PCOS, Letrozol

@Xbo dacht dat ik dit ook had opgeschreven maar zie net ineens van niet: ik heb 10 september de eerste echo! 22 juli laatste menstruatie begonnen, dus theoretisch is het op 10 september 7 weken en 2 dagen. Heb zelf het idee dat mijn eisprong laat was, maar als het net geen 7 weken is maakt het niet uit zei ze (ik zou zelf gokken dat het dan 6 weken 5 dagen is). Ook dan zou je het hartje moeten zien. Ik mocht ook al 8 of 9 september komen maar ik dacht doe dan maar liever ietsjes later. Normaal weet ik echt wanneer mijn eisprong is, maar toevallig net deze ronde niet, helaas. Merk jij al iets?? 
@Poffertje Nee sorry ik merkte juist echt helemaal niks, het viel mij juist mee... hopelijk hoef je het niet (vaak) meer te gebruiken!
@Bo-xx super dat het aanslaat! Zeiden ze in het ziekenhuis niks over de vorm? Ik heb geen idee eigenlijk of dat uitmaakt... had ooit een van 8x12 maar die werd uiteindelijk toch nog rond na t doorgroeien

@MilouP oooo dat schiet al op ook, zo leuk! Hoe voel je je nu verder?  
Nou ik wordt echt gek van mezelf. Vandaag dag 11DPO en meestal begint op dag 12 mijn menstruatie. Heb al dagen zo'n gevoel van m'n menstruatie komt door, zo'n licht zeurend gevoel. Ook zijn mijn borsten continu gevoelig geweest maar sinds 2 dagen zijn ze echt een stuk groter en steviger. Mijn vriend zij letterlijk: what the fuck hahaha. Ik twijfel om morgen ochtend mijn urine op te vangen, en wanneer ik geen bloedverlies heb een vroege test te doen. Ben zo ontzettend nieuwschierig..
@Bo-xx ik heb een keer ook een hele afwijkende vorm gehad met een follikel, en dat bleek toen een oude te zijn, die zou niet meer bevrucht kunnen worden en slonk ook met de volgende echo's. Hopelijk mooi nieuws bij de volgende echo! 

@Poffertje ik had er zelf altijd weinig last van, balen zeg dat je er zoveel hoofdpijn van had!

Ik had net een beetje bloedverlies met afvegen. Ik ben zó bang dat het mis is. Had ook wel een klein beetje buikpijn vanmorgen maar geen kramp ofzo, gewoon constant en dacht dat het mijn darmen waren. Ben de hele dag met familie die van niks weten op pad, aan de andere kant van het land zonder mijn partner. Zit voorlopig bij iemand in de auto dus kan ook niet checken of het over is of iets. En ook niks laten merken...

@Poffertje: vervelend die hoofdpijn he!! Ik heb nog geen provera genomen, maar hoop dat het bij mij zal meevallen. Hoofdpijn krijg ik snel helaas. 

@Milou: In het zh zeiden ze dat de vorm niet zo mooi was. Echter was ie gister echt flink groter 25 mm en veel ronder! Hopen dat ie gaat springen dit weekend. Volgens mij is ie zelfs al iets te groot als ik naar de grootte Google... Geen idee of dat wat uitmaakt? 
Achjee, snap dat je je druk maakt! Lastig als je het niet kan bespreken nu en checken..Hoop dat je een beetje de dag doorkomt! 

@Bo: Wat spannend! Ik zou ook een vroege test doen morgen haha. 

@MilouP oh wat lijkt me dat ontzettend naar en spannend.. Hoe is het de rest van de dag gegaan? Is het bij die ene keer gebleven? Ik denk aan je!
Ik kan het bijna niet geloven, maar had zo'n oerdrang vanmiddag om te testen en die was positief ?. Zit nu op dag 11DPO, al dagen ontzettend last van mijn borsten, en ze zijn ook echt flink groter en steviger en al dagenlang het gevoel alsof mijn menstruatie moet doorkomen. Ik wilde eigenlijk morgenochtend gaan testen maar toen ik vandaag thuis kwam hield ik het niet meer. Getest met een early test van de action en daar zag ik een streepje. Naar de Kruidvat gerend en een Clearblue test gehaald en die zegt 1-2weken. We zijn beide echt in shock. Het wel gelijk tegen onze ouders verteld en zijn overal natuurlijk ontzettend blij. Maandag het ziekenhuis maar bellen om een eerste echo in te plannen. Wat een bizar weekend!

@xbo waaauw gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je, echt zo verdiend na dat hele traject waar je doorheen hebt gemoeten!!
ik zie het voor mezelf helaas somber in. Ik heb al de hele dag bloedverlies, het wordt niet erger en is alleen met afvegen (heb ook maandverband in, maar daar zit nogsteeds geen druppel in...). Het schijnt erbij te kunnen horen, maar ook zo lang achter elkaar terwijl ik daarvoor niks had? Dat lijkt mij helaas niet... ik ben nu op weg naar huis, dus zometeen kan ik het er eindelijk thuis met mijn vriend over hebben. Even niet meer het vrolijke 'er is niks aan de hand' gezicht opzetten, zoals de rest van de dag, terwijl mijn oma me foto's laat zien van het pasgeboren baby'tje van mijn nichtje. Ik hoop zo ongelooflijk erg dat het toch meevalt, maar ik wil geen valse hoop hebben...

@xBo: gefeliciteerd!
@ MilouP: wat rot voor je! Heb je erge krampen/pijn en/of stolsels? Kan ook een klein geknapt bloedvaatje zijn; alles is nu heel goed doorbloed, dus je kunt ook wat makkelijker bloeden. Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?
Duimen dat het niet doorzet en dat alles goed is..

Ik ben vandaag al ongesteld geworden (eergisteren laatste provera tablet gehad), een heel stuk sneller na de vorige keer. Toen pas na een week ongesteld geworden. Dinsdag weer beginnen met de letrozol. Hoop zo dat het nu wel aanslaat. 

Terug
Bovenaan