@Bloemetjeinknopp ja klopt, 2 eitjes mag ook nog! Maar meer dan 2 gaan ze niet aan beginnen. Een tweeling lijkt me ook harstikke leuk ?. En wat lekker zeg, dat jullie straks er even tussenuit gaan. Zal jullie zeker goed doen. Knap ook van je dat je de maand rust een beetje kunt relativeren. We zijn zo snel geneigd te denken: neee, niet die maand wachten. Maar waarschijnlijk doet het je lichaam hartstikke goed. En fijn dat je voor de terugplaatsing alleen medicatie hoeft te slikken! Wat je zegt over het hele medische, heel herkenbaar. Aan de andere kant denk ik dat we juist nog dankbaarder zijn als het moment eindelijk daar is en je een kleine kan verwelkomen. Zo gewenst! Maar inderdaad, het hele spontane is eraf. Vind dat ook wel lastig voor als je een x mag gaan vertellen aan je naasten dat je zwanger bent. De echte verassing is er voor mijn gevoel af ofzo, terwijl dat natuurlijk ook weer niet zo is. Hetzelfde als eindelijk kunnen testen dat je zwanger bent. Het onverwachtse is er gewoon vanaf.. Ennehh, lekker genieten van de Baileys!??
@Femkeeee haha ik herken het hoor, al die foute grapjes. We moeten er wat van maken he! haha ?
@Channie succes vrijdag bij de echo!
@Liekee hmmm.. Heb zelf geen ervaring met het temperaturen dus weet ook niet of er dames zijn die alsnog een goede eisprong hadden zonder een duidelijke temperatuurstijging. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed is gegaan bij je!
@Bloem fijn dat je nu wel weer verder kunt.. Ondanks dat het toch balen is natuurlijk. Is het ziekenhuis een beetje in de buurt bij je? In ieder geval weer succes deze ronde.??
@LotteMarit welkom! Wat fijn dat de 5mg zijn werk al doet. Je progesteronwaarde is volgens mij super netjes voor een eisprong. Wanneer kan je op zijn vroegst gaan testen?