Hee dames,
Wauw wauw! Wat een mooie berichten!! Gefeliciteerd @Steph-aniee met een positieve test!!! Wat spannend, uiteraard! Maar een positieve test is al een heeel goed begin!
En wat tof dat hij op het juiste moment gesprongen is Lauwing! En niet fijn die krampen, maar opzich als dat altijd is, ergens wel fijn? Dat je dan je eisprong zou voelen aankomen.
Bloem, wat een vervelende en onzekere situatie.. Kan me goed begrijpen dat je je ()#$*(# voelt hierover. Gelukkig zit de arts er bovenop om een oplossing te zoeken!
Hetheefteenwens, nieuwe ronde, betere kansen laten we het hopen!! Nu dus 5 mg, merk je al bijwerkingen na 1 dag? Hopelijk heb je een vruchtbare kerst/oudennieuw!!
Ik zit momenteel op CD 30, nog steeds niet ongesteld. Vorige cyclus was 27, maar goed dat was mn eerste met letrozol dus geen écht uitgangspunt. Hoewel ik dat wel een beetje dacht.. Ik heb zaterdag voor het laatst getest, blanco.. Ik voel me al wel een week misselijk overdag etc en gerommel in mijn buik maar dat kan van beiden zijn.. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt óf dat ik snel pijnlijke ‘tiete’ krijg hahaha! Ik zit op 2,5 mg dit was mijn 2e ronde.
Fijne week dames!