PCOS, Letrozol

En wat ben ik stiekem trouwens blij dat we dit jaar geen grote familiefeesten zullen hebben voor kerst en nieuwjaar ?. Mijn ouders, broer en zussen zijn van alles op de hoogte maar de rest van de familie niet. Opmerkingen als 'en wanneer gaan jullie er aan beginnen' en aanverwanten hoeven we gelukkig al niet aan te horen dit jaar ?.

@irene hoe is het nu? 
@mateke hopen dat je toch een positieve test hebt! Die "mijlpaal" wil je inderdaad niet bereiken, dat verschil in hoe jij en je vriend het ervaren komt me wel een beetje bekend voor inderdaad. Wij hebben nu eigenlijk nog geen echte kans gehad, dus mijn vriend heeft ook zoiets van t komt nog wel, terwijl ik er zelf dan juist steeds meer aan twijfel. 
Ik had gisteren weer een echo, gelukkig is mijn slijmvlies nu wel iets verdikt, het wisselde tussen 5,5 en 5,7 afhankelijk van waar ze meette, het had boven de 6 moeten zijn en dus niet dik genoeg dus ze hebben een hysteroscopie ingepland om te zien of er iets in mn baarmoeder aan de hand is. Maar ik vind het wel een beetje een opluchting dat er tenminste iets gebeurt, hysteroscopie staat voor 4 januari gepland, dus nog even afwachten...

@bloem ik herken het helemaal. Toen ik in het begin mijn maandstonden maar niet doorkreeg, maakte ik me telkens wat meer ongerust terwijl mijn man eerder zoiets had van hee het komt wel goed, gewoon afwachten. 
Goed dat je baarmoederslijmvlies al iets meer verdikt was. Hopelijk vinden ze 4 januari meer en kunnen jullie weer verder!

Sorry dames, mijn lichaam neemt een loopje met me waar ik echt wel verdrietig van wordt.. Wel echt meeega lief dat jullie zo betrokken zijn!
Vorige keer werd ik in de avond van CD 26 ongesteld, dus eigenlijk dag 27 als we kijken qua wanneer begin je met letrozol etc. 
Ik zit nu op dag 35 en nog steeds niets.. Ik heb woensdag nog een test gedaan want ja? Toch wel erg lang over tijd? En nu denk ik dan weer moet ik weer testen of moet ik een duurdere kopen, ik test nl gewoon met de action test.. Pff 

We dachten eigenlijk dat we onze gezellige week zouden hebben komende week, we gaan even 4 daagjes in een huisje met de hond. We vonden het idee al helemaal leuk, zul je zien dat ik straks ongesteld ben in het huisje. 
Wat een grote mindfuck is dit allemaal he.. Bluh.. 

@Bloem wat spannend allemaal zeg.. Goed dat hij wel iets dikker is geworden! Ik duim dat ze erachter komen 4 jan hoe en wat, maar dat het dan ook gemakkelijk met een pilletje oid opgelost is!! 
@Hetheefteenwens succes weer deze ronde :p! Hopelijk is het zover! Ben benieuwd nu met de ophoging, krijg je nog echo's oid?
@Mateke wat super spannend nu!!! En knap dat je gaat afwachten. Ik hoooop het zo!!! 

@irene je test moet toch nu wel positief zijn mocht je zwanger zijn. Mijn cyclus mocht met letrozol Max 35 dagen duren anders moest ik ophoging. Ik zou dus gewoon testen aangezien het nu zaterdag is en je dus alweer ruim een aantal dagen verder bent. Ik ga voor je duinen! ? 

@Irene wat vervelend dat het niet loopt zoals anders ?. Inderdaad zoals Lara zegt, nog een keer testen. Wie weet ?‍♀️. We duimen!
Het wachten op mijn menstruatie gaat me voorlopig vrij goed af. Ik ben er ook echt 99% van overtuigd dat die gewoon zal doorkomen ?. 1% hoop dat ik het mis heb, blijft natuurlijk wel.

Terug
Bovenaan