@camhay, ja dat is wel echt rot dat het niet veel meer is, maar de bewegelijkheid was wel beter toch?! Maar wel echt rot dat jullie beide iets hebben, dat maakt het allemaal wel wat lastiger. Slim om die 2 testen te combineren. Ik ga dat volgende keer ook doen, alhoewel is dat nodig met ovitrelle? Ik had dus een donkere streep maar niet even donker dus dan raak ik ook in de war. Misschien is zo'n CB smiley dan wel fijn om ernaast te gebruiken. Testjes zijn nu weer wit of heel licht dus denk wel dat die van zaterdag positief was + mijn temp verhoging. Maar woow al vanaf 2005, dat is heel lang. Denk dus al wel wat thermometers versleten of niet? Doe je dit bewust al zo lang? Naja als de arts zegt dat het prima mogelijk is met die slijmvlies is het oke toch. Sowieso het proberen waard! Zou echt top zijn als jou ei van 24 mm binnenkort gaat springen! Goed dat je die dingen opschrijft en goed om dit volgende keer te gaan bespreken. Dan weet je precies wat je graag wilt vragen en weten. Wel echt balen van de zaadcellen, maar jij schreef eerder ook er is maar 1tje nodig dus houden hoop toch?! Binnenkort verder kijken voor jou, maar sowieso deze wel benutten toch? Misschien gekke vraag maar merk je ook veranderingen in je slijm rond elke keer je positieve testen? Ik had gisteren heel wit en dik, beetje vies vond ik het dus volgens mij totaal niet meer vruchtbaar maar dat zou goed zijn. Maar dat hele eiwittige is mij nooit echt heel erg opgevallen.
Hier alles goed! Ik ben super blij dat we een kans hebben gehad. Voor het eerst. Dus ik ben heerlijk positief blij en zo benieuwd. Als het niet raak is ben ik oke, maar stiekem hoop ik het wel natuurlijk. Maar we hadden een kans!! Voor het eerst 😀. En bij jou was het de eerste keer ook direct raak. Ik voel mij top, net als ly. 3 weken geleden was dat niet zo hoor vreselijk. Maar ben nu gewoon nieuwschierig. Alleen geen zin om te wachten haha. Zit nu pas op 4 dagen na de ovulatie. Ga 12 feb op vakantie dus wil eigenlijk 11 een vroege test doen, 13 is mijn nod. Maar toch twijfel ik ergens.. haha.