@Niess wat jammer dat je boekje tegenvalt.. Ga je hem wel houden of kijk je nog even verder?
@Femkeeee ja denk dat het wel heel fijn kan werken. Ook om er even bewust bij stil te staan en de tijd te nemen (dat doe ik meestal niet haha). Hmmm... Spannend wel hoor. Kan nog alle kanten opgaan dus. Ene hoeft voor een menstruatie/zwangerschap ook niet altijd iets te voelen als ik de verhalen zo lees. Nog eventjes meid! Ik duim voor je dit weekend ???? Heb toendertijd alle vlogs van Saar ook gevolgd ja, bizar he! Ik heb mijn stripjes letrozol niet bewaard maar bewaar nu wel de rest van de medicatie voor later in een aparte doos (nu het nog past). Wie weet gooi ik het straks wel een x weg, maar voor nu vind ik het een herinnering om later misschien te kunnen laten zien ook of een foto van te maken, ik weet het niet.
@Datkomtlaterwel- balen van je negatieve test, maar vooralsnog blijft je menstruatie wel uit en is je temp nog hoog. Ik duim nog steeds hard voor je mee!?? En anders inderdaad een mooie cyclus zo!
@Bloemetjeinknop hahahaha. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat dit gewoon mijn boekje is, en dat ik echt niet wil dat hij hierin gaat zitten bladeren ?. Wie weet dat ik het hem een keer geef, maar wil gewoon alles op kunnen schrijven en sommige gedachten voelen dan toch soms wat te overdreven/beschamend? Maar wel op een fatsoenlijke manier inderdaad ? Waar ik wel benieuwd naar ben, gebruik jij het boekje voor jezelf of richt je het ook echt op een toekomstig kindje? Ik merkte in mijn eerste stukje al dat ik het schrijf voor een kindje, maar ook weer voor mezelf hahaha ?
Volgt iemand trouwens verder nog wat vrouwen met PCOS op bijvoorbeeld youtube of elders? Vind het altijd wel fijn om van die informatieve of juist leefstijl video's te kunnen bekijken van anderen.