PCOS, Letrozol

@XBo, hoop ook ze erg dat het ons gegund is. Ik heb besloten, of naja we, dat ik het bij 1 IVF ronde ga houden. Dus het moet met deze 7 embryo's lukken. En anders is het klaar. Voor mij is dit niet het eerste heftige wat ik meemaak helaas in m'n leven. Heb al behoorlijk wat achter de kiezen. Dus mijn 'start' is wat anders. Maar goed, met 7 embryo's van goede kwaliteit heb ik hoop. En daar zijn we ook wel even zoet mee mocht het niet gelijk lukken. Hoeveel schietgebedjes ik de laatste 2 jaar al heb gedaan. Echt ontelbaar?. 
Fijn dat er eindelijk wat beweging in lijkt te zitten. Hoe lang ben je nu aan het spuiten? Ik vond het spuiten zelf wel meevallen. Alleen dat je constant die tijd zo in de gaten zit te houden. Of met visite of eters. Ik ga voor je duimen!
Maandag heb ik weer een telefonische afspraak met de verpleegkundige. Dan gaan we de cryo-behandeling doornemen. Het schema wat ik moet volgen. Stap 624?. Maar we zetten door!
Fijn weekend allemaal!

@Niesss Welkom! Spannende tijd ga je in! Hopelijk heb je iets aan onze kennis en ervaringen! 
@Channie oeps verkeerd gelezen. Dan zou ik gewoon nu starten met ovulatietesten! Mss met die goedkope van de action? Daarmee ben ik ook gestart op CD9!
@XBo Hé dikke knuffel! Ik snap wel dat je iets positiefs nodig hebt! Laten we hopen dat maandag jouw dag wordt!

@Xbo, wat goed dat er nu in ieder geval iets aan beweging lijkt te zijn. Hoe gaat het met de bijwerkingen van het spuiten verder? Nog steeds wel goed? Ik ga dit weekend heel hard voor je duimen dat die eitjes nu een goed zetje gaan krijgen! Nu hopen dat die BMS ook mee gaat doen. En man... die positieve flow zou wel fijn zijn he. Ik vond het echt heel jammer van de meiden die de afgelopen dagen ongesteld werden. 

@Bloemetjeinkopp, wat knap dat je het zo geheim kan houden zeg. Hier zijn mensen om mij heen wel op de hoogte. Al was het alleen al om mijn schoonzus die een keer zei "  vragen zich af wanneer er een baby komt". 

@channie, ik zou over 7 dagen beginnen. Dan zit je op CD10 en ben je denk ik wel op tijd. 

@alle nieuwe dames, welkom! Het wordt weer druk hier!

Zit er nog iemand op het wachtbankje trouwens of zit ik alleen? Volgens mij zat één van de dames nog 1 dag voor mij ofzo? (volgend weekend)

Bedankt allemaal. Hoop zeker dat ik wat aan jullie kennis & ervaring heb, al ben ik er heel open over ben, is het toch wel fijn om met lotgenoten te praten merk ik. Zie hier ook al allerlei afkortingen voorbij komen die mij echt helemaal niets zeggen nog haha!

Moet wel zeggen dat ik best wel schrik van jullie verhalen hoor..
@BloemetjeInKnopp keep your head up! Klinkt als een hele zware weg die je al hebt moeten bewandelen... 

Vandaag echo gehad op Cd12, bms ziet er goed uit maar helaas in beide eierstokken geen groei te zien van een eitje. Dinsdag weer terug voor een echo. Vind dat toch wel het lastigste aan het hele traject dat elke keer maar weer afwachten is of het aanslaat en je dan weer zo’n domper krijgt.

@Roos welkom, hopelijk hoor je snel meer en kun je starten met een traject.

@channie, fijn dat je mag beginnen!

@henfran, vreemd dat er zo snel over ivf al wordt gesproken, ik heb er zelf geen ervaring mee maar kreeg idee dat ze wel langer met letrozol willen doorgaan of anders nog andere opties voorafgaand aan ivf. Zou gesprek met de arts nog even afwachten en er gewoon naar vragen maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

@xBo wat fijn dat er iets te zien is, duim voor je dat je nu echt effect gaat zien!

@niess ook welkom! Snap dat je schrikt van de dingen die hier voorbijkomen maar niet ieder lijf is hetzelfde dus laat je er niet door afschrikken. Toen ik net binnen kwam op het forum waren er net veel positieve berichten van zwanger zijn dus dat geeft je zoveel hoop ook dat het jou ook gegund is.

@ Femke en Lieke, spannend, hoop het voor jullie.

@bloemetjeinknop, dikke knuffel voor jou zeg, ivf moet het gewoon zijn voor jullie. 

zo heel verhaal weer zeg maar kwam zoveel nieuws ineens voorbij. 

@niesss, niet te druk maken hoor. Bij mij lijkt het goed te groeien met 5mg letrozol. Liekee zit dacht ik ook op 5mg(?), Yllw had al een werkende maar te langzame cyclus op 2,5mg, dus die gaat nu ook naar 5mg. Datkomtlaterwel heeft ook 5mg geloof ik(?). Bloem- heeft nu een goede cyclus met het Lutrelefpompje (na de overstimulatie van de injecties dacht ik(?)). Er zijn best wel wat dames met redelijke cyclussen nu volgens mij. Er is ook een topic "PCOS-Letrozol zwanger forum" waar een aantal meiden zich hebben verzameld die bijna allemaal tegelijk rond februari zwanger raakte. 

@liekee, wanneer ga jij ook alweer testen dan? Het was volgens mij Datkomtlaterwel die 1 dag o.i.d. voor mij zat. Dan zitten we nog met zijn drieën. 

Terug
Bovenaan