PCOS, Letrozol

Thnx meiden zoo tof hoe enthousiast jullie allemaal reageren ?? zo lief!! Dit is het mooiste kerstcadeau dat ik ooit heb mogen krijgen.. Ga jullie natuurlijk op de hoogte houden ?? en nu proberen het ff geheim te houden!!
Wel lekker dat ik dan hier gelijk kan delen met jullie ?? 

Rahaa en Lauwing; Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Fijn om zo dit jaar af te sluiten! 
Lauwing; heb je het gister kunnen verbergen, dat je geen wijn dronk? 
Vandaag is CD 15, nog geen positieve ovulatie test of eisprong opgemerkt! We testen nog even door.. 
fijne kerstdagen allemaal nog. 

@bloem @heefteenwens Dankje wel!! ?
Heb het gelukkig kunnen verbergen mijn vriend die hielp af en toe een handje mee door mijn wijn op te drinken en kon verkopen dat ik het bij 1 wijntje liet ivm dat ik de Bob was ??  vanavond nog x verbergen maar dat is bij ons thuis dus gaat iets makkelijker ?
Maar ik ben echt nog beetje in de ontkenning.. Heb vanmorgen weer getest en was zo bang dat het streepje weg zou zijn ??  stom is dat dan toch.. Wacht je er zo lang op maar toch nog zo Onzeker.. 
@heefteenwens hoop dat je snel een positieve test in handen heb ?
Liefs lau 

@heefteenwens: Mijn eisprong kwam tot nu toe steeds tussen CD16 en CD20. Lijkt eeuwig te duren maar hij kwam bij mij dus uiteindelijk wel steeds. Hopelijk heb jij nu ook snel een positieve ovulatietest!
@Lau: ik heb 5 dagen doorgetest, van 11 t/m 15 dpo (omdat 15 dpo de gemiddelde nod is). Vond het doodeng om daarna te stoppen. Al vond ik het testen eigenlijk ook doodeng. Het is beter om er gewoon mee te stoppen. Als het niet goed gaat, kun je er toch niks tegen doen. Dus beter om er nu van proberen te genieten (zeg ik, de paniekvogel die echt iedere dag bang is dat het verkeerd gaat ?). Hoe veel dpo ben jij nu? We verschillen maar een paar dagen volgens mij. 
Fijne dagen allemaal! ? Hopelijk lukt het iedereen om een beetje te genieten ☺️

@rshaa hahaha het is dus heel herkenbaar lees ik ?? ik heb nog digitale besteld voor de hoeveel weken zwanger.. als ik die binnen heb en getest dan stop ik ? want indd wachten op dat streepje voor de 2e x is opeens stressvol ??
Ik ben vandaag 15DPO en jij? Scheelt indd niet veel denk ik ?
@heefteenwens mijn eisprong was ook elke ronde op CD18, 19..  Dus iets later dan gemiddeld!! Hopelijk heb je hem snel?
Liefs lau 

Terug
Bovenaan