@Liekee hé wat spannend zeg! Zat je nu op letrozol 7,5mg? En heb je de uitslag nog gehad van het bloedprikken vandaag?
@BloemetjeInKnopp wat fijn dat de eierstokken en follikels er weer rustig uitzagen op de echo. Dat is stapje 1! Wel balen dat je alsnog eerst de provera moet gaan slikken.. Hopelijk geeft een schoon nieuw nestje de embryo een mooi thuis! En wat een traject zeg, 2.5 jaar is echt al een hele lange tijd. Enerzijds gaat de tijd zo snel (achteraf gezien), maar als je er middenin zit duurt het eeeeuwen. Mocht je vandaag gelijk de eerste pil innemen? En geniet ervan dit weekend!??
Vandaag weer een echo gehad, helaas weer niet echt positief. Had vrijdag een eitje rechts van 14mm, die was zondag 12,8 en vandaag 10,8. Vrijdag was de rest allemaal rustig (onder de 8mm), zondag al meer groei te zien en vandaag eigenlijk hetzelfde. Rechts zitten er een aantal rond de 9/10mm, en links 15stuks allemaal rond die grootte. Omdat ik nu al bijna 2 weken op de 87,5EH zit, en er niets echt doorgroeit willen ze me nu toch ophogen naar 100EH. Ook het BMS was nog steeds dun. Ze heeft het op 2 manieren gemeten, de ene keer was het 2,5mm en de andere keer 4,5. Het zet allemaal nog niet echt door. Heb nu ook weer in lichte mate hetzelfde drukkende gevoel, ze gaf aan dat dat klopt omdat mijn eierstokken dus weer vergroot/gezwollen waren door de follikels.
Ik gaf ook aan dat ik het vreemd vond, aangezien er vrijdag toch echt een mooie follikel zat. Ook de arts vond het vreemd, en heeft het weer met een collega overlegd. Merkte ook dat ze het wel raar vond hoe m'n lichaam reageert en het niet de normale gang van zaken is. Om me heen hoor ik altijd verhalen dat als een eitje eenmaal groeit het wel doorzet, maar helaas is het bij mij tot nu toe elke keer tegengevallen.
Heb nu dus 100EH gespoten, vrijdag terug en dan waarschijnlijk zondag weer retour. Merk dat het me allemaal best zwaar valt. Ik werk in het ziekenhuis dus kan het vaak combineren (zou niet weten hoe ik het anders moet doen met mijn onregelmatigheid) maar moet nu toevallig elke x op mijn vrije dagen terug. En het is zo'n 3 kwartier enkele reis.. Ook wilden we dit weekend een nachtje weg gaan (zaterdag op zondag), even ontspannen, maar ook dat zit er waarschijnlijk niet in. Naja, het kan wel maar hoogstwaarschijnlijk zullen we dan zondagmorgen weer voor een echo moeten..
Merk dat ik echt niet meer durf te vertrouwen op mijn lichaam. Elke keer als de echo positief lijkt gebeurd er iets waardoor het feest niet doorgaat. Hoe doen jullie dit? Sorry voor m'n lange verhaal hoor..