@hopeforminime ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen na je positieve en negatieve testen. Ik hoop op goed nieuws?
@just-me vandaag de afspraak gehad? Wat zeiden ze?
@AnnekEs ik voel mijn eisprong niet, maar mijn tepels gaan altijd 2 weken voor mn menstruatie branden… en dan 1 week voor mn menstruatie gaat de zijkant van mijn borst zeer doen. Ik weet dus wel exact wanneer ik ongesteld word (binnen mijn eigen ‘cyclus’) en er is ook bevestigd dat het inderdaad een eisprong was.. Maar ik weet niet waardoor dit gevoel komt en dus ook niet of ik het voor mijn eisprong al voel, of een paar dagen erna, of op het moment zelf…
@xbo oh nee, ik was zo blij voor je met je eerdere berichtje! Was dat bms gewoon ‘verdwenen’? Had je ook bloedverlies? Heel benieuwd wat ze maandag gaan zeggen!
@datkomtlaterwel nu 9dpo dus? Spannend! Kun je de testdrang nog onderdrukken?
@bloemetjeinknopp heel veel sterkte, wat een domper weer… ik kan me helemaal voorstellen dat je het even niet meer weet… je doet het allemaal voor zo’n mooi doel, maar dat doel lijkt vaak ook zo ver weg en onbereikbaar…
Ik ben gister weer voor een echo geweest op CD10 na het ophogen naar 5mg letrozol, maar het was dubbel. Ze zag 1 van 12 bij 8mm en de rest was duidelijk kleiner. Aan de ene kant zei ze dat het positief was dat er 1 duidelijk groter was dan de rest, aan de andere kant zei ze dat het echt nog wel heel klein was voor CD10 en dat hij de volgende keer ook weer gewoon verdwenen kan zijn.. de vorige keer had ik er heel veel van 9 à 10mm bij 2,5mg letrozol, maar niks wat eruit sprong. Dinsdag moet ik terugkomen. Ik weet niet zo goed of ik nou moet hopen of niet

ik ben gewoon bang dat ik ook niet op deze dosis ga reageren

. Hoe groot was het bij jullie rond die dag in rondes waarin je uiteindelijk een eisprong kreeg?