PCOS, Letrozol

@Stephanie gefeliciteerd!! Die is wel echt positief :D Kan me voorstellen dat het heel spannend is na je miskraam, maar dit is wel goed nieuws!

@stephanie oh wauw! Proficiat! Ik snap dat het een dubbel gevoel geeft na je miskraam. We duimen dat het gewoon goed blijft lopen en dat je kan genieten van je zwangerschap ???!

Hi bloem! Kan jij de foto dan zien want het lukt niet om te plaatsen. 

ik kan overigens pas blij zijn als het een knaltest is denk ik.. maandag toch nog maar een keer testen want ik geloof het eigenlijk nog niet.. vooral omdat ze voor de 5 min afleestijd nogal vaag zijn en nu na een half uur veel duidelijker...

Bloem; Wat een vervelende situatie van de baarmoederslijmvlies. Spannend, aangezien er geen standard behandelplan klaar ligt. 
Steph-aniee; ik snap dat je nog terug houdend ben. Ik zou ook maandag afwachten voor je echt super blij kan zijn! Misschien maandag een CB test doen? Die geven het, het duidelijkst aan in de display. 

@bloem wat een rot situatie.. Snap dat je ff K*T dag had /heb... Hopelijk krijg je snel duidelijkheid ?
@steph-aniee alvast een voorzichtige gefeliciteerd ??? hopelijk wordt hij over paar dagen donkerder!! En anders indd een duurdere met display hoeveel Weken ?
Ik heb morgen nog een echo hopelijk is hij dan weg en anders vraag ik indd of hij niet gewoon ff ovitrel kan zetten ?
Ze worden denk vaker zo groot maar ze laten mij bij 19mm "vaak CD12" al los van hij kan elke moment springen maar dat gebeurt elke keer pas CD18 dus denk dat ze elke keer zo groot zijn geworden..  
Liefs lau 

Ladies,
Ik wil het toch even met jullie delen! Ik geloof het zelf bijna niet maar de test gaf vandaag 1-2 weken zwanger aan! Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten en vind het heel eng omdat het eerder mis is gegaan. 

bedankt voor jullie steun lieve meiden en ik wens jullie ook het allerbeste in jullie traject het komt zeker weten goed! En ik blijf volgen! 

❤️❤️❤️

@stephanie gefeliciteerd meid! Geweldig! Wat een bijzondere cyclus is het ook voor je geweest. Goed dat je zo naar je eigen lichaam hebt geluisterd en nu dus een mooie positieve test in handen hebt! Fijne zwangerschap??

Terug
Bovenaan