PCOS, Letrozol

@Datkomtlaterwel,
Ik vermoed dat het jou vorige maand heel vroeg mis ging. Ik dacht zoiets gelezen te hebben. Ben je dan de volgende ronde op dag 3 door gegaan met letrezole of moest je stoppen? 

Graag andere dames als jullie iets gelijks hebben meegemaakt effe te reageren.
Ik heb nog geen bloedverlies, maar ik voel dat het niet goed zit 

Zo, het was even bijlezen zeg! Hoop dat ik niemand vergeten ben... 

Wauw wat super Femkeee, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Op naar moederdag!

Wat een mooi resultaat al. Succes vandaag Bloem, laat je ons weten hoe de echo was?

BloemetjeinKnopp, wat een fijne stijl van schrijven heb je zeg! 
Snap wel dat je het lastig vindt om aan kindje te richten, wat nou als het niet lukt namelijk.. Heb hier zelf eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht en dat wil ik ook helemaal niet. Hoe harder mensen zeggen dat ik iets niet kan hoe harder ik wil en er voor ga zodat het wel kan (en ja dat heb ik met alles). 

Wat balen datkomtlaterwel, zo dubbel...

xBo jij ook veel succes vandaag! 

Morgen heb ik de eerste controle echo, ben heel benieuwd of de Letrozol iets gedaan heeft. 

Heb mij trouwens ingeschreven voor een webinair aanstaande woensdagavond over PCOS, misschien dat het voor meer meiden hier interessant is: https://sarahnoelmans.be/webinar/

Hallo Allemaal,
Wat is de groep weer groot geworden! Fijn om bij elkaar steun te kunnen vinden. Ik lees nog altijd met jullie mee! Zelf heb ik ook goede ervaringen op dit forum!  Hoe lekker is het om al je frustraties van je af te schrijven zonder dat iemand je kent.. 
Femkeeee; Gefeliciteerd, nu blijven ontspannen en op naar een goede echo! Wie weet zie ik je binnenkort op het zwanger PCOS letrozol forum. 
Kleine update van mij: Ik ben nu 12+5 weken in verwachting. Het ziekenhuis traject is afgerond, intake bij de verloskundige is geweest en mijn omgeving is op de hoogte van de zwangerschap! Zo bijzonder om dit mee te maken!!
Ik duim dan ook elke dag dat dit jullie ook gegunt wordt en dat op kort termijn!!! Ik blijf met jullie meelezen!! Succes met alles!

Wauw heefteenwens, wat leuk om te lezen dat het ook bij jullie is gelukt. En moet zeker bijzonder zijn om mee te maken, geniet van jullie zwangerschap!

Hopelijk hebben wij hier binnenkort weer meer van zulke positieve berichten, daar vrolijk ik wel van op zo deze maandag! :) 

@heefteenwens wat fijn dat jij je even meld. Net als @Niesss kan ik wel wat positieve verhalen gebruiken, thanks! Geniet van je zwangerschap!

@Niess en Lieke, als je in dit topic terug gaat naar december/januari/februari dan vindt je een heleboel positieve verhalen. Vooral februari. Die dames zitten nu dus in het aparte topic (PCOS, Letrozol zwanger o.i.d.). Ik heb heel veel teruggelezen in dit topic en vergeleek de verhalen met elkaar. Daardoor had ik ook goed ingeschat dat de 5mg ging aanslaan. Toen was ik nog heel even bang dat ik die nieuwe Xlara(lees je ook nog mee?) Zou worden en wel een eisprong kreeg maar nog niet zwanger zou worden. Als je terugleest, dan zitten er wel een paar wondertjes bij hoor?. 

@heefteenwens, ja, ik kom me bij jullie voegen hoor. Eerst nog even wennen aan het idee. Heb het idee dat ik het misschien jinx als ik nu al de echo ga regelen enzo. Stom he?

@Gebruiker, volgens mij moet je niet elke dag testen. Als het niet goed gaat, dan krijg je vanzelf bloed. Ik vond mijn streepje ook heel licht. ClearBlue zei maar 1-2 weken. In the end: ik bloed niet. 

@XBo en Bloem, ik ben benieuwd naar de echo's! 

@Bloemetjeinknopp, lekker aan het ontspannen nu er even niks is?

@niessss oh spannend zeg, ik gs voor je duimen!
@heefteenwens wat leuk nog wat van je te horen. En wat fijn dat het goed met je gaat! ? Heerlijk genieten!
Nou ik zit in de wachtruimte om mijn medicatie op te halen maaaaar: Er zat een eitje van 15mm!! En een van 11.8 een van 10.4 en een van 10.2. Baarmoederslijmvlies was ook wat verdikt (4,2mm). Moet woensdagochtend weer terug en vanavond en morgen blijven doorspuiten met de gonal-F en ovulatietesten doen. Dan de echo; en als er dan 1 of 2 rond de 16 zijn en die andere 2 14 of kleiner mag ik de Ovitrelle zetten voor een eisprong en is er dus een kans!! Alleen als er 3 of meer eitjes groter dan 14 zijn is er overstimulatie en moet je afbreken. Maarja, heb nu goede moed en er linkt iets aan te slaan! Dus ben heel opgelucht.
Heel hard duimen en op naar woensdag.

Terug
Bovenaan