@datkomtlaterwel heel erg balen

ik hoop dat het snel doorzet en dat jullie snel verder kunnen!
@just-me inderdaad heel jammer dat andere dingen niet werkten. Als je iets anders probeert dan via het ziekenhuis zou ik wel aanraden heel kritisch te kijken, want ik had soms ook het gevoel dat mensen pcos helaas zien als iets waar ze geld aan kunnen verdienen helaas… omdat iemand met een kinderwens heel kwetsbaar is en vaak alles wil proberen. ‘Maar we halen bijna resultaat, kom nog een keer terug; als je nu stopt dan …’ Er zullen ook vast en zeker dingen zijn die wel werken hoor! Maar als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook. (Dit bedoel ik echt niet negatief hè! Ik bedoel ook echt niet dat je niks anders moet proberen, maar alleen het advies om je er eerst goed in te verdiepen!)
Heel veel succes met de eerste ronde letrozol!
@Xbo jeetje wat een verhaal en wat een informatie, het is fijn dat ze zo meedenken en met elkaar overleggen, dat ze niet vasthouden aan een standaard protocol of meteen doorgaan naar de volgende stap. Hopelijk vinden ze iets wat goed werkt! En ook fijn dat je dan eerder een hsg zou kunnen krijgen en IUI, de kansen zo groot mogelijk maken!
@bloemetjeinknopp wat een moeilijke keuze en dapper om meteen weer door te gaan. Heel veel succes in deze ronde!
@flipflap ik heb een kleine maand geleden voor het eerst provera gebruikt. Het viel mij heel erg mee, bijna geen bijwerkingen. Ik was wel heel anders ongesteld dan anders, maar had totaal geen buikpijn of last ervan, ik was wel moe maar of dat daarvan kwam… Ik moest het 7 dagen gebruiken, 1,5 dag na het stoppen begon mijn menstruatie al.
Ik ben gister voor de echo geweest op CD15. Ik vermoedde al dat er iets gebeurde, want ik dacht iets te voelen. En ik had het goed gevoeld, die ene follikel van 8x12mm was doorgegroeid en gister 21.6 bij 19mm! Ik ben echt zo blij dat het aanslaat! Ze zeiden dat ik waarschijnlijk vandaag of morgen mijn eisprong heb, maar ik voelde gister de hele dag krampjes en steken bij mijn rechter eierstok, dus misschien gister al wel?