PCOS, Letrozol

Zo ben weer boven water. Wat was het leuk zeg. Heb me wel redelijk rustig gehouden.. voelt dan toch niet fijn dat drinken en het zat wel in mn achterhoofd. Voorlopig weer netjes gezond doen en niet drinken :)
Hoe is het hier met iedereen? Nog updates ?
@gebruiker.. top trouwens een follikel van 20 mm ?? 

@ gebr081: oh ze denken dat je een eisprong hebt gehad en er zit er nog eentje van 20? Dat is mooi! Moet die dan ook nog gaan springen?

Ik heb net echo gehad en hij is inderdaad gesprongen! Nu dus op het wachtbankje!

meiden!! Wat goed om te lezen dat de meesten van jullie je eisprong gehad hebben, heel fijn!
@camhay en @zonnestraaltje; hebben jullie genoten van carnaval dit weekend? Heerlijk om even te kunnen ontspannen!
@zonnestraaltje; balen dat de follikels nog niet zoveel doen.. hopelijk gaat dat nog gebeuren! Wanneer moest je nu ook al weer terug? Kan het even niet meer volgen allemaal, haha. 
@juliass; ik heb ook sinds het stoppen van de pil veel meer last van een onzuivere huid. Sinds ik net als @smus iedere 4 weken naar de huidtherapeut ga, is het wel meer onder controle. Maar niet zo glad als in de tijd van de pil. Ook nu met m'n zwangerschap niet. Snel een glimmend en vet voorhoofd vooral en afwisselend wat meer puistjes of bultjes. Soms even ineens heel rustig, dan voel ik me helemaal happy haha. Ik krijg de huidtherapeut overigens vergoed door de zorgverzekeraar! 
@allemaal; nog 2 nachtjes slapen tot de eerste echo, zooooo spannend!! Nog steeds afwisselend genoeg kwaaltjes. Vooral de vermoeidheid begint wel steeds meer intens te worden. Soms best lastig om op m'n werk een masker voor te houden haha (ben soms zo bleek door vlagen misselijkheid en de vermoeidheid), maar wil nog even wachten met het delen. ?
@san; ik ben als het goed is woensdag 7+3d. Hoe is het met jou?

@ly, zooo een dagje was genoeg hoor haha. Ben helemaal gesloopt joh.. 
Hele dag al misselijk en dan ben ik toch gelijk bang... zal je zien dat t misschien wel raak is (al durf ik dat niet eens te denken). Mja wie weet.... heb een branderig gevoel in mn baarmoeder ook. Heel apart ??
Spannend je echo?? ben heel benieuwd. Maar zo aan je klachten te horen zit het vast goed! Wel fijn als je straks lekker kan genieten als je weet dat het allemaal.goed zit! 

Goeiemorgen dames,
Ik mag vandaag weer progesteron prikken en zal vanmiddag wel mn uitslag al hebben. Ben eens benieuwd hoe jullie waardes waren in diverse rondes. Ik had de 1e ronde letrozol een waarde van 33. Dit was goed maar wel aan de lagere kant.. komt wel weer overeen met opbouw slijmvlies wat toen maar 6.5 mm was misschien. Hoop dat het dit keer dan wat hoger is. 
Ik weet dat je er geen zwangerschap aan kan zien. Maar een hogere waarde lijkt mij wel een grotere kans toch.
Ben btw net opgestaan en nog steeds enorm misselijk ?? vraag me echt af of dit goed is of dat ik geen hoop moet hebben en dit gewoon komt door de verhoogde dosis ofzo.

@ ly: spannend! Het is bijna zover! Hoop echt dat het een goede echo wordt voor je! Nog een nachtje slapen..

@ Camhay: ojee die misselijkheid.. hoeveel dpo zit je nu? Ik weet echt niet hoe hoog mijn progesteron was, want ze noemen bij mij geen waardes! Alleen dat het “mooi hoog” was. Ik hoef nu ook geen bloed te prikken omdat ze op de echo zagen dat hij gesprongen was (blij mee want ik haat het) en het tot nu toe altijd goed was!

@Camhay, ik heb een aantal keer om de waardes gevraagd. Tot nu toe had ik steeds tussen de 70 en 80! Hoog, maar dat zegt dus ook weinig volgens hun.. Ik hoop dat de misselijkheid iets betekent! ? Ik heb het zelf twee rondes gehad, zonder resultaat… dus ik ga nergens meer van uit ?

@Ly, bijna!! Zo leuk!! Ik denk aan je!

@Smus, wat enorm fijn! Blij voor je dat het deze ronde goed is gegaan! ? En beter hè, zonder bloedprikken ?

@ly ow je hebt je eerste echo bijna! Zo spannend, laat je weten hoe het gegaan is? Morgen gewoon al!! Ik dus volgende week, ik ben dan 7 weken en 2 dagen. Dus dan hebben we ongeveer op dezelfde aantal weken een echo. Ben heel benieuwd wat je kan zien! Ow hier begint ook vooral de vermoeidheid wel pittig te worden. Misselijkheid met vlagen, beetje gedurende de hele dag, maar vooral 's avonds. Vermoeidheid vind ik wel pittig (ook met werk). Wordt erg moe wakker, kater gevoel. Maar jij ook dus vermoeid. Word jij ook zo wakker?.. heb je nog tips om de dag wat door te komen? Lig om 9 uur te pitten. Met fulltime job zit een dutje er niet in overdag. Maar verder klaag ik niet, ben nog steeds enorm dankbaar. 
@justme, @zonnestraaltje en @camhay, voor jullie ook weer spannende periode! Wanneer weten jullie meer? #fingerscrossed!! Leuk carnaval gehad camhay? Hoe gaat het met jullie? Wat rot dat je zo misselijk bent camhay. Hoeveel dagen DPO nu voor jullie? Zonnestraaltje heb jij nog wel ovulatie gehad? 

Terug
Bovenaan