Ik heb online al de uitslag van mn vriend. Bagger!

Vcm score is 11.7 en die was de vorige keer 11.6 ? tussen de 0-10 is het zeer slecht.. tussen de 10-20 is het matig. En boven de 20 goed. Dusja...
Positief iets. De beweeglijkheid is van 15% naar 43% gegaan. Dat zit qua referentiewaarde ook weer goed. Alleen wachten we nu nog op hoeveel er van de beweeglijke goed gevormd zijn. Als er daarvan maar 2% goed is dan is dat natuurlijk weer gelijk heel slecht. Vorige keer was dat namelijk.maar 3% die een normale vorm had en 97% abnormaal. Al met al... niet heel best dus ik verwacht dat we minstens over gaan op iui.
Wat mijzelf betreft. Nou verassing! Er zit een folikkel van ruim 24 mm! Dat ding zag er echt mega uit op de echo! Ze verwacht dat mn ei vandaag gaat springen. En ik dacht alleen maar...nou meid ik kan je vertellen, dat gaat niet gebeuren. Ovutest zijn verre van positief... ik begin wel weer wat ovulatiepijn te voelen en mn test is redelijk donker. Dus ik hoop dat die deze week nog springt. Slechte nieuws: ik zit op cd 37 en dat is natuurlijk bat en bar slecht voor een eisprong. Daarbij is er nog kans dat dit een cyste is of gaat worden. Dus ja eigenlijk moet ik Wéér afwachten.
Ik mocht provera gaan slikken. Maar ik wil toch deze kleine kans nog benutten en hoop dat die dit keer wel gaat springen!
Baarmoederslijmvlies was dun... 4.5 mm terwijl dit 2 weken terug nog op 6 mm zat. Dat vind ik wel vreemd. Maar ze zag er zelf geen problemen in. Ik zei nog.. maar dat is toch veel te dun voor een goede innesteling. Neee zei ze.. we hanteren 5 mm. Ik dacht nja daar zit ik dus ook onder he met mijn 4.5 mm! Had er al met al , weer een rot gevoel onder en weinig vertrouwen.
Ik ga steeds meer denken dat ik pregnyll/ovitrelle gewoon nodig heb om die innesteling te stimuleren of een progesteronpil om dat laatste zetje te geven. Vorige keer ook clomid en pregnyll. En toen was alles perfect en werd ik zwanger. Ik heb al een paar keer een positieve test gehad voor NOD. Die zelfs 2 dagen opliep en vervolgens omo wit was. Dus loop al wat langer rond met het idee dat er bij de innesteling wat mis gaat...
Mja 14 feb alles bespreken en dan ga ik dit ook zeker aankaarten. Ze willen iig de letrozol gaan ophogen nu en mocht ik er veel bijwerkingen van krijgen, dan mag ik waarschijnlijk ook over op gonal.
Duimen jullie mee dat het 3x scheepsrecht is deze cyclus en dat dit 24 mm ei ZSM gaat springen