PCOS, Letrozol

@Xbo, ja klopt. Zondag moet ik weer. Ik voelde mij een beetje vervelend, omdat we moesten verhuizen een week geleden. Ik heb dus alles kunnen doen behalve rust houden en zoveeeeeel stress gehad van allerlei dingen die bij de verbouwing niet goed gingen. Vandaar dat ik eerder een echo had gevraagd om te controleren of het eruit zag zoals je zou kunnen verwachten. Ik zit nu nog in twijfels of ik ga wachten tot de echo zondag, of dat ik misschien toch maar bij het ziekenhuis ga vragen of ik donderdag of vrijdag nog een echo mag. Ik voel me dan zo een aansteller... 

Hoe gaat het verder met jouw lijf nu? Wanneer moest je ongesteld worden? Je had nog een kleine kans toch? 

@Femkeeee ik begrijp je stress wel hoor.. Vind sowieso dat het wachten op die eerste echo lang duurt (als ik dat hoor van andere!). Wel heel fijn dat je al eerder even terecht mocht. Deden ze daar niet moeilijk over? Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt of je eind deze week terug gaat of zondag, maar snap voor je gevoel dat je het zo snel mogelijk wilt weten. Laat je even weten wat het uiteindelijk is geworden??
Ik verwacht mijn menstruatie vrijdag (maar kan ook later zijn als er wat follikels later zijn gesprongen). Voel me lichamelijk eindelijk weer helemaal goed, en de pijn is sinds 2 weken weg! Had vanavond een keer wel heel licht wat oud bloedverlies, maar daarna niet meer. Morgen is het 14 dagen na de Otrivelle, misschien dat ik een testje doe maar kijk heel even of het morgenochtend doorzet.
@Bloem hoe gaat het bij jou? ☺️

@Datkomtlaterwel mooi van de positieve ovulatietest!
@XxLara wat fijn dat bij jou alles goed gaat!! Wat gaat dat hard, al 15.5 week!
@Femkeee pff ik snap je spanning, hopen dat je dit weekend gewoon een goede echo hebt! Kan me voorstellen dat je daar van schrikt :(
@Mateke wat leuk! :)
@XBo gelukkig voel je je weer goed! Hoe is het vandaag?
Ik heb vanaf zondag eind van de middag een klein beetje bloedverlies gehad, dus ik maakte me meteen wel echt weer zorgen, het is maar heel weinig en mijn testen zijn nog positief dus ik ga toch het ziekenhuis maar bellen vandaag om een echo in te plannen!

@Bloem- oooooh wat spannend! Nou ik ga er helemaal vanuit dat het goed zit bij je. Heb je al gebeld voor je echo??
(vies praatje) Ik had vanmorgen na het wandelen wel wat donkere afscheiding, maar bij het plassen geen bloedverlies. Wel een testje gedaan en die was negatief. Denk dat mijn menstruatie nu ergens begint, maar verwacht het eigenlijk pas vrijdag. Twijfel dus ook wanneer ik het ziekenhuis moet bellen om mijzelf weer aan te melden..

Oh ik kan éindelijk weer reageren! Stom forum!
@Bloem wat goed! Spannend!
Hier ben ik de moed beetje kwijt. Ik heb vanaf CD15 elke dag clearblue ovulatietest gedaan en tot en met vandaag (cd23) geen smiley terwijl ik wel een smiley had vorige ronde op CD19. Ik ben op CD17 weer gestart met actiontesten en het lijkt alsof ik gisterenochtend wel een positieve test had. Temperatuur is ook nog laag. Zie ook hier: https://www.fertilityfriend.com/home/74bd4e
Heb gisteren contact gehad met het ZH en die zei dat ik moest afwachten..

@XBo jammer! Maar nog even afwachten dan! Ben benieuwd of 't nu dan door gaat zetten en anders dan toch nog maar een keer testen!

@Liekee frustrerend is dat zeg... Ook omdat ze dan zeggen dat je moet afwachten ? je grafiekje kan ik niet zien, hopen dat je temperatuur snel stijgt!

Ik wilde vanochtend het ziekenhuis bellen maar ze zijn niet bereikbaar ofzo, heel gek, al 3x geprobeerd ?

Ja blijkbaar ? er was helemaal geen bandje dat ze gesloten was, kreeg gewoon een wachttoon en na 3 min werd de verbinding verbroken haha. Ik dacht dat ze gewoon open zouden zijn omdat 't geen officiële vrije dag is, maar ik zal morgen dan eens bellen ?

Terug
Bovenaan