PCOS, Letrozol

Ik ben echt voorzichtig. Vind die kruidvat veel te licht. En de normale van de action geeft echt een mini tuurlijntje. Die krijg ik niet eens op de foto. 
Ben altijd zo bang dat het bij zo vroeg testen alsnog weer mis gaat omdat ik dat dus al 1x eerder heb gehad. Zou echt geweldig zijn ja? maar heel onwerkelijk nu nog. Ik wil eerst een knaller haha.
Ik heb nog geen uitslag maar zodra die binnen is deel ik het even hier ?

De uitslag is binnen... beetje een domper 28 is de waarde dit keer. Heel vreemd... vanaf 25 is natuurlijk genoeg en dat is de grens voor een goede eisprong hier. Lees wel overal dat het soms zelfs vanaf 12 of 15 goed is. Maar had toch wel verwacht dat die hoger was als de vorige keer. Vooral met die testen... maak me dan ook wel zorgen nu omdat je met lage progesteron geen zwangerschap in stand kan houden. Heb soms het idee dat er misschien daardoor iets mis gaat bij mij... 
Achja... lang leven het vroege testen en de onzekerheid daarvan??? er is in ieder geval een eisprong geweest... maar weer afwachten nu ?

@Camhay, bij ons is het geloof ik 20 wat als goed genoeg wordt gezien. Erboven is erboven toch? Ze zeggen tegen mij altijd nadrukkelijk dat hoogte van de waarde niet een betere eisprong betekend. Testen lijken toch positief te zijn! Nu nog een weekje uitzitten, ben benieuwd voor je!

Just-me ... jaa daarom ik zie het wel. Is ook veel te vroeg natuurlijk nog om te testen. Ik snap mezelf ook niet hoor haha.

@camhay ohhhhh wat spannend!! Ja erg hè?! Herkenbaar... Ik weet dat het weinig nut heeft en doe het ook want ik kan dat ook niet laten verschrikkelijk en slopend ook t kan 2 kanten op!! 
Ik kom trouwens dichtbij jou in de buurt vandaan haha ben ook regelmatig in db te vinden mooie stad! Haha ik kom uit Boxtel.. ? ik volg jou ook op insta sinds kort.. ?
@ly oehhhh spannend! Komt vast goed!! Zo mooi om te zien!! 
@alle anderen.. ik heb een hele goeie carnaval gehad ook!! Nou er was dus geen 1 eicel gegroeid zelfs gekrompen.. zaten nu rond de 10mm ze zag heek veel vocht in de buikholte zei ze.. geen idee wat ze ermee bedoelde ik zei nog tegen mijn man ohh owwww miss toch al die biertjes?? ?? Maar ik was er dus ff zo klaar mee dat ik dacht ooooow ik heb het zo nodig ik ga lekker los maandag ook ff geweest en het was echt top!! Was er zo aan toe!! Nu weer back to normal haha! Ze gaan nu donderdag nog kijken en als er niks veranderd is menstruatie opwekken en medicatie ophogen of meteen door met ophoging ligt eraan..
 Iedereen succes op het wachtbankje!! ?

(en natuurlijk heb ik me niet helemaal vd kaart gezopen, komt wel een beetje zo over nu haha) maar weet alles nog hoor heb na al die jaren niet drinken ook echt niet meer zoveel nodig ???

Terug
Bovenaan