PCOS, Letrozol

Hoi lieve dames, nu moest ik mij weer inlezen haha. Bedankt dat jullie mij fijne vakantie wensen. Ik denk echt dat het een reis om nooit te vergeten wordt. Nog één weekje wachten en werken en dan gaan we al. Zoveel zin in even lekker er tussen uit. En van te voren dus testen, spannend.
@ly wat leuk dat jij ook gaat! Zweden of finland? Ben zo benieuwd! Laat je sowieso wel even weten hoe het was. En wat spannend je krampjes etc. 
Aan alle dames op het wachtbankje: ik snap jullie gevoel hoor. Soms denk ik ook positief en andere moment denk ik nee. Maar eigenlijk is dat gewoon nergens op gebasseerd he?! Veel vrouwen merken niks van de innesteling. Dus ookal voelen we niks, voelen we wel wat, hebben we een positief gevoel of een negatief gevoel, je weet het maar nooit! Maar krampjes en misselijkheid is natuurlijk wel super spannend! Bijna testen dus iedereen, spannend! Ik nu op 5 dpo, jullie dus ietsjes verder. Houden jullie mij op de hoogte?:) 

Oh het gaat spannend worden bij sommige dames lees ik! Hoop dat er mooie zwangerschappen komen deze ronde.
Nou mijn 24 mm follikel of wellicht alweer 25/26 mm is me flink aan het irriteren. Heb ovulatiepijn en sinds vandaag vruchtbaar slijm en ik heb ff lopen wroeten ? en mm baarmoedermond staat open! Yesss we hebben gisteren al geklust...probeer vanavond even te skippen ivm de zaadkwaliteit. Mn ovutesten lopen op maar zijn nog niet op de piek. Dus de lh piek hopelijk morgen en dan weer klussen 2 dagen op rij. Ik hoop zo dat ik snel een smiley zie op de cb! 

@san; wij vliegen op Finland maar zitten in Zweden haha! En jullie?
@camhay; yessssss, wat fijn dat het nu echt lijkt dat er toch een eisprong aankomt. Gezellig weekendje voor jullie dus ?. Succes! 

Nog geen clearblue smiley maar hij loopt wel op. Misschien vannacht of morgenvroeg positief.. pijn neemt toe :)
Ik krijg ook altijd n glansje rond mn ovulatie en voel me dan n stuk lekkerder in mn vel. Ik geniet nog even van deze laatste dagen "fijn" want als mn ei gesprongen is gaat mn pmdd toeslaan helaas. En ben ik 14 dagen echt een opper heks ??
Hier verder nog nieuws bij jullie dames? 

Zoveel om te antwoorden en ik zit echt even in mn 'ongesteld geworden dip'. Dus op alle berichten reageren komt later even, als ik me weer iets beter voel.
Afgelopen week had mn partner helaas koorts, ik denk 24 uur echt boven de 39, de rest was onder de 38 (mede dankzij paracetamols). Dat is niet echt positief voor de kansen de komende tijd natuurlijk... Hij had een vcm van 16, maanden geleden, dus niet veel over zullen we maar zeggen. Het ziekenhuis vond t destijds niet nodig dit te herhalen, het zou gewoon goed genoeg zijn. Omdat hij nu dus koorts gehad heeft heb ik het ziekenhuis gebeld, ze zeiden alleen 'oh je kunt een ronde overslaan als jullie dat willen, want ja het kan invloed hebben', daar heb ik dus niet veel aan... nu lees ik bij jou ook vanalles over deze waarde camhay, wat gaan ze er bij jullie mee doen? Of ook niks?? Iemand anders ervaring met een matige uitslag? 
opzich heb ik in de 5 rondes die gelukt waren 2 keer een vmk gehad, dus het zal inderdaad niet aan hem liggen, maar gewoon het idee dat we komende tijd helemaal een minuscule kans hebben??... 

@Miloup; pffff lekker makkelijk gezegd aan de telefoon om maar even een ronde over te slaan.. alsof je daar op zit te wachten in een traject als deze ?. Ik hoop voor je dat je het een beetje naast je neer kan leggen en weer met goede moed door kan deze ronde, en zoals we hier vaker tegenkomen; er is maar 1 goed zaadje nodig ;). Maar begrijp dat je daar nu voor je gevoel even niks aan hebt.. sterkte meid ?.
@camhay; hoe is het bij jou? Heb je al een smiley gezien op de cb?
Hier nog alles rustig, 12dpo. Heb nog steeds best wat witte afscheiding! Dat maakt me wel echt nieuwsgierig en gespannen of het wellicht tóch gelukt is! Wel wat meer krampen vandaag, maar ik blijf het spannend vinden hoor!! ?

@miloup ik zou het gewoon een kans geven! Een ronde overslaan is toch helemaal niet fijn. Misschien heeft hij nog prima zwemmers na die koorts. Wel rot hoor snap dat je er verdrietig van wordt..
@ly spannend! Die afscheiding in de wc of wanneer je zelf kijkt? Hahaha sorry voor de vraag. Ik heb ook wit nu op 6 dpo, maar ik check dat dan zelf. En spannend die krampjes!! Waar voel je dat? Wat ik nu voel is wat druk / steekjes bij de linker kant. Dat gevoel had ik ook voor mijn ovulatie. Maar het zit dus wat hoger en niet bij mijn schaambot, dus weet niet of dat iets is. Beetje richting de linker eierstok. Verder merk is nog niks! 
Wij gaan naar Finland! Wat super leuk dat jullie naar Zweden gaan. Ik ben wel blij want vanaf 1 feb geen test meer nodig.. nu met al die besmettingen om mij heen begon ik het wat spannend te vinden. Gaan jullie ook allemaal excursies doen?

@camhay ow zo spannend!!! Heb je inmiddels een smiley ? Maar dit is goed nieuws toch?! 

@MilouP, jeetje wat een antwoord ook… dat is echt helemaal klote, een ronde overslaan is wel even een dingetje… Wat San zegt, gewoon poging wagen en dan afwachten? Wel balen voor jullie ?
Haha, ik was ook benieuwd Camhay, hoop ondertussen een smiley ????

@Ly, lastig hè haha! Ik ga er toch vanuit dat mijn menstruatie eraan komt. Had ineens vrij aanwezige krampen vanmiddag en nu nog, icm overige kleine dingetjes is dit echt wat ik altijd heb. Ben dan wel vroeg, zit pas op 11 dpo en ga meestal wel echt tot 14 dagen. Enige dat anders is, is dat ik al 4 dagen elke 1,5/2 uur moet plassen. Iets wat ik overigens nooit heb, dus als dat zo blijft in elk geval even checken of het geen blaas ontsteking is… Heb alleen nog geen pijn in mijn borsten, maar dat komt dan morgen wel ofzo ? Ik hoop voor jou goed nieuws!

Terug
Bovenaan