PCOS, Letrozol

@Stephanie wat erg :( Heel veel sterkte!
@Lauwing ik moet nu dezelfde medicatie verder door slikken, zodat ze dan meteen kunnen zien waar het evt mis gaat met de opbouw van het slijmvlies, dus we gaan t zien!

Hee dames,
Hier even tussen al het eten en drinken door een update. Inmiddels ben ik dik ongesteld, dus deste meer redenen ik nu heb om all out te gaan qua eten en drinken nu we in een huisje zitten met slecht weer. We genieten volop! Alleen wel erg jammer deze week ongesteld als je snapt wat ik bedoel, haha. Ik kreeg zondag avond voor het eerst de tekenen van ongesteld worden, in de ochtend toch ook wel weer een test gedaan. Ik tel gisteren als eerste dag dus morgen aan de medicatie beginnen. CD 36 dit keer, vorige keer CD27.. Agja nu weet ik dat het zo kan verschillen.
Wat verschrikkelijk Steph-aniee, echt heel erg!! Ik snap dat je teleurgesteld bent in je lichaam, na de moeite die al gedaan wordt om zwanger te worden. Maar je hebt de goede dosering te pakken want het was gelukt!! Dit helpt nu vrij weinig, maar wanneer je weer voorruit denkt hopelijk wel meid, sterkte!!
@Mateke, inmiddels al meer duidelijkheid voor jou? Wat onwijs lief ook eignelijk dat je man ook aan het googlen geslagen is. Wel erg vreemd toch dat er bij hem ook nog niets onderzocht is? Tenmiste, in vergelijking met ons traject dus hoe erg reeel is dat, sorry. Bij ons eerste bezoek aan het zkh gelijk bij mij inwendige echo en voor mn vriend een afspr. Om wat in te leveren :p Daar is gelukkig niets mis mee, haha. Mocht je man twijfelen kan dat ook altijd aangevraagd worden lijkt me? Zekerheid in dit traject is wel prettig!
@Lauwing al iets anders gevoeld in je lichaam? Mocht je ongesteld worden, dan lekker aan het rode vlees, wijn etc met kerst :p Maar je zou toch zeggen dat t raak zou moeten zijn :p
@Hetheefteenwens al iets gevonden van een ovulatie? Voel jij je ovulatie? Zover ik weet moetn ovulatie testen juist niet in de ochtend gedaan worden, maar wel elke dag rond de zelfde tijd. Ik deed in mijn ronde toen ik testte rond 18u, dan ben ik bijna altijd thuis. Als ik t zo lees werken ovulatie testen bij erg weinig dames hier in de app? Jammer..
@xxLara lekker genieten inderdaad!! En iedereen hoopt nu voor jou op een ‘Danny Vera of Kim Kotter’ verhaal! Dat het ‘ineens’ wel lukt
Mocht ik niets meer online zetten komende week, heeeeeele fijne dagen dames!! 
Dat deze 2 wkn of 2021 ENORM vruchtbaar voor ons mag zijn. 
Ik geloof in ons! 
xxxxx

@irenee ik ben nog niet ongesteld geworden vandaag. Dus morgen toch maar eens een test in huis halen als het deze avond niet meer doorzet ?. Mijn rugpijn is wel echt heel erg geworden ondertussen ?. Het voelt bijna als die lumbago die ik een paar jaar geleden heb gehad... En ik heb bovendien een zittende job dus om het uur probeer ik wel even recht te staan en rond te wandelen en ik probeer mijn oefeningen van de kinesitherapeut maar eens opnieuw te doen ?‍♀️.
Mijn man is er ook wel echt mee bezig. Bij hem is nog niks onderzocht omdat we ook nog geen echt traject in een ziekenhuis of fertiliteitscentrum hebben lopen. Voorlopig is het enkel bezoekjes van mij alleen aan de gynaecoloog in haar eigen praktijk. Ze wilde eerst mijn cyclus op gang krijgen voor we verder onderzoek zouden moeten doen dus ja ?‍♀️. Moest ik toch nog ongesteld worden en binnenkort terug voor een echo moeten langsgaan, ga ik me wel eens informeren over eventuele verdere stappen en wanneer we die zouden moeten nemen.

