Vandaag echo gehad op Cd12, bms ziet er goed uit maar helaas in beide eierstokken geen groei te zien van een eitje. Dinsdag weer terug voor een echo. Vind dat toch wel het lastigste aan het hele traject dat elke keer maar weer afwachten is of het aanslaat en je dan weer zo’n domper krijgt.
@Roos welkom, hopelijk hoor je snel meer en kun je starten met een traject.
@channie, fijn dat je mag beginnen!
@henfran, vreemd dat er zo snel over ivf al wordt gesproken, ik heb er zelf geen ervaring mee maar kreeg idee dat ze wel langer met letrozol willen doorgaan of anders nog andere opties voorafgaand aan ivf. Zou gesprek met de arts nog even afwachten en er gewoon naar vragen maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
@xBo wat fijn dat er iets te zien is, duim voor je dat je nu echt effect gaat zien!
@niess ook welkom! Snap dat je schrikt van de dingen die hier voorbijkomen maar niet ieder lijf is hetzelfde dus laat je er niet door afschrikken. Toen ik net binnen kwam op het forum waren er net veel positieve berichten van zwanger zijn dus dat geeft je zoveel hoop ook dat het jou ook gegund is.
@ Femke en Lieke, spannend, hoop het voor jullie.
@bloemetjeinknop, dikke knuffel voor jou zeg, ivf moet het gewoon zijn voor jullie.
zo heel verhaal weer zeg maar kwam zoveel nieuws ineens voorbij.