@ly ow je hebt je eerste echo bijna! Zo spannend, laat je weten hoe het gegaan is? Morgen gewoon al!! Ik dus volgende week, ik ben dan 7 weken en 2 dagen. Dus dan hebben we ongeveer op dezelfde aantal weken een echo. Ben heel benieuwd wat je kan zien! Ow hier begint ook vooral de vermoeidheid wel pittig te worden. Misselijkheid met vlagen, beetje gedurende de hele dag, maar vooral 's avonds. Vermoeidheid vind ik wel pittig (ook met werk). Wordt erg moe wakker, kater gevoel. Maar jij ook dus vermoeid. Word jij ook zo wakker?.. heb je nog tips om de dag wat door te komen? Lig om 9 uur te pitten. Met fulltime job zit een dutje er niet in overdag. Maar verder klaag ik niet, ben nog steeds enorm dankbaar.
@justme, @zonnestraaltje en @camhay, voor jullie ook weer spannende periode! Wanneer weten jullie meer? #fingerscrossed!! Leuk carnaval gehad camhay? Hoe gaat het met jullie? Wat rot dat je zo misselijk bent camhay. Hoeveel dagen DPO nu voor jullie? Zonnestraaltje heb jij nog wel ovulatie gehad?