PCOS, Letrozol

Bloem, spannend hoor, ziet er goed uit in ieder geval! :)

Yllw, fijn dat je een eisprong gehad heb. Hopelijk is ophogen naar 7.5 mg niet nodig. 

Nou echo gehad vanmorgen. BMS zat op 4.5mm dus dat zag er goed uit. Helaas bij de follikels nog weinig te zien, de grootste zat nu op 6.5 mm, dus volgende week woensdag mogen we weer. Heb ook tot afgelopen zaterdag last gehad van bloedingen dus volgens de assistente kon het daar ook mee te maken hebben, laten we hopen dat er volgende week wat meer groei te zien is, fingers crossed!

@Bloem- wat een mooie echo! Moet je dan morgen nog terug? Of ovulatietesten? Of gewoon lekker helemaal niets en samen aan de bak? Haha ? Wie weet lopen we straks bijna gelijk.
@Yllw spannend zeg! Wel fijn dat je dan nog de mogelijkheid hebt om de 7,5mg te proberen. Hopelijk is je cyclus dan net wat korter! Maar wie weet is het niet nodig ??
@Datkomtlaterwel haha fijn! Ben benieuwd wat ze zeggen donderdag. Op zich ook wel lekker als je dan niet elke keer naar het ziekenhuis hoeft!
@Niesss je BMS ziet er al goed uit zo vroeg in je cyclus. Jammer dat er nog weinig te zien is qua follikels, maar het kan nog doorzetten. Zit best wel wat tijd tussen eer je weer mag. Welke CD zit je dan?
Heb nog even een vraagje. ik kreeg gisteren het advies om ovulatietesten te gebruiken omdat ik gister een eitje had van 15mm. Ik heb gisteren eind middag en vandaag (de tweede keer na ochtendurine) een ovulatietest gedaan waabrij de teststreep nog compleet wit blijft. Op de testen reageer ik wel, want heb ze voorheen weleens gebruikt en toen kleurde de teststreep wel lichtjes. Gaat een ovulatietest sowieso werken wanneer er een eisprong aankomt? Ik weet dat ovulatietesten niet altijd goed werken bij PCOS, en volgens mij altijd wel licht positief kunnen zijn. Maar hoe dit precies zit als je echt een eisprong krijgt, geen idee! Alvast bedankt hoor!
Ook heb ik sinds zondagavond een continu wat zeurend/drukkend gevoel ter hoogte van mijn blaas. Als je 'perst' om te plassen voel je het beter. Gaf het gisteren ook aan bij de arts, en toen bleek er dus groei te zijn. Herkennen jullie dit gevoel ook?

Lieve dames,
Ik wil iedereen bedanken voor de steun. Het waren zware tijden. Elke keer heb ik de steun in deze forum gehaald❤️
De dames die nog bezig zijn, geef de hoop niet op. Hopelijk is de volgende ronde jou ronde ❤️

Ik zal af en toe wel een kijke nemen!

@Bloem- Wat een mooi ei! Moet je nog terug of nu afwachten? Welke CD zit je nu? 
@Yllw succes deze wachtweken!
@Niesss Houd moed!
@XBo Ik had een op CD13 een ei van 14 en op CD15 een ei van 18mm. Ik heb even mijn ovulatietesten teruggekeken en ik had op beide dagen wel een licht streepje. Op CD19 had ik echt een knaltest en daarnaast een smiley met Clearblue. Maar ik weet niet hoe het precies zit. Dat drukkende gevoel herken ik ook goed! 
@Gebruiker Fijn dat je gaat! Klinkt gek maar is natuurlijk goed nieuws! Ik wens je een fijne zwangerschap toe! 
Ik zit nu op CD8. Voorheen keek ik dan uit naar de controles, maar nu is het een lange tijd niets. Vorige keer dus positieve ovulatietest op CD19 dus ik moet nog even geduld hebben denk ik. 

@liekee dankjewel voor je berichtje! Deed jij een of twee keer per dag ovulatietesten? En 'fijn' dat jij dat drukkende gevoel ook had, ben ik niet gek ?Kan me voorstellen dat het voor jou nu ook wel gek is zo zonder controles. Gelukkig werkte de ovulatietesten de vorige x dus heb je daar een beetje houvast aam. Hoop dat deze ronde voorbij vliegt voor je ?

@xBo ik zit nu op CD11. 
Wat betreft de ovulatie testen kan ik je helaas nog niet mee helpen. Heb gister wel een keer getest om te kijken of deze wel werken en hij was negatief dus hopelijk zijn deze zodra ze nodig zijn betrouwbaar genoeg!

@Liekee ik hou zeker moed, het is pas de eerste ronde en heel eerlijk mijn lichaam doet het allemaal meestal net iets anders dan verwacht dus ik had het ergens ook nog niet verwacht... Duimen dat er volgende week meer te zien is.

@Gebruikermetwatcijfertje, geniet van je zwangerschap!

@Xbo, mijn ovulatietesten waren witter dan wit rond de eisprong en rond cd9 juist heel duidelijk. Eisprong was rond cd16. Als de testen je onzeker maken, zou ik ze niet gebruiken. Dat heb ik zelf ook gedaan en we hebben om de 1,5 dag gemeenschap gehad van dag 14 t/m 18. Mijn ei was op dag 14 16mm. Een militaire operatie noemden we het?. 

Terug
Bovenaan