws!! :) 
@Irene, hopen dat het dit weekend toch positief is!

Ik ben nu 3 dagen bezig met de menopur injecties, het valt me op zich niet tegen (ben eigenlijk vrij panisch bij bloed prikken etc haha), vrijdag echo, ben echt heel erg benieuwd en hoop dat er nu meer gebeurt dan met letrozol!

@bloem fijn dat het meevalt!! Ik hoop ook dat het veel meer gaat doen! Spannend dan vrijdag of alles goed veranderd is van binnen!

Ik ben vanochtend misselijk, was ik de vorige keer ook voor het ongesteld worden. Het zegt niks want kan beide kanten op gaan. Ook na die onnozele test die te vroeg was, haha. Meer die eens zichzelf niet konden bedwingen en te vroeg gingen testen?
Xxx

Terug
Bovenaan