@Camhay:
Bij mij in het ziekenhuis doen ze niet meer aan prikken, vraag me niet waarom. In het verleden wel maar ze vinden dat nu niet meer nodig ofzo. Ze zeggen als je je piek gevonden denkt te hebben en je +/- 2 weken later ongesteld wordt, dan heb je sowieso een goede eisprong gehad. Naja, het is niet anders. Ben wel benieuwd naar jouw bloeduitslag!
Ah oke, dan begrijp ik het wel inderdaad! Wel bijzonder eigenlijk dat dat per ronde zo erg kan verschillen he? Dat is dan wel weer het voordeel als je wordt gevolgd dmv echo’s; dat je weet hoe dik je BMS is zodat je daarop in kunt spelen. Mijn BMS is bij alle echo’s eigenlijk steeds dik geweest dus ik denk dat het voor mij dan niet nodig is.
Ben je gister lekker wezen carnavallen? Was het gezellig?
@Zonnestraaltjeee:
Balen zeg van die echo, gelijk heb je hoor; lekker genieten! Het suuuuper vele drinken zoals ik voorheen weleens kon (lees: paar wijntjes, paar cocktailtjes, biertjes, alles door elkaar) doe ik nu niet meer. Maar ik lust echt nog wel een drankje hoor. Wie weet hoe lang het nog gaat duren, ik vind het ook wel belangrijk om er niet al te veel druk op te leggen.
Afgelopen ronde heb ik op CD 23 mijn eisprong gehad. Erg laat, moet (indien nodig) volgende ronde ook ophogen, maar heb dus nog wel een eisprong en een kans gehad. Duim voor jou dat er ineens iets aan het groeien is!
Geniet lekker van het Carnavallen!!
Even een vraagje aan iedereen; hebben jullie puistjes? Ik heb het zooo erg momenteel… Terwijl toen ik de pil slikte ik het niet had; hooguit 1 als ik ongesteld moest worden. Ik vind het echt verschrikkelijk en schaam me er dood voor. In onze omgeving weet bijna iedereen dat we hiermee bezig zijn dus ergens maak dat het wel iets minder erg ofzo; voelt als een excuus dat ik er zo uitzie haha. Ben even benieuwd of jullie daar ook last van hebben. Beetje op de zaken vooruitlopend; zit ik soms ook te denken wat ik ga doen als we straks (Hopelijk!!) ons eerste kleintje hebben. Ik wil niet per se weer aan de pil maar wil ook niet de rest van m’n leven er zo uitzien.
@Smus:
Overduidelijk!! Goed kunnen benutten?
@Just-Me:
Het MOET gewoon gaan lukken; jullie kleintje komt volgens mij in een ontzettend warm bad terecht.
Helemaal met jou eens; mijn gyn zei ook dat ik prima een drankje kan drinken; zolang ik maar stop als ik een positieve test in handen heb. Word soms een beetje nerveus van verhalen van meiden dat ze 0,0 drinken hihi dan denk ik; ben ik echt zo slecht bezig?
Zo te zien aan je kaartje heb je overduidelijk een eisprong gehad!! Wat super fijn, ook al zo vroeg in je cyclus.
Ik zal mijne hieronder ook even toevoegen, vind het namelijk ook wel leerzaam om verschillende kaartjes te zien.