camhay, ow is snap jou zo! Als je eitje 24 mm is kan je toch prima ovitrelle spuiten, al helemaal omdat je cyclus deze keer zo in de war is. Plus uit je eerdere ervaring. Heeft ze al gereageerd op je mail? Af en toe afwijken van de procedure kan geen kwaad toch?! Hoeveel fertileitsartsen zijn daar? En wat voor types? ZH waar ik zit zijn het twee hippe vrouwen. Misschien scheelt dat ook. Snap dat oudere artsen misschien wat terughoudender zijn. Maar niet leuk dat jij je nu niet geholpen voelt. Maar hopelijk springt ie vandaag of morgen vanzelf!! Ik ga sowieso voor je duimen. Ja ik snap het... die combi is gewoon niet fijn plus je voelt je niet geholpen. Ja precies ik snap jou. Slijm viel mij deze ronde minder op, maar dat kan natuurlijk ook. Het viel mij nu wel op hoe het nu is haha. Wat voor ovulatiepijn ervaar jij normaal? Ik had een drukkend gevoel bij mijn eileiders en ineens wat kramp kort en dag later was dat drukkende gevoel weg.
Oke thanks voor je tips over die ovulatietesten. Zal haar vragen of dat nog handig is met de ovitrelle. En dan ga ik denk ik op 12 testen. Dan is dat ook precies voor mijn vakantie. Ow wat gaaf dat jij al zo snel positief teste. Dan had je ook mooie innesteling op 6 dpo. Heb je dat gevoeld?
Naar lapland echt super leuk! De gonal f spuit mee in de handbagage haha en nog maar voor de zekerheid 1 test. We gaan met mijn familie. Dus stel alles gaat wel goed, hoe ik onder die wijntjes uit ga komen wordt wel een lastige haha. Maar houd je mij even op de hoogte hoe het gaat met je ei van 24 mm?
en met jou natuurlijk!
Oke thanks voor je tips over die ovulatietesten. Zal haar vragen of dat nog handig is met de ovitrelle. En dan ga ik denk ik op 12 testen. Dan is dat ook precies voor mijn vakantie. Ow wat gaaf dat jij al zo snel positief teste. Dan had je ook mooie innesteling op 6 dpo. Heb je dat gevoeld?
Naar lapland echt super leuk! De gonal f spuit mee in de handbagage haha en nog maar voor de zekerheid 1 test. We gaan met mijn familie. Dus stel alles gaat wel goed, hoe ik onder die wijntjes uit ga komen wordt wel een lastige haha. Maar houd je mij even op de hoogte hoe het gaat met je ei van 24 mm?