Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bo, ben heel benieuwd hoe je echo was. Ik duim voor je!
Bloem, wat een mooi resultaat al! Echt heel fijn! Het is je ook gegund.
Om veel van jullie vragen samen te beantwoorden; het gaat prima. Ben blij met mijn cyclus. Vond de witte test gisteren erger. ? nieuwe ronde nieuwe kansen. Zondag borrelen met vrienden en daar heb ik nu al zin haha. ?
@bloem- wat een mooie echo! Fijn dat het zo goed zijn werk nu doet!
Mijn echo was weer teleurstellend ? BMS dun, wel een follikel van 11mm dus zo groot is er een nog niet geweest. Ik heb het nog besproken om deze ronde af te breken, maar ze hebben intern overlegd en raden toch aan om door te gaan. Ook omdat de rest vrij klein blijft, BMS nog dun is valt er ook weinig af te breken. Ze hebben het idee dat het nu net een zetje krijgt dus ben weer opgehoogd naar 112,5eh en moet maandag terug. Teleurstelling valt mee want had me erop ingesteld. Ben wel heel benieuwd wat het plan na maandag gaat zijn als het niet heeft doorgezet, dus dat bespreken we dan.
@Datkomtlaterwel dan moet je er maar even extra van genieten zondag! Wel fijn dat je nu een langere cyclus hebt, maar toch jammer dat t niet een positieve test geeft! Hopelijk nu met een langere cyclus wel weer betere kansen
@XBo balen... wel fijn dat ze hoopvol zijn nu, hopen dat er maandag wel resultaat is, en dat ze anders in ieder geval een goed nieuw plan klaar hebben!
@Xbo, je zou denken dat je dan wel tegen dat moment zit aan te hikken toch, dat het gaat werken? Wel intensief zeg, zo lang zoveel echo's. Herkennen ze je al bij de balie?
@Bloem, wat mooi! Klinkt als bijna aan de klus voor jou! Maandag zou die dan al op 18mm moeten zitten zou je denken. Cyclus volgens het boekje!
@Femkee ja zou inderdaad volgens het boekje zijn inderdaad, als 't slijmvlies nu ook nog wat door zet is 't helemaal perfect ? hoe is het met jou? Nog symptomen opgemerkt? Wanneer was precies jouw nod, dit weekend toch of niet?
wat betreft herkennen aan de balie trouwens, ik hoef mijn naam al niet meer te noemen, vaste klant ? zullen meerdere van jullie vast ook zo hebben ? ik was nu ruim 3 weken niet in 't ziekenhuis geweest na mijn vorige eisprong, 't voelde weer zo lang geleden haha
@bloem ja ik hoop het.. We gaan het wel weer zien ? Ben ook wel heel benieuwd naar jou hoor!!
@femkeeee ja dat zou je wel denken. Echter heb ik dat nu al zovaak gedacht dat ik er niet meer in durf te geloven hahaha. Inderdaad wel vrij intensief met alle echo's. En ze kennen me inderdaad ? Oh mevrouw ... niet aan het werk nu want niet in uniform? Zeker geen coronagerelateerde klachten? haha.
Ik ga zoooo hard duimen voor een positieve test voor je!??