@Xbo.. Bij ons weet niemand waar we mee bezig zijn. Ook echt niemand. Dus als we ooit goed nieuws mogen brengen, dan zal iedereen (hoop ik?) heel verrast zijn. Ik heb wel een mooi doosje met deksel waarin ik alle medicijnen van de ivf ronde die ik gebruikt heb, heb ingestopt. Als het dan zo ver is kan ik, als ik/we er klaar voor zijn, laten zien wat we er allemaal voor over moesten hebben. Dat het niet vanzelf is gegaan. Moet eerlijk zeggen dat het niet vertellen waar we mee bezig zijn, me altijd goed is afgegaan. Behalve de laatste week. Ik heb heel bewust die keuze gemaakt. Mijn moeder is super lief, zorgzaam. Maar kan gewoon niets voor zich houden. Een beetje net als die reclame van de Albert Heijn. Dat die vrouw overal rond klept dat haar dochter zwanger is?. En dat wil ik niet. En als het niet lukt, wil ik niet door het leven gaan als 'de vrouw die geen kinderen kon krijgen'. Maar goed, afgelopen week had ik heel graag m'n moeder om me heen gehad voor dat beetje extra zorg als mijn vriend moest werken. Mja. Das de consequentie van onze keuze??