PCOS, Letrozol

Wat fijn om te lezen dat je alweer 36 weken zwanger bent XxLara!! Terwijl je er nog maar weinig vertrouwen in had volgens mij. Zo fijn! Hoop dat alles goed met jullie gaat!  
Ja. We hebben een bizzare tijd achter de rug. En nog steeds is er veel verdriet. Maar dus ook de wens voor een 2e. We kunnen dus ook wel weer vooruit kijken. Maar het is heel dubbel. Vanwege de eventuele herkenbaarheid heb ik net wat details weggehaald (kans is vrij klein, maar toch ?).
De kleine had een afwijking die met een relatief simpele operatie goed te verhelpen was. Helaas moest de operatie vanwege verschillende complicaties uitgesteld worden. Hierdoor heeft hij lange tijd een infuus gehad, waardoor er uiteindelijk een infectie is ontstaan. Deze is hem fataal geworden. 
We hebben gelukkig wel tijd samen gehad (wel in het zkh) en dus ook kunnen genieten van hem. Dat geeft ook wel wat troost. Maar ook een inmense leegte. Ik voel me moeder maar heb geen kindje meer om te knuffelen. Dus ik hoop dat ik snel een gezond kindje mag verwelkomen ???☺️ Ben in ieder geval erg blij dat we direct weer konden starten met de letrozol. 

@Rshaa, ik had er inderdaad nog maar wringt vertrouwen in. Na onze rust maand en vakantie naar Curaçao zijn wij toen gestart met iui. Dit bleek uiteindelijk succesvol te zijn de eerste ronde.
Maar jeetje, wat een enorm heftig verhaal. Ik weet eigenlijk maar weinig woorden te vinden wat ik moet zeggen. Maar dat jullie mannetje een dapper ventje is blijkt wel weer aangezien hij de artsen zo heeft verbaasd. Spijtig dat uiteindelijk de bacterie zoveel schade heeft aangericht en jullie mannetje er niet meer is. Ik wens je alle goeds en enorm veel sterkte en kracht toe. Hopelijk komt jullie 2e wens snel in vervulling! ??? ? 

Dankjewel Lara! Ik hoop het ook ?? En voor jou natuurlijk ook al het goeds voor jou en de kleine. Lekker van genieten als ie er straks is ?

Jeetje @Rhsaa, wat onwijs maar dan ook onwijs heftig. Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Lara. Wat een dapper ventje is het geweest. Ik hoop met alles dat een wondertje snel weer gegund is voor jullie. Heel veel succes, maar ook sterkte met het komende traject ?

Dankjewel XBo! Jij ook veel goeds voor je zwangerschap en de kleine ❤️

Ik zit inmiddels alweer op de 3e dag letrozol. Was even vergeten hoe moe ik hiervan werd. Bijna te vergelijken met een zwangerschap ?
Dinsdag de echo. Ben benieuwd wat het doet. Hopelijk geen overstimulatie. En misschien een iets snellere eisprong dan de vorige keer (toen kwam hij tussen cd 18 en 20). Spannend weer! 

@Rshaa wat ontzettend heftig! Kan me niet eens voorstellen hoe je je voelt... Ik lees hier nu ook alleen nog mee, ik ben inmiddels 24 weken zwanger, had niet verwacht jouw naam hier nu weer te zien ? hopelijk kunnen jullie snel een 2e kindje verwelkomen! ❤️

Jeetje, Rshaa, wat ontzettend moeilijk en verdrietig voor jullie. Ik kan het me niet voorstellen… Ik hoop zo dat het jullie snel weer gegund is! ?

Fijn om nog meer goede verhalen te lezen. Ik zit in een week waarin ik het vertrouwen een beetje lijk te verliezen. En ergens snap ik niet helemaal waarom.. We zijn pas 3 maanden onderweg met letrozol, ik ga nog steeds volgens het boekje op 2.5 mg… het mag zonder controles en alles lijkt goed te gaan. Eigenlijk vooral mazzel! En toch geloof ik er heel even niet zo in. Ik kan het goed loslaten, beter dan ik had verwacht en toch ben ik moe van alle indrukken en veranderingen. Ik ben enorm bang voor verergering van de bijwerkingen.. de eerste kale plekken zijn weer verschenen op mijn hoofd waar ik echt wel ziek van ben. Want ik had de alopecia net weer onder controle en eindelijk weer mooi dik haar?
Ik had misschien stiekem ook de hoop dat omdat alles zo goed werkt het wel zou lukken en is dat nu de teleurstelling..? Hoe dan ook.. Ik kan soms mijn twijfel gewoon niet onderdrukken.

