@MilouP, agh nee.. wat vind ik dat k*t voor je! (Sorry voor de woordkeuze) Helaas kan dit gebeuren bij iedereen, maar ik snap je angst en schrik na je verhaal wel heel goed. En aan al die goed bedoelde woorden heb je nu vrij weinig waarschijnlijk… De eerste blijdschap wordt zo snel overspoeld door iets wat al dieper geworteld zat.. Neem je tijd om dit op je in te laten werken, en overleg zoals de anderen ook zeggen even hoe nu verder…? En straks, al het iets rustiger is, vind je vanzelf weer de kracht om door te gaan. Je mag hier echt wel even door van slag zijn hoor meis! De angst zal er misschien wel blijven, tot het tegendeel zich bewijst. Ik duim voor jullie voor een volgende ronde!
Helaas is het voor ons deze ronde niet gelukt. Gek genoeg, had ik wel even het gevoel dat er letterlijk wat rommelde. Ik had 8/9dpo licht roze verlies en krampjes. En een aantal dagen pijnlijke borsten. Eergisteren was dat ineens weg. Iets wat ik nog nooit heb gehad rond die dagen. Het voelde echt, heel gek, alsof mijn lijf iets probeerde. Maar wat het ook was (als het al iets was), misschien zit het gewoon tussen mijn oren haha, we gaan nu een nieuwe ronde in. Ik zag net dat ik nu pas 12 dpo ben, me een dag verteld. Dus de menstruatie zette vlot door. Had flinke krampen gister en vannacht, dus voelde het wel aankomen. Ik was heel even verdrietig, en een beetje bang voor de toekomst, had gewoon zo gehoopt dat we het geluk zouden hebben! Maar goed, we mogen nog steeds niet klagen. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee deze ronde ? en kan ik genieten van deze laatste week!
Spannend voor de aankomende echo’s! Ik denk aan jullie vanuit Ierland ?