PCOS, Letrozol

@datkomtlaterwel- ik zit ook op 36,6 nu 2 dagen! 

Ik heb echt al paar dagen krampen, menstruatiekrampen. Wel anders als toen met Provera maar het is natuurlijk Wss eerste keer dat ik eisprong heb gehad. Maar zegt nog niets. We wachten en we wachten maar. 

@Lottemarit, welkom! Ik heb net de 5mg achter de rug en die sloeg aan! 

@Channie, dan is die 2mm (volgens mijn redenatie dat je wel iets af moet kunnen voeren) denk ik de oorzaak dat er niks gebeurd. Ze laten je vast starten.

@Datkomtlaterwel, haha goud wat je schrijft over die body. Ik vraag me dan af of het niet nog ongemakkelijke wordt dan?. Mijn kledingkast staat nu in een andere (ongunstige) kamer, straka staat ie op een betere plek. Zal het eens uitproberen, hoewel ik hoop dat het niet nodig is?.

Hier geen ervaring met temperaturen. Heb me er nog niet toe kunnen zetten. ?

@Xbo..  Bij ons weet niemand waar we mee bezig zijn. Ook echt niemand. Dus als we ooit goed nieuws mogen brengen, dan zal iedereen (hoop ik?) heel verrast zijn. Ik heb wel een mooi doosje met deksel waarin ik alle medicijnen van de ivf ronde die ik gebruikt heb, heb ingestopt. Als het dan zo ver is kan ik, als ik/we er klaar voor zijn, laten zien wat we er allemaal voor over moesten hebben. Dat het niet vanzelf is gegaan. Moet eerlijk zeggen dat het niet vertellen waar we mee bezig zijn, me altijd goed is afgegaan. Behalve de laatste week. Ik heb heel bewust die keuze gemaakt. Mijn moeder is super lief, zorgzaam. Maar kan gewoon niets voor zich houden. Een beetje net als die reclame van de Albert Heijn. Dat die vrouw overal rond klept dat haar dochter zwanger is?. En dat wil ik niet. En als het niet lukt, wil ik niet door het leven gaan als 'de vrouw die geen kinderen kon krijgen'. Maar goed, afgelopen week had ik heel graag m'n moeder om me heen gehad voor dat beetje extra zorg als mijn vriend moest werken. Mja. Das de consequentie van onze keuze??

@BloemetjeInKnopp ik snap jouw verhaal heel goed. Hier weten een aantal mensen (Die ook in het traject zitten) het en dat vind ik heel fijn om ervaringen en kennis te delen.
Maar mijn ouders weten van niets en soms zou ik het wel heel fijn vinden als ze het zouden weten maar ze te kunnen verrassen zou ik echt fantastisch vinden! 
Hier CD30, DPO13/DPO11/DPO9
Vanmorgen wel weer hogere temperatuur maar geen positieve test! 

@bloemetjeinknop knap dat jullie het voor jullie zelf hebben kunnen houden. Vooral ook nu in het ivf traject, kan me voorstellen dat je afgelopen week wel wat extra hulp had willen hebben. 

@liekee spannend! maar misschien nog net een dagje te vroeg voor testen? Hoop voor je op een positieve test. 

Wij hebben het onze familie wel verteld en naaste vrienden. Veel zwangeren in de omgeving dus ook wel veel mee geconfronteerd. Iemand in familie heeft ook pcos dus vond het ook fijn om met haar de ervaringen te delen. 

Bloemetjeinknopp, ik snap inderdaad heel goed dat je de keuze maakt om het niemand te vertellen. Vooral als je moeder dat soort dingen lastig voor zich kan houden. Maar dat maakt het als je zo'n zware week hebt wel extra zwaar kan ik me voorstellen.  

Bij mij weten mijn ouders het wel. Vooral omdat ik de steun van mijn moeder juist wel kon gebruiken. Zij hebben er namelijk 4 jaar over gedaan om mij te krijgen met vele miskramen. Dus die snappen wel deels waar we doorheen gaan en dat vind ik fijn. En om m'n vaders mond te snoeren als hij weer grappig probeerde te zijn door grapjes te maken als, dat zou wel een mooie plek zijn voor een box he. Jaja pap vind ik ook. ? schoonouders weten het bijvoorbeeld niet maar we wilden graag wel wat mensen in vertrouwen nemen. Soms ook wel lastig. Schoonzusje maakte laatst de opmerking, ik ken nu niemand bij wie zwanger worden lang duurt. Ik kon haar wel ik weet niet wat doen....   
Lieke, spannend!! Test negatief voor 9dpo (van dat scenario uitgaande haha) is niet heel gek nog dus er is zeker nog hoop!
Mijn temp is ook weer ietsjes hoger gelukkig ?

Hoi,
Ik ben nieuw in dit traject,
weet al vanaf 2018 dat ik pcos heb maar sinds anderhalf jaar gestopt met de pil (zonder pil geen menstruatie en geen cyclus)
vanaf vanmorgen gehoord dat ik mag starten met 2,5 mg Letrozol.. 20 April moet ik nog even bloedprikken en een inwendige echo maken en dan hoor ik daarna of ik mag starten..
vind het allemaal heel spannend.

Terug
Bovenaan