PCOS, Letrozol

@lauwing, is bij mij echt heel wisselend. De ene x voel ik me eisprong wel en de andere keer voel ik hem niet. Fijn dat jullie ik ieder geval de lol er nog van in kunnen zien haha, dat is hier niet meer zo namelijk. Ik zou gewoon die ovulatietesten niet meer gebruiken en op de echo's vertrouwen. Word er nog wel bloed geprikt op progesteron of niet? 

@Mateke wat kan een lichaam soms toch raar reageren...benieuwd naar de uitslag. Clomid zijn de bijwerkingen wel erger dan van letrozol zoals ik vaak gelezen heb. 
@Irene...die test was echt veel te vroeg. Dat zegt nog niks...wachten duurt indd echt heel lang haha. Ik heb ook weleens onnozel een veel te vroege test gedaan waarop je je dan achteraf af vraagt waarom je het gedaan hebt ?‍♀️

@bloem gelukkig valt het spuiten mee, hoeveel eenheden spuit je? Succes met je echo vrijdag!
Ik had vandaag op CD10 een echo en het grootste eitje was 10.1mm, nog niet echt interessant dus....vrijdag mag ik weer terug komen. Volgende ronde ga ik trouwens over op IUI. Nu is het wel zo dat het IUI lab tussen kerst en oud en nieuw 2 weken dicht is...mocht mijn ei daarin vallen is het nog een x normaal gemeenschap ipv IUI. 

@xxlara ja ik ga die ovulatie sticks denk loslaten en gewoon vanaf CD12 om de dag gezellig maken.. Als goed blijft gaan krijg ik hierna nog maar 1x ronde met echo's en als die ronde ook niet meer dan 2 eitjes groeien ga ik zonder echo's verder.. Ik krijg geen testen voor progesteron.. Al had ik het liefst die elke ronde gehad ??
Maar fijn dat jullie overgaan op iui want dat wilde je ook graag toch?  10mm op CD10 klinkt prima!! Hopelijk vrijdag weer een stuk groter ??
@irenee ik heb ook al x early test gebruikt maar de kans dat je dan al Positieve test heb is zo klein... Dus hoop dat je te vroeg getest heb en hij zo alsnog komt ?.. Ik wacht nu gewoon netjes mijn NOD af en als ik daar overheen ga testen... Ik weet namelijk ook niet zo goed wanneer ik mijn eisprong heb.. ?‍♀️
@mateke heb je de testuitslag al terug en kom je me gezeldschap houden op het wachtbankje? ? ??
Liefs lau 

@lau ik heb nog geen resultaten. De gyn had gezegd dat ik haar er vandaag over mocht mailen dus dat heb ik gedaan. Nu even wachten op antwoord. Ik vind het allemaal zo spannend ??. Ik denk zelf wel dat het een eisprong is of is geweest (buikpijn, gevoelige tepels e.d.) dus ik heb er wel goede hoop op ?.
@Lara ja heel gek soms. De gyn zei dat we dan (als het nodig is) de volgende ronde best iets later een echo doen om echt het effect te zien van de letrozol

Spannend voor de meiden op het wachtbankje. Duim voor jullie positieve testen. 

Ik vandaag het ziekenhuis gebeld. 30 november eerste echo.
nientje 

@lara ik spuit nu nog maar 37,5 eenheden, dus begin laag. Hoeveel spuit jij? jij hebt geen menopur maar gonal f toch? Hoop dat je op de volgende echo ziet dat er meer groeit! Wel fijn dat je al het vooruitzicht hebt dat je evt kunt overstappen op iui. Maar hopelijk is dat natuurlijk niet nodig!
@Mateke fijn dat er een eisprong is geweest, nu afwachten! 

Hoi meiden, nadat ik googlede op pcos en letrozol kwam ik jullie berichten op dit forum tegen en ik moet zeggen, ik vind het nu al heel fijn om al jullie ervaringen te lezen. En vooral een dikke gefeliciteefd voor Nientjee natuurlijk!!
Als jullie het goed vinden lees ik graag met jullie mee en deel ik mijn vragen met jullie. Maar eerst, even korte schets: feb gestopt met pil, in mei ook gestopt met condooms en direct zwanger. Helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus dat werd een operatie en kostte me een eileider. Daarna 1 keer ongesteld geworden en sinds dien al 102 dagen ofzo niet meer. Echo liet zien dat ik ook pcos heb. Hoefde geen menstruatie op te wekken en vorige week donderdag tot maandag begonnen met letrozol. Omg wat werd ik een heks en wat voelde ik me dramatisch. Vrijdag eerste echo om te zien of het wat doet. 
Maar nu meteen een vraag aan jullie; hoe zit het bij jullie met afscheiding? Ik heb sinds ik niet meer menstrueer ook zo goed als geen afscheiding meer, en ook nu na letrozolgebruik merk ik geen verschil. Merkten jullie daar verschil in?
En nog iets wat ik vreemd vind en jullie misschien herkennen: sinds maandag is mijn temperatuur ineens een paar tienden omhoog. Kan dit door de letrozol zijn?
Verder nog tips waar ik vrijdag bij de echo op moet letten?
Ik vind jullie echt toppers hoe jullie elkaar steunen en op de hoogte houden! Ik duim natuurlijk voor mijzelf, maar ook voor jullie allen! Goede berichten geeft moed!

Terug
Bovenaan