@Bloemetjeinknopp die reserve komt me wel bekend voor, maar iedere keer als ik daar over nadenk word ik zo verdrietig, ik probeer er niet te veel meer over na te denken, maar blijft soms lastig…. Herken je gevoel wel, maar ik probeer daar nu op het moment toch niet te veel over na te denken en nog goede hoop te houden. Hopelijk is deze ronde IVF voldoende! Klinkt ontzettend zwaar als ik het zo hoor…
@Liekee shit van je negatieve test… hoop toch stiekem nog op goed nieuws voor jou!
@Niesss welkom! Zelf geen ervaring met zo’n coach, maar zou mooi zijn als dat je ook nog wat kan helpen! Zoals Femkee zei heb ik nu inderdaad een goede cyclus met Lutrelef, eindelijk iets gevonden wat bij mij werkt, injecties hebben bij mij niets gedaan, letrozol wel een eisprong maar geen goede eisprong helaas! Ieder lichaam reageert duidelijk weer anders haha

@XBo wat balen, wel fijn dat er een klein beetje iets lijkt te gebeuren, ik leef met je mee! Jouw berichten doen me steeds zo denken aan mijn eigen traject… Ik hoop heel erg dat je maandag goed nieuws krijgt, dat verdien je wel een keer!!
@Femkee spannend nog op het wachtbankje voor jou!

@Yllw jammer dat er nog geen follikel is, wel fijn dat je bms iets doet! Dat afwachten en die tegenvallers iedere keer zijn inderdaad erg rot, hopen dat er snel wel een follikel begint te groeien!
@Datkomtlaterwel positief dat je temperatuur wel weer iets hoger is!Bij jou ook spannend nu dan aan het worden als je een korte LF hebt, hopen dat je temperatuur hoog blijft en je snel een positieve test hebt!
@Henfran ik heb ovulatietesten pas deze ronde gebruikt naast mijn echo’s om er achter te komen of ze werken, bij mij werkte het uiteindelijk wel, maar ik weet het nu zeker door de echo’s er naast. Weet dus niet hoe het verder zit, maar soms schijnt het inderdaad niet te werken!
Inmiddels zoveel mensen hier, dat ik niet zeker weet of ik niemand ben vergeten haha