PCOS, Letrozol

@Datkomtlaterwel zonder echo’s lijkt me inderdaad stressvol, dan weet je echt niet waar je aan toe bent!! Dat had ik met mijn ‘eigen cyclus’, het is fijn dat ik een cyclus had met eisprong, maar soms was het 6 weken en soms 4 maanden en ovulatietesten werkten niet, time dan maar eens goed.. En ik voelde altijd wel aan mijn borsten dat ik 2 weken later ongesteld zou worden, maar ik denk dat ik dat nou juist na mijn eisprong (dus te laat..) voelde, maar ook dat weet ik niet zeker… Maar hopelijk werkt jouw medicatie nu gewoon stabiel dus klopt de dag die je inschat ongeveer! 
@XBo je verwachtte er al niks van zei je, maar dan alsnog flink balen. Een meevaller is ook wel een keer fijn zegmaar… hoop dat er morgen iets te zien is en dat anders het ophogen snel effect heeft
@Bloemetjeinknopp heel herkenbaar wat je schrijft, soms word je er zo neerslachtig van. Hopelijk klopt je voorgevoel niet! fijn dat je zo’n leuke ochtend had met je nichtje. 
@just-me ik herken je klachten ook niet, ik vind het eigenlijk behoorlijk regelmatig bij jou op deze maand na, je lichaam is geen robot hè dus een gekke maand kan er altijd tussen zitten.. hopelijk krijg je wel duidelijkheid waarom je je eisprong niet kan vinden!

Ik ben afgelopen donderdag alweer begonnen met letrozol 5mg nadat ik zondag de laatste provera nam, best snel achter elkaar dus. Alleen ik kreeg me toch een erge migraine aanval zaterdagochtend, ik heb er nog steeds last van. En met overgeven erg lastig, want ik wilde de letrozol wel binnenhouden natuurlijk… Ik had vroeger bijna elke maand wel een keer migraine, inmiddels is dat zo’n 2 keer per jaar, maar ik weet bijna zeker dat deze aanval van de medicatie kwam. Toen ik aan de pil was had ik het ook vaker… maar je doet er zo weinig aan, want je hebt die troep toch nodig :(. Ik hoop echt dat er donderdag wel iets te zien is op de echo, dan neem ik deze aanval voor lief…. (Al hoop ik echt dat het bij 1 aanval blijft en dat er niet te veel rondes meer nodig zijn…)  

Hoi Dames,  wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.. 3 juli is mijn NOD. ben 8 dpo. letrozol 5 mg. heb al paar dagen last van borsten, erg moe en moodswings. gisteren positieve clearblue early, vanmorgen negatieve action test, dus daarna met clearblue 1 minuut gestest.. ook negatief..  ben ik nog gewoon veelste vroeg of?

Dank voor jullie reacties! Ik moet ook zeggen dat haar vermoeden voor pcos nogal onverwachts kwam, want ook ik dacht dat mijn cyclus wel redelijk gelijk was, behalve deze maand dan ? alleen het niet kunnen vinden van een eisprong samen met die rommelige temperatuur, daar kan ik niet veel van maken. Hoop zelf ook dat vrijdag in elk geval duidelijkheid geeft, dan kunnen we hopelijk snel weer een nieuwe poging wagen ? veel succes voor jullie allemaal!

@BloemetjeInKnopp: hoe is de situatie nu en hoe voel je je? Beetje opgepept?
@hopeforminime: lijkt mij idd veel te vroeg getest. Die testjes kunnen toch pas wat betekenen max 4 dagen voor je NOD? En een mogelijke innesteling is volgens mijn arts tussen 9DPO en 12DPO. 8DPO is dus te vroeg. Succes met wachten. Fingers crossed. 
@XBo: hoe ging je echo vandaag? 
@MilouP: hopen dat de letro 5mg aanslaat. Last van bijwerkingen?
Voelen jullie eigenlijk een eisprong? Ik zou vandaag mogelijk eisprong hebben, ovulatietest liet gister een piek zien, maar ik voel vrijwel helemaal niets.

