PCOS, Letrozol

Knap van je hoor! Dat je het kan laten gaan en ook dat je zo positief blijft dat moet natuurlijk ook wel..  maar toch! En idd wat je zegt.. anders kun je boos blijven heel begrijpelijk schiet uiteindelijk ook niet op want blijkbaar gaat ze er toch niks aan veranderen... doe waar je je goed bij voelt klink heel cliché maar het is jou lijf hè en jou gevoel anders blijft t miss opstapelen en dat lijkt me ook niet heel bevordelijk...en verder alleen maar goed dat je van je afschrijft daar is dit forum voor denk ik dan toch? ? Haha maar snap je gevoel want ik denk ook die anderen zullen ook wel denken zo pats boem een heel verhaal van mij zo ineens.. maar goed je bent het wel kwijt..
Maar het is ook echt zo herkenbaar allemaal! En indd mensen weten het pas als ze er zelf inzitten of het zelf echt mee maken dat is helaas met bijna alles zo... Ze zeggen het te snappen maar ze begrijpen het niet... Gelukkig zijn er dit soort forums ik ben iig ook heel blij met al jullie reacties doet me goed! Thnx! 

Lieve meiden jullie! ? hopelijk deze maand een aantal van jullie zwanger. Zou me goed doen.. ff wat positiviteit haha! Dan weten we waar we het voor doen toch :)

Ohja.. ik weetniet of hier dames actief zijn op mamaplaats of insta? Ik ben influencer op mamaplaats via insta actief e1n schrijf blogs op mamaplaats.
Miss leuk om elkaar dan te volgen als je daar ook actief bent?
Via insta wensbeeb2_cammie kun je in de bio ook mn blogs vinden en mamaplaats profiel! 
Vind het altijd wel leuk om een gezicht te krijgen bij mensen die dat uiteraard leuk vinden en willen! Dus  voor wie dat leuk vind! :)

@zonnestraaltje; spannend!! Heb jij bepaalde symptomen of opvallende dingen deze ronde?
@camhay; een forum zoals deze vind ik ook juist heeft fijn om je verhaal te kunnen doen, tips te delen en elkaar te steunen zover mogelijk. Dus een gefrustreerde dag zal iedereen er op z'n tijd wel bij hebben zitten ;). Helemaal niet erg dat je even losgaat hoor ?. Goed van je dat je het weer positief probeert te benaderen. Dit eitje gaat gewoon springen ??

Pff Camhay wat een verhaal zeg! Snap echt wel dat het je allemaal frustreert en je het van je af moet schrijven! Het nieuws van het zaad was niet perfect, maar niet zo slecht als vorige keer, dus dat moet toch wat hoop geven? Zeker eventueel icm iui? Hoop dat je ei gewoon springt en 1 goede zaadcel kan genoeg zijn.. Denk dat proberen hoop te houden en je vast te houden aan de positieve dingen wel nodig is! Anders ga je er volgens mij helemaal aan onderdoor. Het zit bij geen een van ons allemaal goed, maar zolang er opties zijn is er wat mij betreft hoop! 

Hoop dames op het wachtbankje! Je zou toch denken dat er dan toch voor iemand wel goed nieuws tussen moet zitten?!
@ San: gaaf hoor Lapland! Heb ook echt zin om weer eens lekker weg te gaan.. Afgelopen jaren niet veel bijzonders gedaan, dus ben wel een beetje jaloers ? En misschien nog met goed nieuws ook! Maar anders sowieso van genieten

@camhay Heel leuk! Zal zo even kijken! 
@ly ik voel me misselijk en extreem moe en net als vanavond moest ik zelf kokhalzen van een plas luier van mijn dochter.. nu heb ik deze weken ook best wel wat stress factoren bij elkaar ofja stress factoren..spannende dingen tegelijk allemaal.. een huis ja of nee? Zwanger ja of nee? Nieuwe baan start volgende maand.. dat soort dingen.. maar moet zeggen normaal heb ik nooit dat ik me zo misselijk voel ofzo... Ben bij de zwangerschap van mijn dochter tot 23 weken ziek geweest en echt van alles wat ik rook ging ook echt over mijn nek.. en de hele dag door een misselijk gevoel eigenlijk en minimaal 3x per dag wel echt overgeven.  Vanaf een week of 5 begon het, dus weet het allemaal even niet zo goed wat ik moet denken...  Maarja we zullen zien t antwoord komt steeds dichterbij ?

@Camhay, fijn dat de resultaten er zijn. Het klinkt minder slecht dan je dacht, althans zo vat ik het op? Wat Smus zegt; ergens aan vasthouden en hoop houden lijkt me zeker nu wel fijn… En dit forum is er juist om ook je verhaal te kunnen doen toch! Dus gewoon doen als het je hoog zit en na vandaag snap ik je helemaal! Ik hoop dat deze ronde je eitje alsnog mooi springt! Go eitje, go! ??

@San, wat heerlijk! Even ertussen uit! En een mooie bestemming! Wie weet heb je daar mooi nieuws!

Het zou leuk zijn als we deze maand weer mooi nieuws krijgen ja! Die hoop kunnen we allemaal wel gebruiken! Hier durf ik niks meer te zeggen, het slechte gevoel is weer een twijfel? Dat heb ik nooit, gevoel is meestal of ‘twijfel’ of ‘nee’. Maar ik ben eigenlijk bang dat ik iets voel wat ik mezelf aanpraat, of waar ik zelf een draai aan geef. Dat ik mijn onderbuik voel, dat praat ik mezelf niet aan, maar waar het dan vandaan komt. Ik denk gezien de afscheiding en klachtjes dat ik richting menstruatie ga, maar waarom knaagt er dan nu zo’n gek gevoel diep van binnen. Ik haat dat, want uiteindelijk ben ik dan alleen maar teleurgesteld! Ik vrees dat het komt omdat er wat mensen ineens heel positief waren en ik dan toch onbewust teveel hoop heb…

@zonnestraaltje; oeeh dat klinkt wel hoopvol! Wel echt vreselijk dat je bij je dochter zo onwijs lang ziek en misselijk bent geweest.. ik wens je dat niet nog een keer toe!
@Just-me; Heel herkenbaar! Het ene moment denk ik ook: nou het zou best wel eens zo kunnen zijn, en daarna denk ik weer van niet en idd het gevoel dat ik het mijzelf aanpraat haha.. Maar we moeten nog even een paar dagen geduld hebben!
Heb nu al 2 dagen vrijwel geen bijzonderheden meer gevoeld, vandaag tot nu toe ook niet. Behalve gisteren wat jeukende borsten. 
Ik duim voor ons allemaal dames!!

Terug
Bovenaan