Stephanie: Dat zijn berichten die je niet graag wilt delen. Ik wens je dan ook veel sterkte. Net dat je denkt, het is gelukt gaat het mis. Was dit niet al je tweede miskraam?
Irenee: Denk je een leuk weekje weg te zijn, ben je ongesteld. Ondanks dat wens ik je een fijne week en vol positieve moet richting 2021.
Vandaag is CD12. Ik ga er zelf vanuit dat mijn cyclus tussen de 30/35 dagen is. Dus tussen kerst en oud&nieuw een eisprong. Gister was de dipstick hartstikke wit, dus vanmorgen niet gestest. Morgen weer een testje om te kijken of die iets is opgelopen. Ik had met 2,5 mg 1 ronde van 37 dagen. Dus vandaar dat ik denk dat ik geen cyclus onder de 30 dagen heb, ook al zegt dat natuurlijk niks.

@steph-aniee owww jeetje wat heftig... Vindt dit echt erg voor jullie... :( sterkte ? 
@irenee balen dat het toch doorgezet heeft!! Indd goeie reden om all in te gaan lekker genieten van de wijn en lekkere hapjes ?? volgende ronde nieuwe kans ? 2021 wordt jouw jaar!! 
@bloem oww ja dat klinkt opzich wel logische!! Hopelijk snel duidelijkheid na dat onderzoek ?
@heefteenwens hoop dat je eisprong snel vindt!! ? Anders vroeg beginnen met gezellig maken ?
@mateke oehhh spannend!! ? Wanneer was jouw NOD nou? Mijne is of 1e kerstdag of 2e kerstdag ?? ik merk nog niks.. Had wel 2 dagen geleden opeens meeeeggaaa steken krampen.. Dacht mijn darmen (maar poepen was wel normaal zeg maar) lekker smakelijk ?.. Maar dat vond ik wel raar.. Dacht heel ff "zou het innesteling zijn?" Verder merk ik totaal niks... ??‍♀️ Dus ga vanuit dat ik gezellig met familie erbij ongesteld ga worden ?...
Maar ik ik wil eigenlijk maar 1 cadeautje voor kerst.. ??  Laat de kerstman het maar brengen dan ipv de ooievaar ?? 
Dus probeer nog positief te blijven.. Zolang ik ni ongesteld wordt is er hoop! 
Liefs lau ?

@lauwing Vandaag was mijn NOD dus als ik deze nacht niet ongesteld word, ben ik officieel overtijd ?. Ik heb er alleen nog steeds niet zo'n goed oog op. Mijn rug doet echt zeer, ik heb nog steeds buikkrampen zo nu en dan en af en toe een steek hoofdpijn (gelukkig nooit echt lang). Ik zie het nog gebeuren dat ik gewoon morgen ongesteld word. Ach ja, we zien wel. De test ligt in ieder geval klaar.
Hopelijk waren die steken een innesteling en kan je met kerst fijn een positieve test in handen hebben ?!

Deze ochtend getest maar de test bleef gewoon helemaal wit. Laat die menstruatie nu maar gewoon komen... Ik had me ook nog zo voorgenomen om niet te veel te hopen (met al die pms-klachten ook), maar hop! Daar steekt dat kleine beetje hoop toch de kop op ?. Hopelijk vandaag dan ongesteld. Dan kan ik met kerst toch ook lekker een glaasje wijn drinken ?.

Hoi meiden,
Heb een hele tijd niks van me laten horen. Merkte dat ik er te veel mee bezig was en wilde het even iets meer proberen los te laten (hahaha, alsof dat lukt ?).
Maar ik heb goed nieuws. Afgelopen donderdag een positieve test gehad. Veel duidelijker dan de vorige keer. Inmiddels ook een 2-3 weken op de clearblue gezien. Dus ik ben zwanger! Na 5 rondes letrozol 5mg. 
Het lukt me nog niet om super blij te zijn, ik vind het vooral heel spannend of alles wel goed gaat. Dit traject heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik niet super veel vertrouwen heb in mijn lijf. Hopelijk gaat dat beter na de eerst echo (nog 3 weken wachten ??????). 

Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel komt. @Lau, ik hoop op een mooi kerstcadeautje voor jou ☺️

Terug
Bovenaan