@BloemetjeInKnopp meid, hoe gaat het met je? Al getest? Wat een spannende dagen!?
@MilouP hé wat naar! Lijkt me heel vervelend die migraine. Hopelijk blijft het inderdaad bij 1 aanval. Heb je er nog last van gehad?
@Hopeforminime ik heb na mijn eisprong ook ontzettend veel last van zere borsten, steken in mijn onderbuik etc. Alleen ik spuit Ovitrelle, dus puur HCG. Kan daardoor komen, maar ook door de verhoging van je progesteron na de eisprong. 1 tip: niet zo vroeg testen.. 8 DPO is echt veeeel te vroeg. Je kunt jezelf helemaal gek maken. Op zijn vroegst 12DPO! Dan weet je bijna zeker dat het testresultaat te vertrouwen is.
@AnnekES zoals hierboven beschreven merk ik na mijn eisprong veel klachten, maar ik op de dag van mijn eisprong heb ik ook enorme buikpijn, dit blijft dan erna ook aanhouden. Misschien dat het tot nu toe elke keer komt omdat mijn eierstokken zo gezwollen en gevoelig zijn door het lange stimuleren met de injecties.. Op de echo zien ze namelijk ook steeds dat ze dan vergroot zijn. Ken ook genoeg mensen die er niets van merken!
Ik vanmorgen weer voor een echo geweest, had mezelf erop ingesteld dat er niks te zien zou zijn. Maar toch was nu het BMS 5mm (zo dik is het nog nooit geweest, niet eens bij onze eerste kans de vorige x) en was er veel activiteit. 1 rond de 11,5mm , 2 van 10mm en veel rond de 8/9mm. Nu dus niet opgehoogd en donderdag weer retour. Hopelijk zetten er netjes 1 of 2 door. Hoe ik het heb begrepen is het wel een goed teken dat het BMS nu al 5mm is, aangezien ze daaruit ook kunnen afleiden dat de follikels die groeien hoogstwaarschijnlijk zullen doorzetten omdat die dan een bepaald hormoon produceren waardoor het BMS groeit. Iemand hier ervaring mee?

@xBo, thanks! inderdaad, maak mezelf ook compleet gek en had me nog zo voorgenomen om dat niet te doen.... Haha
Net telefoontje gehad van Gyn, ik heb dus later mijn eisprong gehad, ze weet alleen niet precies wanneer.. 
dus mijn NOD is ook later .. progesteron was 54, dus goede eisprong gehad! geeft weer een beetje hoop. fingers crossed

Xbo, hee dat is gelukkig fijn nieuws! Hopelijk donderdag ook weer goed nieuws.

Hopeforminime, 54 is echt hoog! Wat fijn. ?

Bloemetjeinknopp, ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat?

Ik zit inmiddels op 6dpo. Vorige twee keer vanaf 5 en 6 dpo bruinverlies en nu nog niets. Hoop zo dat de utrogestan aanslaat en menstruatie nog even wegblijft.... ???

Hi ladies,
net getest. En zoals m'n voorgevoel al zei: negatief. Ben t echt ff zat allemaal. Vond het maar een rot maand. Zere buik, zere rug, zere borsten, misselijk. T hele plaatje compleet. En dan nog niks. Ik snap dat t van de medicijnen af kan komen, maar toch. Ben dr soms wel echt klaar mee hoor. Of naja. Soms. Steeds vaker bekruipt me het gevoel hoe lang ik dit nog wil. Ik ben al 2 jaar aan het buffelen. Sporten kan ik op t moment niet, door die medicatie ben ik echt doodmoe steeds. En niet lekker. Heb weinig eetlust. Terwijl ik daar normaal geen problemen mee heb.
Maar goed. Straks het zkh bellen. En dan deze domper maar ff laten zijn voor wat het is. 

thnx voor jullie berichtjes. Lieve woorden. En medeleven❤️. 

Terug
Bovenaan