PCOS, Letrozol

@Femkeeee gek he hoe dat dan werkt, en het dus zo verschilt! Dat ze bij jou dan wel positief waren ruim voor je eisprong..  Ik ga het nu gewoon proberen, en morgen even de echo afwachten hoe het ervoor staat. Er is natuurlijk nog een kans dat het eitje toch niet doorzet.. Hahaha een militaire operatie, geweldig!

@Liekee oh he, wat vervelend die puistjes.. Had je er voor de medicatie ook al last van?
Voel me trouwens wel opgeblazen zeg, jeetje!

Hehoi! Ik lees even wat minder mee de laatste dagen. 

@Femkeee! Proficiat! Zo fijn voor je!! 

@Niesss. Thnx, dat schrijven vindt ik leuk om te doen. Niet dagelijks hoor. Maar hij ligt op een eetstoel in de kamer. En zo nu en dan pak ik hem erbij en schrijf ik zo een paar blz weg. En soms 2/3 weken helemaal niet. 

@Xbo.. Yeah! Fijn dat er eindelijk iets groeit!! Week 7 nu toch met spuiten? Gosh.. wat een geduld moet jij ook hebben. Maaar, het gaat de goede kant op. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Ik mocht ook ovulatie testen gebruiken. Maar wel met de kanttekening dat ze niet helemaal betrouwbaar waren vanwege de PCOS. Ik heb er verder niet heel veel verstand van. Want tis maar 1x tot een poging gekomen.
Iemand vroeg me hoe t nu ging en of ik genoeg van m'n 'pauze'. Ja en nee. Haha. Tis heel goed voor m'n lijf om even bij te komen. De vermoeidheid eruit te slapen en alles even in m'n hoofd weer te ordenen. Ik ben nu lekker bezig met handwerken. Gister voor t eerst weer een grotere ronde gewandeld (van 6km). Dat was eigenlijk iets te nog. Die overstimulatie heeft m'n conditie wel achteruit doen gaan. Maar goed. Stukje bij beetje weer opbouwen. Ik geniet lekker van de zon in de tuin. Maar m'n gedachte laten me niet vrij. Ik hoop zo enorm dat we met die 7 cryo's die we nu hebben, dat ik een hele dikke buik ervan krijg?. M'n gevoel gaat ook alle kanten uit. De ene dag ben ik heel positief. En de andere dag denk ik, t zal wel niet lukken. Tis voor ons niet weggelegd. Maar goed.. tis afwachten. En dat wachten is soms best moeilijk?. 

Oh Lieke... die puistjes... pfff zo herkenbaar. Vooral tijdens t spuiten. Op m'n rug bovenaan. En in m'n gezicht random. Damnnn... alsof ik terug 16 ben. Terwijl ik al 33 ben?. Vorige week ongesteld geweest. En nu heb ik wel t idee dat het weer rustiger wordt. Gelukkig! 

En xBo.. als er wat groeide in m'n eierstokken. En dan boven de 14/15 mm voelde ik t ook altijd. Beetje opgeblazen. Beetje alsof er iets in de weg zit onderin je buik. Dus dat is wel herkenbaar?

@Bloemetjeinknop wat leuk weer van je te horen! En groot gelijk dat je eventjes wat minder meeleest. Denk dat dat voor je 'pauze' ook wel scheelt en je het misschien iets meer los kunt laten. Bizar zeg, wat die overstimulatie met je lichaam heeft gedaan en je het zo merkt aan je conditie. Heerlijk he, dit weertje! Volgens mij blijft het de komende dagen ook zo dus dat is heerlijk! Echt, wanneer jij de eerste terugplaatsing gaat hebben duim ik met alle macht mee dat je dit niet over hoef te doen en het gewoon direct raak is!?
Ik zit nu in de 6e week gonal-F en nu dus eindelijk iets zichtbaar. Morgen terug en ben stiekem stik zenuwachtig, daarom wel heel blij dat ik om 09:50 al kan! En gelukkig herken jij die klachten ook, want het voelt dus inderdaad alsof er iets in de weg zit! Nou we gaan het zien morgen.. 

XBo, ik gebruik ook bewust geen ovulatietesten. Dat geeft me netals in het ziekenhuis de druk van we moeten 'nu'. ? terwijl als we het gewoon in die periode om de dag doen dan komt het wel goed. En dan zie ik aan mijn temperatuur wel wanneer mn eisprong is geweest. ?

Bloemetjeinknopp, leuk weer even van je te horen! Lijkt me zo'n lastig traject waar je in zit. Vind het echt knap hoor! 

@Yllw spannend, nu even afwachten dan!
@Datkomtlaterwel ben benieuwd wat de gyneacoloog morgen zegt!
@Niess hopelijk volgende week beter nieuws
@XBo nee ik hoef niet meer terug, zou eigenlijk goed moeten zijn nu haha, maar ik heb hiernaast wel ovulatietesten gedaan nu weer. Ik heb nu de paarse van de clearblue gedaan, maar hij blijft nu knipperen en heb nog geen stilstaande smiley gehad, dus twijfel nu weer of t aan de testen ligt of dat ik nog geen ovulatie heb gehad. Over jouw vraag, ik heb tot nu toe alleen die van clearblue gebruikt, de vorige keer werkte het wel, maar of het altijd werkt weet ik dus niet, omdat het bij mij ook nu niet helemaal goed loopt haha.
Succes vandaag!! Ik duim voor je!
@Liekee ik zit nu op CD15, hoop dat ik mijn ovulatie vandaag heb ondanks mn ovulatietest (of misschien zelfs gisteren al gehad). Geduld hebben valt niet mee he, ik snap je gevoel met het uit kijken naar de controles. Hopen dat je snel een positieve ovulatietest hebt!
@Bloemetjeinknopp fijn dat je lichaam weer de kans heeft om bij te komen nu! Inderdaad hopen dat er van die 7 een mooie baby komt :)

Nou net voor de echo geweest. 3 eitjes boven de 22mm.. Bizar dat er dus een aantal in 2 dagen tijd ruim 10mm zijn gegroeid. Verklaard ook de enorme buikpijn.. En verder aan de rechterkant ook meerdere eitjes rond de 14mm. Had natuurlijk gehoopt dat deze ronde de eerste kans zou zijn, maar ergens ook blij dat er iets is waar mijn lichaam op lijkt te werken. Nu geëindigd op 112,5 EH en start de volgende ronde op 87,5EH.

Vanmiddag de Ovitrelle zetten en dan wordt ik over ongeveer 2 weken ongesteld. Op dag 3 starten met spuiten en dag 10 de eerste echo weer.
Laten we hopen dat de volgende ronde er netjes 1 of 2 groeien.. 

@XBo wat balen dat er nu plots 3 zijn... maar heel fijn dat er iets gebeurt, dat geeft goede hoop voor de volgende ronde! Hopen dat je dan eindelijk een goede kans krijgt!

Terug
Bovenaan