@Xbo dacht dat ik dit ook had opgeschreven maar zie net ineens van niet: ik heb 10 september de eerste echo! 22 juli laatste menstruatie begonnen, dus theoretisch is het op 10 september 7 weken en 2 dagen. Heb zelf het idee dat mijn eisprong laat was, maar als het net geen 7 weken is maakt het niet uit zei ze (ik zou zelf gokken dat het dan 6 weken 5 dagen is). Ook dan zou je het hartje moeten zien. Ik mocht ook al 8 of 9 september komen maar ik dacht doe dan maar liever ietsjes later. Normaal weet ik echt wanneer mijn eisprong is, maar toevallig net deze ronde niet, helaas. Merk jij al iets??
@Poffertje Nee sorry ik merkte juist echt helemaal niks, het viel mij juist mee... hopelijk hoef je het niet (vaak) meer te gebruiken!
@Bo-xx super dat het aanslaat! Zeiden ze in het ziekenhuis niks over de vorm? Ik heb geen idee eigenlijk of dat uitmaakt... had ooit een van 8x12 maar die werd uiteindelijk toch nog rond na t doorgroeien
@Poffertje Nee sorry ik merkte juist echt helemaal niks, het viel mij juist mee... hopelijk hoef je het niet (vaak) meer te gebruiken!
@Bo-xx super dat het aanslaat! Zeiden ze in het ziekenhuis niks over de vorm? Ik heb geen idee eigenlijk of dat uitmaakt... had ooit een van 8x12 maar die werd uiteindelijk toch nog rond na t doorgroeien