PCOS, Letrozol

@MilouP, wauw!! Wat cool! Dat was een mooi moment! Gefeliciteerd!!

Ik ben lekker met vakantie en ben over een week of twee weer online ? Enigszins gespannen, want ik heb wat spotting en ben 9dpo ? Zouden we misschien mooi nieuws hebben tijdens onze vakantie of gaat mijn menstruatie eerder doorzetten… gaat gepaard met krampjes… Tot over 2 weken ?

Bedankt Poffertje en Just-me! Ik heb 's middags een rompertje gekocht en daar de test in opgevouwen en ingepakt, dat gegeven toen mijn man 's avonds thuis kwam. Haha hij was echt heel erg verrast, was een heel speciaal moment.
Het lijkt nogsteeds een beetje op menstruatiekwaaltjes, dus ik denk soms dat ik voel dat dat toch door heeft gezet. Maar gelukkig niet en ik probeer vertrouwen te hebben. En ik blijf met jullie meelezen, want ik hoop heel erg dat jullie ook snel een positieve test hebben!
@Just-me Hele fijne vakantie en ik hoop op mooi nieuws tijdens je vakantie!
@xbo Vandaag dan 9dpo toch, als ik een paar berichten terug kijk? Merk je al iets? Ik duim superhard voor je!!

@MilouP waaauw meid, wat een nieuws! Van harte gefeliciteerd ❤️?? Hopelijk nemen die vage klachtjes snel af en kun je goed vertrouwen op je lichaam. Jezelf al aangemeld bii het ziekenhuis voor de eerste echo? Geweldig zeg!
Ik nu inderdaad dag 9DPO. Merk niets eigenlijk. Borsten nog wel wat gevoelig en nog steeds hetzelfde gevoel in mijn onderbuik, wat zeurend vooral als ik moet plassen. Dagen kruipen voorbij en ben elke x bang voor bloedverlies. Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd op dag 12, dus vind vooral dit weekend heel spannend!
@Just-me wat spannend! Fijne vakantie! Heb je vandaag nog iets gemerkt?

Dankjewel XBo!
ik heb vooral heel veel afscheiding, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin. dat voelt soms net alsof je menstruatie begint. Dan wil ik toch steeds even checken. Maar dat moet gewoon even wennen denk ik.
Ik herken het helemaal, het de hele tijd bang zijn voor bloedverlies vlak voor NOD. Ik duim voor je dit weekend! Heb je wel wat afleiding gepland? Ik merkte (en merk) eigenlijk ook  helemaal niks, dat hoeft niks te zeggen gelukkig!

Hele tijd geleden dat ik een eerste post hier schreef.. inmiddels eerste ronde Letrozol 2,5 mg er op zitten. Deze week al 3 echo's gehad. Woensdag CD 17 was het baarmoederslijmvlies goed gegroeid en was er een eiblaasje te zien. Het had wel een 'lelijke' vorm werd gezegd. 21 mm bij 11 dacht ik te hebben gezien bij het meten. Afijn, iets is beter dan niets! Is het erg dat het eiblaasje een soort peer vorm had en geen rondje? Morgen moet ik voor een volgende echo. Ben benieuwd of het nog iets gegroeid is! ☺️

Gefeliciteerd Milou! Wat fijn voor je!!!!

Wat fijn Bo dat de eerste ronde letrozol meteen aanslaat! Geen idee of de vorm van het eiblaasje veel uit maakt, maar ben wel nieuwsgierig. 

Zijn er hier trouwens nog meer dames die zoveel last hebben van de Provera? Ben blij dat ik het er weer op heb zitten, hele week barstende koppijn gehad. 

Terug
Bovenaan