PCOS, Letrozol

@XBo Thanks voor de uitleg! Lastig wel haha. Ik heb ook filmpjes van Sophia Tienstra gekeken. Verder niet. Nog tips?
@Niesss ik heb m ook binnen gehad en viel mij ook tegen. De voorkant is bij mij ook helemaal beschadigd dus ik had al contact opgenomen en kan m omruilen of tegen 7 euro korting krijgen. Twijfel nog.
@Femkeeee ik kijk regelmatig terug naar Saar, vind het wel fijn om te zien. Is mij niet helemaal duidelijk wat zij nu had, geen PCOS dacht ik?  
@Datkomtlaterwel- jammer van de witte test maar inderdaad mooie cyclus zo! Snap wel dat je hoop had!

Wat balen Liekee! Bij mij is die gelukkig wel netjes binnen gekomen, ook erg leuk gedaan met die stickers erbij. 

Durf je echt niet te zeggen of het normaal is op CD3... 
Ik zit nu op CD6 en heb nog steeds bloedverlies. Nog niet eerder gehad, meestal was het op CD4 al klaar met een uitloop naar CD5. Vandaag ook voor het eerst eigenlijk beetje last mijn ongesteldheid, gelukkig niet zo erg als de krampen die ik voorheen had toen ik nog aan de pil zat maar heb afgelopen dagen juist helemaal geen last gehad en dacht er goed vanaf te komen haha!

@ datkomtlaterwel jammer van je negatieve test, maar goed dat je temperatuur nog hoog is! ? Toch spannend nog.

Ik heb niet zo'n boekje maar houd wel mijn hele traject bij in een word bestand haha

Poeh wat zijn jullie allemaal creatief zeg! Merk je dan ook dat je je hoofd wat leeg schrijft? Daar heb ik wel vaak last van, dat je zo blijft malen. 

Lieke, ik heb ook 1x een menstruatie van 2 dagen gehad. Kan wel eens gebeuren. Maar vorige maand ook en toen was ik dus ff zwanger. Als je het niet vertrouwd kun je altijd even het ZH bellen voor een eventuele echo?

Datkomtlaterwel, ik merk dat wel inderdaad. Daarom heb ik ook mijn 'eigen' boekje, gewoon om het echt de dingen van mij af te schrijven. Moet het van mijn coach ook echt met pen en papier doen. Hij gelooft er in dat door de beweging van je hand het echt uit je vloeit, het helpt voor mij dus er zal zeker een kern van waarheid in zitten haha! :) 

Mijn boekje mag mijn vriend wel in kijken. Hij is zelf gewoon niet zo van social media, hij mag het niet lezen omdat ik geen zin heb in het commentaar erop denk ik. Het is niet zo dat ik dingen schrijf die ik hem niet zeg, of... naja... soms vergeet ik het te zeggen omdat het hem gewoonweg niets zegt. Bij mij is het trouwens geen heel creatief ding hoor. Ik denk dat alle tussentijdse zwangerschapstesten de wanhoop wel genoeg uiten... :( 

@Niesss & @Datkomtlaterwel, en of het bij ons meevalt met die pilletjes hoor. Het was iets wta ik wel eens liet zien aan mijn schoonzus bijvoorbeeld om haar te laten zien hoe dat traject er dan uit zou gaan zien met PCOS. 

@liekeee, ik heb eigenlijk geen idee wat ze had? 

Ik zei vanochtend tegen mijn vriend dat als ik zwanger zou zijn, dat moederdag wel een mooi moment was om het de oma's te vertellen. Toen zei hij; "Gister zei je nog dat je zeker wist dat ik niet raak had geschoten, daarvoor had je een rare smaak in je mond en dacht je weer van wel, wat is het nou?"... tja.... geen idee. Hij was wel zo oplettend geweest dat hij wist dat ik dit weekend zou kunnen testen. Ik denk alleen dat als er geen ongesteldheid komt, dat ik lekker wacht tot woensdag ofzo. De witte test van dinsdag is nog niet van mijn netvlies af.

Nies, daar zit wel iets is, toch? :) 
Femke, hahaha zo herkenbaar je vriend! Mijne snapt me vaak ook niet. Ik switch ook van teleurstelling om m'n testje naar blij vanwege mijn keurige cyclus. Hij kwam net thuis uit zijn werk en toen begon ik over mijn test. Zegt hij; ja maar je bent nog niet ongesteld toch? Nee maar alle statistieken zeggen dat 91% op 13dpo positief test. Was hij zo opbeurend om te zeggen dat er zo veel bij mij niet normaal is dusja waarom zou ik dan niet bij die 9% kunnen horen. ? ja thanks schat.   
Heb voor een volgende ronde wel besloten echt pas op 17dpo ofzo te gaan testen. Echt, ik haat die witte testen. Dat vind ik zo veel erger dan ongesteld worden. ?

@Niesss hihi precies. Heb eigenlijk ook geen tips hoor, scroll meestal maar wat hihi. Volg wel Dorinefit op youtube, is een Belgische meid die na een traject zwanger is geworden en recent is bevallen. Leuke meid!

@Liekee de filmpjes van Sophia Tienstra heb ik ook gezien ja! Zoals hierboven beschreven heb ik ook niet echt tips.. Af en toe dat er weleens een buitenlandse voorbij komt waarbij ik dan de video kijk haha. Ik weet ook niet wat Saar had, nooit echt uitgesproken volgensmij.

@datkomtlaterwel- ik heb pas 1 dag geschreven dus weet niet of het echt oplucht, maar denk ergens van wel hihi. Even een bewust momentje om te zitten ervoor! Want dat malen herken ik ook!

@Femkeeee aaah, je vriend. Kan me wel voorstellen dat een blanco test (ookal is het vroeg) kut is om te zien. Waarom doen wij vrouwen ons dat eigenlijk aan.. Laten we hopen dat je op moederdag mooi nieuws kan melden!

Terug
Bovenaan