PCOS, Letrozol

@xBo, wat goed dat je het ook gaat bijhouden! 

@liekee oeh dat durf ik niet te zeggen maar denk inderdaad bloed is bloed... 
Mijn boekje is vandaag binnen gekomen. Om heel eerlijk te zijn viel hij mij toch een klein beetje tegen, 1 korte pagina over ons, dan 2 paginas voor 'ons verhaal' en verder planner, je cyclus en bladzijde voor notities, tussendoor wel wat mooie quotes. Dus wie weet ga ik toch maar eens nadenken over een eigen boekje maken/ontwerpen :) 

@Xbo, lijkt me zeker in jouw geval dat je zo een lange weg aflegt ook goed hoor. Beetje verwerking en teruglezen. Alles gaat bij jou ook supersnel achter elkaar.
Hier voel ik deze week minder dan vorige week, maar of ik er wat van moet denken... geen idee. Zo weinig ongesteld geweest ook het afgelopen jaar, weet niet goed wat ik moet voelen?. Gister was ik wel een beetje terneergeslagen trouwens doordat ik niks meer voelde. NOD is pas dit weekend. 

Ik wilde trouwens nog ff een filmpje delen van SuperSaar. Die neemt ff alle medicatie door die ze gehad heeft en nu heeft ze een baby. Geef de moed niet op?
https://youtu.be/HNoZgvg709c

Femke, mooi filmpje idd. Dan valt het bij mij met die paar pilletjes nog wel mee als ik dit zo weer zie. 

Hier 13dpo en door geen menstruatie en nog steeds een hoge temperatuur toch een testje gedaan. Kon niet meer wachten. Omowit helaas. Dus jammer! Dan heb ik deze maand gewoon een mooie cyclus.☺ en ondanks dat het prima is, ga je toch een beetje hopen hoe verder je komt. Nu hoop ik dat mijn menstruatie snel doorbreekt dan kan ik weer door haha.

@Lieke, ik heb meerdere keren een uitgangsecho gekregen voor ik aan een nieuwe ronde mocht beginnen. Dan zien ze dat je follikels weer klein zijn en je BMS mooi dun. Volgens mij kunnen ze het zo een beetje 'checken' dat je ongesteld geweest bent. En... beetje gek verhaal misschien. Ik heb ook tijdens m'n menstruatie van die echo's gehad (dan ben je niet blij?. Thans.. ik vond het niet heel fijn) en dan zie je op de echo van die zwarte vlekken in je baarmoeder. En dat is dan vocht/bloed van je menstruatie. Dus dan zie je t gewoon zitten. Lekkerrrr?. 

@XBo. Wel leuk dat je ook wat gaat bijhouden. Mijn vriend zag me laatst m'n boekje doorbladeren. Hij zegt zo: huh! Gebruik jij wel alinea's?. Maar t was zo'n lang verhaal wat bij elkaar hoorde. En ik heb m'n hart op de tong en vindt dat je alles moet kunnen bespreken, in je relatie en bij de arts. Gewoon fatsoenlijk. Maar alles moet besproken kunnen worden. Dus hij vroeg voorzichtig, enne... zet je daar nu ALLES in? Dan moet ik al lachen. Ik zet er heel veel in. Maar wel dat het gewoon fatsoenlijk na te lezen is. 

@Niesss. Jammer dat het boekje wat tegenviel. Misschien eens kijken bij pip studio? Ik heb daar echt een mooie schrift met harde kaft vandaan. De randen van de bladzijdes aan de buitenkant zijn goud. Dus net ff wat meer. Ik schrijf steeds rechts. Zo kan ik links wat fotootjes plakken. Of een mooie quote schrijven. En hebben leuke, verschillende stickers, met hartjes. Zo kleed ik het naar eigens wens helemaal aan. 

Femke.. net het filmpje even gekeken. Er zitten zoveel spullen tussen die ook gebruik. Of gebruikt heb. Wel gek om te zien. Ik heb tussentijds alles steeds weer opgeruimd. Omdat ik anders nu met 25 dozen thuis had gezeten ofzo?. Met Gonal-F. Ovitrelle. Rekovelle. Maar zo inleveren mocht dan weer niet, haha. Moest het zelf scheiden. Papier, plastic. En medicijnen en naalden in de container. Enkel dat laatste mag ik afgeven bij de apotheek. De rest breng ik naar de milieustraat. Zodat ik zeker weet dat het goed weg is. Er valt hier in de wijk nogal eens een papier container om als ze worden geleegd. Door de harde wind. Moet er niet aan denken dat ik al die doosjes dan voorbij zie vliegen?. Hoop dat we allemaal net zo eindigen als haar. Met een gezonde baby in onze buik ❤️

@Niess wat jammer dat je boekje tegenvalt.. Ga je hem wel houden of kijk je nog even verder?
@Femkeeee ja denk dat het wel heel fijn kan werken. Ook om er even bewust bij stil te staan en de tijd te nemen (dat doe ik meestal niet haha). Hmmm... Spannend wel hoor. Kan nog alle kanten opgaan dus. Ene hoeft voor een menstruatie/zwangerschap ook niet altijd iets te voelen als ik de verhalen zo lees. Nog eventjes meid! Ik duim voor je dit weekend ???? Heb toendertijd alle vlogs van Saar ook gevolgd ja, bizar he! Ik heb mijn stripjes letrozol niet bewaard maar bewaar nu wel de rest van de medicatie voor later in een aparte doos (nu het nog past). Wie weet gooi ik het straks wel een x weg, maar voor nu vind ik het een herinnering om later misschien te kunnen laten zien ook of een foto van te maken, ik weet het niet.
@Datkomtlaterwel- balen van je negatieve test, maar vooralsnog blijft je menstruatie wel uit en is je temp nog hoog. Ik duim nog steeds hard voor je mee!?? En anders inderdaad een mooie cyclus zo!
@Bloemetjeinknop hahahaha. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat dit gewoon mijn boekje is, en dat ik echt niet wil dat hij hierin gaat zitten bladeren ?. Wie weet dat ik het hem een keer geef, maar wil gewoon alles op kunnen schrijven en sommige gedachten voelen dan toch soms wat te overdreven/beschamend? Maar wel op een fatsoenlijke manier inderdaad ? Waar ik wel benieuwd naar ben, gebruik jij het boekje voor jezelf of richt je het ook echt op een toekomstig kindje? Ik merkte in mijn eerste stukje al dat ik het schrijf voor een kindje, maar ook weer voor mezelf hahaha ?
Volgt iemand trouwens verder nog wat vrouwen met PCOS op bijvoorbeeld youtube of elders? Vind het altijd wel fijn om van die informatieve of juist leefstijl video's te kunnen bekijken van anderen.

@Femkee mooi filmpje! En wat Datkomtlaterwel al zegt, dan vallen de pilletjes hier nog wel mee. Laten we hopen dat hetzelfde moment komt voor alle meiden hier, het is jullie allemaal zo gegund!

@BloemetjeinKnopp ik sta er precies hetzelfde in, vind ook dat je alles moet bespreken. Gisteravond hadden wij het er ook nog even in bed over. Ik vind het allemaal best wel spannend, mijn vriend is gelukkig een stuk nuchterder maar het is zo fijn dat we het er samen over kunnen hebben. Ik heb ook een eigen schriftje, waar ik af en toe (als het nodig is) in van mij afschrijf, dat is echt van mij, gaat ook overal met mij naar toe en blijft niet onbeheerd achter. Maar wil met dit boekje toch wat meer dat het van ons wordt, het is toch iets wat wij samen doen en merk ook echt dat ik het een beetje richt aan het hopelijk toekomstige kindje.

@Datkomtlaterwel blijf nog even voor je duimen hoor, maar anders wel een hele nette cyclus!

@xBo ik hou hem wel, ga wat er in staat maar gewoon gebruiken en misschien een los schriftje/boekje of mapje erbij waar je dingetjes in kan bewaren. 
Op dit moment volg ik eigenlijk nog niemand, maar zeker interessant. Heb je nog tips? :)

Terug
Bovenaan