Gister zij een oude vriend tegen me uit het niets; kin omhoog, schouders naar achteren. Trots zijn op jezelf als vrouw want dat heb je nodig. En daar raakte hij ook wel wat.. Ik voel me misschien even niet zo ‘succesvol’ als vrouw, maar dat had ik niet zo door totdat ik daar een paar minuten later weg reed. Ik probeer mezelf als sindsdien een schop onder mn kont te geven en er weer voor te gaan maar ik krijg het even niet gedaan.. Ik vind dit een moeilijk stukje en weet even niet zo goed hoe ik door deze onzekerheid heen moet ?

@xbo ik ga je reacties hier wel missen hoor! Al lees ik stiekem ook nog wel een beetje mee in het zwangerforum. Super dat alles er goed uit ziet! Jeetje je bent gewoon alweer voorbij de 7 weken! Met mij gaat het een stuk beter, maar er zijn nog wel veel momenten dat het pijnlijk door mijn hoofd schiet. Bijv ‘we wilden het na de vakantie gaan vertellen aan naaste familie, dat is volgende week…’, of ik zag een kennis op instagram die dezelfde maand uitgerekend is als ik zou zijn, dat steekt dan wel… het gaat ook heel slecht met een dierbaar familielid, daaraan had ik zo graag nog willen vertellen dat ik zwanger was… dat leek laatst te gaan lukken, maar nu ben ik bang dat het te laat komt. Ook had ik deze ronde meer last van de letrozol, opvliegers, veel last van mn humeur.. Daardoor was ik erg met de letrozol bezig. Ook ben ik bang voor de teleurstelling als ik ongesteld word, want voor mijn gevoel moét het raak zijn deze ronde, omdat we dan verder komen dan we waren.. en ik heb vakantie waardoor ik veel ontspannener ben dan anders, je zou extra vruchtbaar zijn kort na een miskraam, je hoort vaker dat het meteen weer raak is… dus dat hoop ik iets te veel, al weet ik dat die kans natuurlijk erg klein is.
@Poffertje Super dat je een eisprong gehad hebt én ook geïnsemineerd hebt!! Succes op het wachtbankje. 
@Rshaa Wat een ongelooflijk heftig verhaal, maar wat vind ik ook dat er een kracht straalt uit je woorden. Wat een dapper ventje is hij geweest en wat een liefdevol nest heeft hij mogen ervaren. Ik hoop dat jullie snel een broertje/zusje mogen verwelkomen!
@justme Heel herkenbaar hoor! Achteraf kun je zien dat het ‘maar’ een bepaalde periode duurde, dat had ik ook heel erg toen het raak was, zo van ‘oooh waar maakte ik me zo druk om, 2e ronde die aansloeg al raak, dat is niks!!’ Maar dat zie je achteraf en niet als je er middenin zit, het is echt heftig om niet te weten of het nog 1 maand of nog 1 jaar gaat duren en dan is er ook nog altijd een stemmetje die zegt ‘wat als het helemaal niet lukt, of weer misgaat’. Volgens mij is dat heel normaal, maar het is ook heel fijn om zoveel succesverhalen te zien en je daar aan te kunnen optrekken. Je gevoelens en twijfels mogen er zeker zijn en hoef je niet weg te drukken! Grootste deel van hoe het nu gaat heb ik hierboven al geschreven. Nu dus CD10 en nog even lekker vakantie. Vorige keer had ik mijn eisprong ‘pas’ op CD19, de ronde daarvoor op CD16. Ik vind het wel erg spannend of het weer later gaat aanslaan deze ronde, of waar ik vooral bang voor ben dat het gewoon helemaal niet meer aanslaat. Als het later werd dan CD21 dan moet ik ophogen zei de gynaecoloog. Ook omdat ik deze rondes geen echo’s krijg, is het afwachten best wel spannend. Ik voel het wel een dag van tevoren aan de hormoonwisselingen, dus als ik een eisprong krijg dan weet ik het wel. 29 augustus is het de vorige keer mis gegaan, dat lijkt alweer zo lang geleden. ik wil zo graag weer vooruit en hopelijk kunnen we nu weer een goede poging gaan doen.??

Terug
Bovenaan