PCOS, Letrozol

@XBo, ik schrijf aan niemand in mijn schrift. Alles eigenlijk vanuit de ik-vorm. En vanuit mijn gedachte. Ik ben bijvoorbeeld nu bezig met de dag van de punctie te verwoorden. Vanaf het moment dat de wekker gaat. En dan elke stap daarna. Eigenlijk neem ik je mee door m'n dag heen.
"En dan is het zover, de spuit met het sedatie middel wordt zo ongeveer voor m'n neus gehouden. *** kijkt me aan en vraagt me of ik er klaar voor ben. Ik knik goedkeurend en zie de vloeistof via het infuus m'n arm in gaan. Ik voel niet direct iets. En kijk *** aan. Hij zegt me dat het even duurt voordat het werkt. Ik kijk de kamer nog een keer rond. *** is inmiddels bij me komen staan en heeft m'n hand vast gepakt".  Dit is een klein stukje ervan. Dan heb je een beetje een idee?. 

@Niesss. Mijn vriend is ook wat nuchterder. Toen ik zei dat ik een schrift ging bijhouden was die daar heel positief over. Ik lees soms kleine stukjes voor. Maar verder is t in dit stadium gewoon iets van mij. Wel tof ook dat je het richt op een eventueel kindje. Persoonlijk vindt ik dat lastig. En schrijf ik t dus zoals ik hierboven zei?. 

Mooi bloemetjeinknopp! Ik zou zoiets aan de ene kant ook wel willen, aan de andere kant heb ik er denk ik het geduld niet voor. ?

Nou dames, Karma is a bitch bij mij. Vandaag temperatuur gekelderd met 0.4 graden en eerste bloeding is alweer een feit. Jammer maar helaas! Wel een cyclus uit het boekje hoor. Zo blij mee! 

@Datkomtlaterwel, wat balen.... wel fijn dat je dan de goede cyclus hebt. Hier had ik vanochtend ineens echte menstruatiekramp. Niks doorgekomen tot nu toe. Nod is ook pas dit weekend verwacht ik. Door die kramp vanochtend en het gebrek aan symptomen zie ik het wel een beetje somber in. We wachten het maar af. Ik heb mijzelf voorgenomen niet meer te testen tot woensdag of donderdag ofzo. 

Datkomtlaterwel,
Wij lopen gelijk en ik verwacht mijn menstruatie op 19 april en ik voel nog helemaal niks. Of heb ik weer een lange cyclus.
Ik snap het effe niet meer

succes volgende ronde!

@Femkee,

Ik heb ook helemaal geen symptomen terwijl ik vorige twee ronden veel last had van lagerugpijn en menstruatie kramen. 

Ik heb geen goedgevoel. Ik verwacht mijn menstruatie 19 april

@Bloemetjeinknop wat mooi verwoord! Denk dat het heel goed is om het op die manier van je af te kunnen schrijven.
@Datkomtlaterwel hé wat balen! Dubbel.. Had je gewenst dat het gelijk raak zou zijn! Maar de fijne cyclus is ook heel wat. Hoe ben je er zelf onder?
Ik heb om half 3 de echo en daarna avonddienst. Vind het wel spannend hoor.. We gaan het weer zien!

@XBo, ik ga zo hard voor je duimen!!!!

@gebruikermetheeleelcijfers die kwaaltjes die jij noemt had ik dus vanochtend. Ik ga het in ieder geval lekker uitzitten tot de menstruatie komt denk ik

@datkomtlaterwel. Balen dat je ongesteld ben geworden!! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk ?. 
Het schrift kost me ook wel wat tijd haha. Heb m op tafel liggen en als ik zin heb, schrijf ik er weer wat bij. 
XBo, heel heel veel succes!! Ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan