PCOS, Letrozol

@Smus:
Fijn dat de kans goed benut is! 

En het zou zeker kunnen dat je temperatuur al hoger is, bij mij was mijn temp ook al hoger de dag nadat ik een positieve ovulatietest had. Denk dat mijn ei diezelfde dag nog gesprongen is. 

Vervelend dat jij ook last hebt van acne. Voor mij was dat ook 1 van de redenen dat ik ooit ben begonnen met de pil. 

@Just-Me:
Ja dat is een goeie, ik wil dat straks als het hopelijk is gelukt en ik bevallen ben, echt wel even ergens voorleggen. Ik zou namelijk ook het liefste niet meer aan de pil gaan, maar deze acne wil ik straks ook wel het liefst vanaf. Ben sowieso ook heel benieuwd hoe dat zal zijn als we zwanger zijn. Zal het dan erger worden of misschien juist minder omdat je hormonen dan anders zijn? Ben benieuwd. 

@Gebruker:
Wat fijn!

@Camhay: 
Fijn dat het leuk was!! 

Niet fijn die misselijkheid, maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn als dat een goed teken zou zijn… Hoe is je temp?

Mijn temperatuur was gister (10DPO) omlaag gegaan en vanmorgen weer een stuk hoger; durf ook niet te veel te hopen… maar was zo blij dat ie hoog was haha… Hoop natuurlijk verschrikkelijk erg dat mijn temperatuur morgen ook hoger is en het wellicht op een zwangerschap wijst. Ene kant durf ik absoluut niet te hopen (ik denk dan ook; ik was vanmorgen al wel even wakker, het ligt daar gewoon aan etc. etc.) en andere kant zit ik er constant mee in mijn hoofd haha. Zit nu op 11DPO trouwens. 

@Ly:
Spannend…. Ga heel hard voor je duimen! Laat je het gelijk weten morgen? Hihi. 

@smus.. aah oke. Heb je geen digitale omgeving bij jouw ziekenhuis dan? 
Ik kan alles altijd gelijk zien. Dat is wel heel fijn haha.
@iedereen.
Jaa carnaval was top! Maar wel gebroken hoor.. ik trek dat echt niet meer haha.
Ik zit nu "pas" 7dpo dus dat is wel heel vroeg. Maar bij mn zoontje had ik de innestelingsdip op 5 of 6 dpo dus vergelijk het dan wel haha. Hier staat dit bij mijn vorige uitslag:
Folliculair : 0.0 - 4.5 nmol/l Mid luteaal : 14 - 89 nmol/l Luteaal : 11 - 81 nmol/l Post menopauzaal: 0.0 - 2.3 nmol/l Zwangerschap: 1e trimester : 36 - 286 nmol/l 2e Trimester : 81 - 284 nmol/l 3e trimester : 154 - 1343 nmol/l
We gaan maar voor een waarde van minstens 36 dan haha.
Uhm ik had wel testdrang deze ochtend. Ook ivm mn opvallende misselijkheid. En ik ga ff uit van dat dit nog niks is hoor. Maar heb een action early gedaan en daar kwam een streepje... die is nu wel gelig opgedroogd en het streepje is mega duidelijk maar ik weet niet... kan ook iets verkeerd zijn gegaan met de test. Dus net met 3e urine een kruidvat 2v5 gedaan en daar komt ook n licht streepje. Normaal zou ik blij worden hier van. Maar ik heb in oktober ook streepjes gehad tot en met de dag van ongesteldheid en die liepen 3 dagen mooi op. En toen werd ik ongesteld. Dus ik durf nog geen hoop te hebben maar wil het wel ff showen aan jullie ? ben benieuwd wat jullie hiervan denken...
Ik weet 7dpo is super vroeg maar het zou wel enigzins die misselijkheid verklaren.

Oh klinkt spannend die streepjes op de testen! Lijkt mij toch dat je niks zou moeten zien (en zeker niet op 2 verschillende) als je niet zwanger zou zijn? Ik duim voor je!

Daar zeg jij mij wat! Ik heb wel een digitale omgeving maar daar stond nooit iets in.. een paar dagen geleden kreeg ik wel ineens allemaal berichten en nu staat het er wel! Heb meerdere keren geprikt en dit zijn de uitslagen: 59,4/31,5/37,5. Andere keren waren van een willekeurig moment in mijn cyclus en dat zegt dus niks.

@smus ooh haha dat zijn ook allemaal verschillende waardes dus. Zegt idd niks dan... 
Ik heb de fotos geupload. Kruidvat kwam direct binnen afleestijd. Action schaduwlijntje en eenmaal helemaal opgedroogd zoals die nu is. Maar ik vind die een beetje "vlekkerig" dan vertrouw ik het al niet.

Wat spannend. Iedereen zit nu zo'n beetje richting nod zo te lezen.
@smus wat naar dat je last hebt van acne. Wel belangrijk denk ik inderdaad om bij een evt huidtherapeut te benoemen dat je hiermee bezig bent. Huid kan namelijk wel echt anders reageren bij zwangerschap. 
@Camhay Spannend!! Hoop voor je dat het raak is deze ronde. Succes met testen!

Ik heb morgen m'n nod en kon me niet inhouden om vanochtend te testen. Heeel licht streepje met action early, maar twijfel of dit indroog is omdat het pas later zichtbaar werd. Heb sinds vrijdag veel dik helder/wit slijmverlies. Vandaag contact gehad met fertiliteitsassistent. Vraag me toch af of ik wel een ovulatie heb gehad 2 weken geleden. Zij verwacht het wel, dus moet het nog even afwachten. Herkennen jullie dit slijmverlies? Heb dit normaal nooit.. Daarnaast wat pijn in m'n onderrug en af en toe wat elektrische schokjes in m'n buik. Andere klachten dan normaal voor m'n menstruatie. Afwachten dan maar! 

Hey lubb.. 
Show je foto ook ff dan kijken we mee ? ik heb dus hetzelfde met die action early. Zoals hierboven.. begon binnen afleestijd met schaduwlijntje en toen ik een paar uur later dus weer keek was die zoals de foto. Spannend he. 
Ik heb deze ronde gek genoeg veel minder bijwerkingen. Op het begin tijdens het slikken even enorme spierpijn... en opvliegers en gewoon niet lekker in mn vel. Maar voor de rest nergens last van gehad! Had zelfs mn libido flink terug haha. Nu dan alleen 2 dagen misselijk en een beetje last van een soort branderig/trekkend gevoel in de baarmoeder. Heel af en toe last van mn (*)(*) .
Dus ook wel anders dan normaal. Maar durf gewoon niet te hopen? rot wachtweken ook pfff haha

Terug
Bovenaan