PCOS, Letrozol

@rshaa oohhh gefeliciteerd!!! Ben blij weer wat van je ge horen maakte me echt ff zorgen toen ik niks meer hoorde ?? maar wauw je ben zwanger meis!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.. Had je het door dat je zwanger was? Symptomen en getest voor je NOD of daarna? Hou je ons op de hoogte? 
@mateke aaahh wat jammer :( dan mag hij indd lekker doorkomen indd!! Op naar volgende ronde dan!!
Ik ben mezelf al aan het beschermen voor teleurstelling want ik heb amper afscheiding (lekker verhaaltje en merk totaal niks kwa symptomen) moet nog testen en ben nu al teleurgesteld erg he ??
Liefs lau 

@rshaa wat goed gefeliciteerd! Ik kan me zo goed voorstellen dat je geen vertrouwen hebt in je lijf. Ik vraag me ook af of ik ooit weer kan genieten van een positieve zwangerschapstest. Oef 3 weken wachten is niet niks maar hou in je hoofd dat het vaker goed dan fout gaat en probeer je daaraan vast te houden. Ga alsjeblieft niet meer testen nu want een test zegt helemaal niks over hoe je zwangerschap verloopt. Een streep is een streep want dit heeft mij namelijk mega onzeker gemaakt. 

ik heb zojuist de gyn weer even gebeld na 3 dagen heftig bloeden is het vandaag gestopt wat voor mij gevoel nog al snel is en heb geen vruchtje gezien of dikke stolsels gehad. Ik blijf maar een trekkend en zeurderig gevoel houden in mn rechter eierstok en lies zoals ik ook de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was had. Ze belt me straks terug. Aanstaande maandag zoiezo een echo om te kijken of alles schoon is en dan gesprek met mn gyn om te kijken hoe nu verder met het traject. Ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte aan dat medische traject meer en ben ontzettend boos op het feit dat ik pcos heb en dan ook nog eens een miskraam hoeveel pech kun je hebben? Klinkt heel slecht maar die mensen die dan roepen "je weet iig dat je zwanger kunt worden" hebben dit soort pech nooit (natuurlijk hebben die dit ook maar zo voelt het dan even niet op dit moment) en soms denk ik dan waarom ik en niet jij! Ik heb al zoveel om mee te dealen! Ik denk dat dit onderdeel is van het rouwprocess en vraag me af of dit met de tijd slijt. Ik vind het heel moeilijk positief te blijven want bij voorbaat denk ik nu al dat het volgende keer weer mis zal gaan. 

ik heb overigens ook hele lieve mensen om mij heen en ben overspoeld met liefse en pakketjes van greetz afgelopen dagen niet te bevatten hoe lief mensen kunnen meeleven. 

dames ik hoop zo dat het bij jullie allemaal goed gaat! En gun jullie alle een gezond kindje het liefst Zo snel mogelijk! We are in this together! Love jullie met heel mn hart ookal ken ik jullie niet❤️

hi @lauwing maak je geen zorgen ik had ook juist dit keer geen symptomen en geen afscheiding en toch zwanger! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik hoop het zo voor je! Ben wel even toe aan wat positief nieuws! Wanneer ga je testen? Op hoeveel dpo zit je? SPANNNNNEENNNNND ❤️

@Mateke wat jammer dat je test negatief was, stiekem krijg je dan toch hoop :( 
@Rshaa wat goed nieuws!! Leuk om iets van je te horen :) Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je nog wat onzeker bent nu, maar hopen op een goede echo over 3 weken!

Ja ik ben toch een beetje teleurgesteld ook al had ik al lang het idee dat deze ronde niks was ?. Op naar ronde 3 met 5mg van zodra ik effectief ongesteld ben!
@rsha Proficiat!

@rsha gefeliciteerd met je zwangerschap ? geniet ervan?
@nateken ik had zo gehoopt dat ik had had gelezen dat je test positief was?
Voor de rest, lieve meiden....ik lees echt alles mee maar iets minder actief. 

Ik heb inmiddels alles een beetje bijgelezen :) Bedankt voor jullie felicitaties! Super lief. En wat ik ook al zei: ik hoop zo dat het voor jullie ook snel gaat komen!  @steph-aniee: Dankjewel voor je lieve woorden. Is toch een beetje dubbel he. Ik vind het ook echt heel naar voor je :( Fijn om te lezen dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt. Al blijft het echt heel rot en kan ik me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. De komende dagen maar even lief voor jezelf zijn en hopelijk kan de gyn je maandag meer vertellen en meedenken over een goed vervolg. Overigens was er nog iemand op het forum bij wie het 2 keer fout is gegaan. De 3e keer is uiteindelijk wel goed gekomen. Dus geef de hoop niet op! Hoe moeilijk ook!  @Larax: ik zag dat jij even een pauze hebt genomen. Verstandig. Hopelijk dat het je goed! Zorg goed voor jezelf en ik hoop ook voor jou dat 2021 een vruchtbaar jaar gaat worden :) @Lauwing: oeps, sorry! Lief om te horen, ik had me niet gerealiseerd dat jullie door hadden dat ik er even tussenuit was. Ik heb uiteindelijk op 11dpo 's middags een test gedaan omdat ik heel erg opgeblazen was en geen trek had. Dat herkende ik van de vorige keer. Maar verder heb ik weinig sypmtomen voor mijn NOD gehad (ik word op 12 of 13 dpo ongesteld dus mijn NOD is ook vrij vroeg). Vanaf 12 dpo kreeg ik hele grote borsten en afgelopen weekend gingen ze ook pijn doen (anders dan voor mijn menstruatie). 10dpo had ik trouwens ook flinke menstruatiekrampen. En 's ochtends op 11 en 12 dpo had ik een heel klein beetje bruin bloed. Dat was de innestellingsbloeding maar zelf dacht ik dat ik toch ongesteld moest worden. Dus eigenlijk maar weinig symptomen. Dus dat jij nu niet zo veel voelt, wil niet zo veel zeggen. Ik ga voor je duimen! ??? 
Die krampen in mijn baarmoeder heb ik overigens nog steeds, ook in mijn liezen. Om gek van te worden. Maakt me zo onzeker. Ik weet dat het erbij hoort, maar dan heb ik liever een kwaaltje dat niet lijkt op ongesteldheid ??

Terug
Bovenaan