PCOS, Letrozol

Hi dames,
ivm PCOS (afwezige menstruatie) ben ik bij mijn eerste zwangerschap zwanger geworden met behulp van duphaston (om ongesteld te worden), clomid en uiteindelijk injecties. Dit proces duurde iets korter dan een jaar. 
Nadat ik anderhalf jaar na de geboorte van mijn zoontje nog niet ongesteld werd, was ik klaar om opnieuw aan het fertiliteit proces te beginnen om opnieuw zwanger te raken.
vanwege darm klachten en een te laag bmi werd ik gediagnosticeerd met coeliakie. Na 3 maanden glutenvrij eten en nadat ik  8 kg aankwam werd ik voor t eerst spontaan ongesteld. En een maand later zwanger. Zonder medische support dus.

ik geloof nu oprecht dat in mijn geval PCOS een symptoom was van mijn glutenintorantie.  En ik heb al vaker gehoord dat personen met ondergewicht (of overgewicht). Het was in mijn geval logisch dat mijn lichaam mijn cyclus uitschakelde omdat ik onvoldoende voedingsstoffen opnam. 

Dit zal vast niet relevant zijn voor iedereen, maar misschien motivatie om verder te kijken dan alleen PCOS, en ook naar een eventuele achterliggende oorzaak te kijken. 
Heel veel succes! Hoop dat jullie snel zwanger worden. 

liefs, Anneke 

Vanmorgen dan toch eindelijk ongesteld geworden. Dan kan ik vanavond en morgen gewoon lekker Kerst vieren met een glaasje wijn erbij en laat ons dan hopen dat 2021 ons jaar wordt ??! Zalig kerstfeest iedereen!

@Mateke geniet dan inderdaad maar van een wijntje deze kerst, en laten we inderdaad hopen op een mooi 2021 :)
@Lau hoe gaat t bij jou? Al getest?

@mateke gelukkig! Eindelijk die ellendige menstruatie! Met de kerst dan lekker eten en drinken waar je zin in hebt! Op de afsluiting van een klote jaar en op naar een beter jaar voor ons alle in 2021! Fijne feest dagen lieve meisjes! 

Omg meiden ik heb vandaag op eerste kerstdag 2 testen gedaan 1 gevoelige en 1 normale... Ik ben in schok.. Ik ben gewoon zwanger... Ik heb totaaaaal geen symptomen ik snap er niks van en het besef begint nu pas te komen nu ik dit naar jullie toe stuur ?

Nu hopen dat goed blijf gaan ?

ijyy46u.jpg

Ik moet nog ff laten bezinken en nu straks naar familie hoe ga ik opeens verbergen dat ik geen wijn drink vanmiddag en vanavond ?

@mateke fijn dat het doorgezet is dan kan je weer focussen op nieuwe ronde... ?

Andere meiden ik Hoop dat jullie ook heeel snel een positieve test hebben ❤️

Liefs lau 

@Lauwing OOOOMGG!!!! WAt fantastisch!!!!! Ik heb de afbeelding kunnen zien door dit in de adres balk van internet te zetten: https://www.mupload.nl/img/o4el9g.jpg
Wat geweldig, nu is het 'spelletje spelen'begonnen voor jou, en hoe! Met kerst al gelijk je mond moete houden en je erom heen draaien haha! 
Geniet ervan meid!!! 
Mijn dag kan niet meer stuk door jouw leuke nieuws! Doet me goed!
Fijne kerst dames!! 

@lauwing, FANTASTISCH ? ? jou wens is uitgekomen! Een beter kerstcadeau had je niet kunnen wensen!  Ben zo blij voor jullie! ?

Terug
Bovenaan