Hee dames,
Hier even tussen al het eten en drinken door een update. Inmiddels ben ik dik ongesteld, dus deste meer redenen ik nu heb om all out te gaan qua eten en drinken nu we in een huisje zitten met slecht weer. We genieten volop! Alleen wel erg jammer deze week ongesteld als je snapt wat ik bedoel, haha. Ik kreeg zondag avond voor het eerst de tekenen van ongesteld worden, in de ochtend toch ook wel weer een test gedaan. Ik tel gisteren als eerste dag dus morgen aan de medicatie beginnen. CD 36 dit keer, vorige keer CD27.. Agja nu weet ik dat het zo kan verschillen.
Wat verschrikkelijk Steph-aniee, echt heel erg!! Ik snap dat je teleurgesteld bent in je lichaam, na de moeite die al gedaan wordt om zwanger te worden. Maar je hebt de goede dosering te pakken want het was gelukt!! Dit helpt nu vrij weinig, maar wanneer je weer voorruit denkt hopelijk wel meid, sterkte!!
@Mateke, inmiddels al meer duidelijkheid voor jou? Wat onwijs lief ook eignelijk dat je man ook aan het googlen geslagen is. Wel erg vreemd toch dat er bij hem ook nog niets onderzocht is? Tenmiste, in vergelijking met ons traject dus hoe erg reeel is dat, sorry. Bij ons eerste bezoek aan het zkh gelijk bij mij inwendige echo en voor mn vriend een afspr. Om wat in te leveren

Daar is gelukkig niets mis mee, haha. Mocht je man twijfelen kan dat ook altijd aangevraagd worden lijkt me? Zekerheid in dit traject is wel prettig!
@Lauwing al iets anders gevoeld in je lichaam? Mocht je ongesteld worden, dan lekker aan het rode vlees, wijn etc met kerst

Maar je zou toch zeggen dat t raak zou moeten zijn

@Hetheefteenwens al iets gevonden van een ovulatie? Voel jij je ovulatie? Zover ik weet moetn ovulatie testen juist niet in de ochtend gedaan worden, maar wel elke dag rond de zelfde tijd. Ik deed in mijn ronde toen ik testte rond 18u, dan ben ik bijna altijd thuis. Als ik t zo lees werken ovulatie testen bij erg weinig dames hier in de app? Jammer..
@xxLara lekker genieten inderdaad!! En iedereen hoopt nu voor jou op een ‘Danny Vera of Kim Kotter’ verhaal! Dat het ‘ineens’ wel lukt
Mocht ik niets meer online zetten komende week, heeeeeele fijne dagen dames!!
Dat deze 2 wkn of 2021 ENORM vruchtbaar voor ons mag zijn.
Ik geloof in ons!
xxxxx