PCOS, Letrozol

[quote quote=10436144]@Datkomtlaterwel, Ik vermoed dat het jou vorige maand heel vroeg mis ging. Ik dacht zoiets gelezen te hebben. Ben je dan de volgende ronde op dag 3 door gegaan met letrezole of moest je stoppen? Graag andere dames als jullie iets gelijks hebben meegemaakt effe te reageren. Ik heb nog geen bloedverlies, maar ik voel dat het niet goed zit[/quote]
Dat klopt idd. Ik had een heel dun streepje en de streepjes namen iedere dag af. Normaal zou je hcg iedere 2 dagen moeten verdubbelen en dus je lijntje dikker worden. Ik werd dus uiteindelijk 4 dagen na mijn NOD en positieve test gewoon ongesteld. Ben toen idd op dag 3 weer begonnen (iom ZH ook). Hoop voor jou dat dit niet het geval gaat zijn en het gewoon blijft plakken?? 

Femke, ben ook echt weer blij met een positief verhaal! Hoop dat het voor ons ook snel zo mag zijn. ☺

XBo, jaaaa! Eindelijk! Wat fijn! Ik hoop dat het zo doorzet voor je. Het is je gegund. 

@Xbo, wat een goed nieuws?. Heel blij voor je! Zo zie je maar dat ze toch ergens wel gelijk hebben in wat ze deden bij het ziekenhuis he?. Volgens mij heeft deze inspector Google wel eens gelezen dat baarmoederslijmvlies 1mm per dag zou moeten groeien. Hopen dat dat nu ook gaat gebeuren bij jou. Dat eitje van 15mm gaat vast goed doorgroeien. Hopen dat het eitje de voorsprong houdt! 

@Niesss ja, ik ervaar bijna elke echo ook wel als spannend hoor.. Het is toch altijd maar de vraag wat er te zien is he. Ik duim voor je!?
@Datkomtlaterwel lief van je! Hoe was je borrel gisteren? Lekker van kunnen genieten? Haha. Wanneer moet jij nu weer voor je eerste echo?
@liekee jaaa ???
@Femkeeee ja, wel spannend wat er nu gaat gebeuren hoor.. Maar we gaan het zien! Al is het maar gewoon de eerste ronde die echt gaat tellen en ik een eisprong heb! Heeeeel spannend!

@XBo wauw, super goed!! Eindelijk een beetje goed nieuws! Duimen voor woensdag ??

Mijn follikel was nu 1,7 en Bms 6,5 dus hij springt denk ik woensdag ?

@niess spannend de echo morgen, hoop voor je op goed nieuws!

@xbo wat fijn dat er een groei was te zien op de echo! Duim voor je dat er maar 1-2 eitjes zijn en je medicatie voor eisprong mag gebruiken. 

@bloem fijn dat je een mooie echo had!

Ik heb na mijn 1e echo niks meer laten weten bedenk ik me nu. Heb afgelopen week nog 2 echo’s gehad en er was toen een mooi groeiend eitje te zien en bms zag er ook goed uit, heb afgelopen weekend m’n ovulatie gehad. Dus nu 2 weekjes afwachten, door drukte van het werk helaas niet veel kunnen klussen dus maar even afwachten. 
Ze zeiden nog wel dat mijn cyclus waarschijnlijk weer over de 35 dagen heen gaat net zoals afgelopen keer en ze hebben liever korter. Stel ik wordt ongesteld moet ik wel ophogen naar 7,5 mg. 

XBo, de borrel was lekker idd! Lekker zorgeloos van genoten ? ik heb donderdag een telefonische afspraak met mijn gynaecoloog om het vervolg af te stemmen. Ik verwacht dat ik voor de komende maanden medicatie krijg en het zelf zonder echo's mag proberen.
Yllw, fijn dat je een eisprong hebt gehad! En slim om toch naar 7.5mg op te hogen. Hopelijk komt je eisprong dan inderdaad wat eerder. Al hoop ik dat het nier nodig is. ?
Bloem, spannend! Dat ziet er goed uit. ?

Terug
Bovenaan