@Jannienne:
Wauw meid, ik kan me voorstellen dat het heel onverwachts en gek is, maar dit betekent dat het ziekenhuistraject je gewoon bespaard blijft en dat is echt ontzettend fijn voor je, gefeliciteerd!
@Gebruiker:
Is het een optie om je naam aan te passen? Hihi. Ik vind het lastig om nu goed bij te houden welke berichten van jou zijn aangezien er de laatste tijd meer gebruikers zijn.
Maar goede vraag; ik heb het in een vrij vroeg stadium op het werk verteld dus ze kijken niet raar op als ik ineens tussendoor naar het ziekenhuis moet. Soms is het een gunstig tijdstip, maar soms ook echt midden op de dag. Ik haal de tijd die ik wegben dan gewoon op een ander moment in dus dat vinden ze helemaal prima. Vond het lastig om het te vertellen maar het geeft mij zoveel rust dat ik me niet hoef te verantwoorden en me in allerlei bochten moet wringen, kreeg ook buikpijn bij het idee.
@Just-Me:
Balen meid. Haha dat verhaal van het kerstkind; zal je zien dat het straks gebeurt! Ik zal je heel eerlijk zeggen; het kan mij geen reet schelen wanneer ik uitgerekend ben (toen we net begonnen waren kon ik er nog wel over fantaseren; verlof in bepaalde maanden van het jaar, nu denk ik; maakt me niet uit wanneer; als het maar een keertje lukt, haha).
Lees nu btw pas je berichtje later; precies hetzelfde haha! Toen dacht je dat je nog wat te zeggen had, nu is alles prima, heel herkenbaar haha!
@Camhay:
Ook voor jou balen meid. Ergens lijkt het me ook wel weer een prettig idee dat de bevruchting misschien gelukt is (ondanks dat het later mis is gegaan), dat betekent dat het wel degelijk kan!
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en heb een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Moet vandaag (CD3) beginnen met de 7,5 mg. Ben heel erg benieuwd hoe het deze cyclus gaat; zal mijn eisprong eerder zijn? Zal het hetzelfde aanslaan als de eerste ronde 5mg of doet het niks? Geeeeen idee; volgende week woensdag op CD12 een echo dus dan weet ik meer. Zou ook wel fijn zijn als deze dosis ff meegaat... Vind het wel spannend ofzo dat dit de laatste 'pillenkans' is.
Heb toevallig vanmorgen ook een afspraak gemaakt voor een samenonderzoek voor mijn vriend. Vonden het eerder niet nodig (probleem lag duidelijk bij mij en hadden nog geen kansen gehad) maar ik merk dat hij ook wel een stuk ‘volwassener’ is geworden gedurende het traject; hij zei ‘we hebben pas 2 keer officieel kans gemaakt maar ik vind het wel een goed idee om me te laten nakijken, zeker aangezien jij van alles moet doen’ dus dat vind ik wel heel lief en fijn. Natuurlijk hopen we dat er aan zijn kans niks mis is, maar mocht dat wel zo zijn dan kunnen we dat maar beter gelijk weten en op anticiperen.
Wist niet dat de wachttijd zo lang is, hebben over precies 4 weken een afspraak. Ik vroeg nog aan hem 'welke dag komt je deze week het beste uit?' haha. Ach, prima ook, zoveel haast heeft het ook weer niet, maar ben wel reuze benieuwd naar de uitkomst en blij dat we de stap hebben gezet voor het maken van een afspraak.