@just-me Inderdaad zolang diegene er nog is houden we hoop

. Hopelijk kunnen we het beide nog aan diegene vertellen! En zo’n dag heb je soms en mag er ook gewoon zijn. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter.
@xbo Dankjewel voor je lieve reactie. Heel herkenbaar wat je zegt! Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn vriend ‘als ik maar zou weten dat het uiteindelijk lukt’ dan gaat er zoveel spanning af.
Wat gek lijkt me dat, dat het traject in het ziekenhuis is afgerond. Maar ook echt heerlijk! Gewoon ‘normaal’ met een zwangerschap bezig zijn, net als iedereen die het niet via het ziekenhuis heeft moeten bereiken. Lekker genieten!!
@Mateke Dankjewel en ik hoop jullie daar snel weer te zien!! (Al zijn het voor jou echt al de laatste loodjes!!)
@XxLara Dankjewel!
@Flipflap Ik kan het er met mijn vriend heel goed over hebben, we kennen elkaar al meer dan mijn halve leven dus hebben al heel veel meegemaakt samen. Dat helpt denk ik veel. Hij wil ook gewoon heel graag dat het snel lukt en vindt het ook lastig dat het gaat zoals het gaat. Hij blijft wel een man, in die zin dat hij anders met dingen omgaat dan ik, zo is hij bijvoorbeeld veel beter in afleiding zoeken en er niet mee bezig zijn (en vooral ook in niet stressen) maar dat weten we ook van elkaar.
Ik mis het soms wel dat ik het er niet heel goed met andere bekenden over kan hebben, die herkenning is er toch een stuk minder. Één vriendin weet ervan en die is heel lief en steunend, maar toch is het anders omdat zij zo zwanger was… Verder heb ik het aan niemand verteld. Maar gelukkig hebben we dit forum!
Ik begrijp je angst dat het niet aanslaat heel goed… werken ovulatietesten altijd bij jou? Kan het nog daar aan liggen? Het kan inderdaad zo zijn dat deze dosering niet meer werkt… ik probeer zelf ook op te zoeken hoevaak een dosering ‘gemiddeld’ werkt voor je moet ophogen, maar is echt nergens iets over te vinden… voorbij dag 21 kun je zeker het ziekenhuis bellen (tegen mij zeggen ze dat eisprong uiterlijk dag 21 en menstruatie uiterlijk dag 35 moet zijn, anders mag ik bellen). Wel echt balen als dat nodig is, kost weer een maand tijd… Jij zit nu ook op 5mg toch? En dan dus de eerste ronde met die dosering?
Hier inmiddels op CD13, het voelt bijna alsof ik vlak voor mn NOD zit qua afwachten, maar dan ipv zenuwachtig zijn of het gelukt is ben ik zenuwachtig of de letrozol aanslaat?. Vorige keren voelde ik op respectievelijk CD14 en CD17 mijn eisprong aankomen… Dus daar zit ik nog voor, maar ik voel ook echt nog helemaal niks… Heel spannend. Ik zou echt balen als deze dosering nu niet aanslaat, dan zijn we nóg een maand verder zonder dat er iets is gebeurd...
De ongeduldigheid is ook een beetje aangewakkerd omdat ik eergisteren ineens veel afscheiding had wat leek op vruchtbaar slijm (ik let hier nooit op verder, dus weet er weinig van hoor) maar toen dacht ik meteen; Jaa zou het?? Maar daarna niks meer gemerkt helaas, dus waarschijnlijk vals alarm.. Anders had ik het inmiddels wel gevoeld