PCOS, Letrozol

Stephaniee: Gefeliciteerd! We duimen met je mee! snap dat het onwerkelijk is dat het gelukt is na z'n bijzondere cyclus. Goed dat je in jezelf bleef geloven. Wat zei man lief?
Lauwing: Hoe was je echo vanmorgen?

@steph-aniee ohhhhhh zo blij voor je helemaal na zo'n rare cyclus indd!! 
@heefteenwens echo was goed ? dat mega ei is toch gesprongen... Hij kon ni zeggen excat wanneer maar wel dat pas net gebeurd is... Dus waarschijnlijk vanacht!! ?? Laten we het nou net gistermiddag nog gezellig hebben gemaakt dus zitten er iig dicht op!! 
Heb wel nu al 3 dagen echt wat last van gehad krampen en echt alsof er iets moest klappen ? niet fijn... De 2 rondes hiervoor had ik dat niet.. Nu mag ik op 2e kerstdag testen maar denk dat ik gewoon ff netjes op mijn menstruatie ga wachten.. 
Liefs lau 

@lauwing, super meid! Is het andere eitje ook meegesprongen? Je zit in ieder geval met timing goed! Ik ga voor je duimen! ? 
@Bloem, Jeetje meid wat ontzettend k*t allemaal voor je! Blijf vertrouwen hebben en hopelijk is er een goed behandelplan voor je! Ik ga ook voor jou duimen! 

Hee dames,
Wauw wauw! Wat een mooie berichten!! Gefeliciteerd @Steph-aniee met een positieve test!!! Wat spannend, uiteraard! Maar een positieve test is al een heeel goed begin!
En wat tof dat hij op het juiste moment gesprongen is Lauwing! En niet fijn die krampen, maar opzich als dat altijd is, ergens wel fijn? Dat je dan je eisprong zou voelen aankomen.
Bloem, wat een vervelende en onzekere situatie.. Kan me goed begrijpen dat je je ()#$*(# voelt hierover. Gelukkig zit de arts er bovenop om een oplossing te zoeken!
Hetheefteenwens, nieuwe ronde, betere kansen laten we het hopen!! Nu dus 5 mg, merk je al bijwerkingen na 1 dag? Hopelijk heb je een vruchtbare kerst/oudennieuw!!
Ik zit momenteel op CD 30, nog steeds niet ongesteld. Vorige cyclus was 27, maar goed dat was mn eerste met letrozol dus geen écht uitgangspunt. Hoewel ik dat wel een beetje dacht.. Ik heb zaterdag voor het laatst getest, blanco.. Ik voel me al wel een week misselijk overdag etc en gerommel in mijn buik maar dat kan van beiden zijn.. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt óf dat ik snel pijnlijke ‘tiete’ krijg hahaha! Ik zit op 2,5 mg dit was mijn 2e ronde.
Fijne week dames!

Lauwing; Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad. Spanned hoor. Hopen op feestelijke kerstdagen! 
Irenee; Lastig als je nog geen uitgangspunt hebt. Dat heb ik ook nog niet gehad. Ik hoop dat deze 5mg wel gaat werken en mij meer duidelijkheid/structuur in de cyclussen gaat geven. Hopelijk krijg je binnenkort duidelijkheid of het gelukt is of niet deze ronde. Wel fijn om te weten dat de medicatie aanslaat.
Vandaag dag 2 van de inname 5mg letrozol. Tot nu toe geen klachten. We wachten dus rustig af. Ik ga er vanuit dat mijn cyclus tussen dag 30/35 is. Dus we wachten rustig af.

@lau welkom terug op het wachtbankje ?. Fijn dat het gesprongen is!
@irenee en @heefteenwens hoe gaat bij jullie nieuwe ronde?
Vorige week dinsdag nog een keer bloed laten prikken om de eisprong te bevestigen. De gyn liet maandag weten dat het effectief een eisprong was (wat ik al wel dacht) en dat ik dus nog een week ongeveer moet wachten (wat ik ook al wel wist). Ik ga proberen gewoon mijn menstruatie af te wachten. Die zou normaal maandag of dinsdag moeten doorkomen. Ik heb het gevoel dat het niets zal zijn deze ronde. Ik heb sinds zondag dezelfde kwaaltjes die ik vorige keer ook had een week voor mijn menstruatie (moe, misselijk, duizelig, buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, noem maar op). Het enige verschil is dat ik niet zo die honger en dorst heb die ik vorige keer had. Ik verwacht volgende week dus gewoon weer een nieuwe ronde letrozol.
Ben wel een beetje bang dat ik deze keer heel teleurgesteld zal zijn. Een positieve test zou nu toch wel mooi zijn... In januari zullen we ook officieel een jaar aan het proberen zijn. Toch ook een mijlpaal die ik niet had gehoopt te bereiken... Ik ben ook bang dat mijn man het misschien niet helemaal zal begrijpen als ik verdrietig ben of een beetje down. Naar zijn beleving zijn we pas echt begonnen bij die eerste eisprong begin november en rationeel gezien heeft hij natuurlijk gelijk. Emotioneel gezien is dat voor mij wel een heel ander verhaal... Ik hoop dat deze laatste wachtweek eindelijk eens een versnelling hoger schakelt zodat ik het weet. Momenteel gaat het maar aan een slakkengangetje en ik word er gek van ?.

Terug
Bovenaan