Knap van je hoor! Dat je het kan laten gaan en ook dat je zo positief blijft dat moet natuurlijk ook wel.. maar toch! En idd wat je zegt.. anders kun je boos blijven heel begrijpelijk schiet uiteindelijk ook niet op want blijkbaar gaat ze er toch niks aan veranderen... doe waar je je goed bij voelt klink heel cliché maar het is jou lijf hè en jou gevoel anders blijft t miss opstapelen en dat lijkt me ook niet heel bevordelijk...en verder alleen maar goed dat je van je afschrijft daar is dit forum voor denk ik dan toch? ? Haha maar snap je gevoel want ik denk ook die anderen zullen ook wel denken zo pats boem een heel verhaal van mij zo ineens.. maar goed je bent het wel kwijt..
Maar het is ook echt zo herkenbaar allemaal! En indd mensen weten het pas als ze er zelf inzitten of het zelf echt mee maken dat is helaas met bijna alles zo... Ze zeggen het te snappen maar ze begrijpen het niet... Gelukkig zijn er dit soort forums ik ben iig ook heel blij met al jullie reacties doet me goed! Thnx!
Maar het is ook echt zo herkenbaar allemaal! En indd mensen weten het pas als ze er zelf inzitten of het zelf echt mee maken dat is helaas met bijna alles zo... Ze zeggen het te snappen maar ze begrijpen het niet... Gelukkig zijn er dit soort forums ik ben iig ook heel blij met al jullie reacties doet me goed! Thnx!