PCOS, Letrozol

Julias, echt balen die ongesteldheid! ? Aan de hoeveelste ronde begin je nu binnenkort? Hopelijk is dat de goede ronde!!
Camhay, die onzekerheid moet erg vervelend zijn. Alles even uit je hoofd, want voor nu kan je toch weer even niets doen dan wachten, grrr.
Just-me, nee klopt hoop dat dat inderdaad niet hoeft en ik me goed kan voelen bij de fertiliteitsarts.
 Gebruiker 1. Ik heb om de zoveel weken erg last van mijn borsten. Ik heb al 5 maanden geen menstruatie en toch om de zoveel tijd erg gevoelige borsten, harde tepels ? heel vervelend en dat kan precies staat alles betekenen of ook weer helemala niks...
Gebruiker 2; ik probeer al enige tijd wat zaken te doen door levensstijlaanpassingen, wel bergen met groenten eten, op tijd slapen, meer bewegen, stress minderen, supplementen nemen,... Ik volgde poscasts, blogs, online cursussen en sprak met hormoontherapeuten. Tot hier toe levert het me dus niets op qua vruchtbaarheid ofzo. Wel voel ik me al veel energieker, minder opgeblazen,... en dat maakt dat ik het wel blijf doen omdat het sowieso een effect heeft op mijn gezondheid. Maar het is dus zeker niet zaligmakend en als je al een soort weerstand voelt en die aanpassingen voelen niet goed voor je is dat ook weer extra stress eigenlijk en die kan je weer missen. Er is dus zeker niet 1 juist antwoord hierop en denk dat je kan aanpassen waar je je goed bij voelt en behouden waar je je goed bij voelt. 

Nee ga er gewoon vanuit dat het niks meer gaat worden deze ronde helaas.
Grappig wel wat jullie zeggen over het testen. Ik heb dat dus totaal andersom. Ik test liever wat eerder (sowieso dikke testdrang) maar ik weet als die negatief is dat er nog hoop is.. maar vanaf 10/11 dpo word die hoop dan wel minder en kan ik me voorbereiden op dat ik ongesteld ga worden. Ik ben juist veel meer overstuur als ik bloed zie. Het is hoe dan ook altijd klote. Maar dan is het minder shocking als het doorbreekt. Omdat ik weet...ja test was toch negatief. 
Ik heb net een kruidvat gedaan en daar komt niet eens een tuurstreepje op. Dus ik vind de test van een paar dagen terug wel heel apart. Mja ik weet..het kan dan alsnog mis gaan. Of het was miss gewoon een foute test... ga mezelf.iig maar geen schuldgevoel aanpraten ivm mn dagje carnavallen ?

Ik pak op aanraden van de hormoontherapeut multimama dag en nacht van vitakruid. Ik kon deze afwisselen door de supplementen van guud, wat ze ook een goed merk vond.
Omdat ik zelf geen grote viseter ben, neem ik ook visolie van arctic blue.
Camhay vervelend van die kruidvat test! Maar als het voor jou helpt om wel al vroeg te testen kan je je nu misschien al voorbereiden op een volgende ronde. De hoeveelste ronde zit je nu?

@juliass ohhhh balen zeg!! Heel veel succes!! ?
@ camhay shit zeg!! Erg hoor die onzekerheid!! snap dat je hoop nu minder is.. En herkenbaar hoor!! Ik heb ook mega Testdrang altijd!! Maar echt dan baal ik zo van mezelf dat ik weeeeer getest heb... En toch doe ik het de dag erna weer ?? succes meid! ?
Ik lees dat sommige hier later testen idd.. miss wel goeie tip voor me om volgende keer toch echt gewoon te wachten! Ik kan me idd wel indenken dat ongesteld worden minder teleurstellend is dan een negatieve test misschien..?! Zit wel wat in eigenlijk!! Ik ga het proberen volgende keer!! Tot nu toe nog niet gelukt.. ? 
Ow ik ben zooooo benieuwd wat er maandag uit die bloed uitslag komt!! (Progesteron) Wil gewoon door nu.. (ook omdat ik zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn deze ronde) dat wachten is t ergste van alles, wat duurt dat lang altijd zeg.. normaal heb ik heel veel geduld met veel dingen maar met dit echt totaal niet!! ??
@sorrymaarweetevennietmeerwiehetzei?maar niet te bang zijn voor je arts hoor!! Die mensen zijn er juist voor.. en als je eenmaal in een ziekenhuis zit voor dit traject kan het heel snel gaan allemaal!! Je weet natuurlijk niet wat je moet verwachten de eerste keer maar echt je staat er van te kijken.. ik wist het eerst ook niet en meteen na de afspraak werd direct alles in gang gezet, man testen, ik kreeg wat testen en toen alles goed was mochten we meteen door met hormonen zat maar een week tussen ofzo.. @nu (wens voor een 2e kindje) heb ik eerst langer moeten wachten omdat mijn schildklierwaardes niet goed waren.. (nu op dit moment weer niet goed maar we hoefden gelukkig niet te stoppen nu, hopelijk over 2 weken beter dan moet ik weer opnieuw prikken voor de schildklier..)
@all heel veel succes allemaal!! ???

Dames, ik deed net een test. Ik weet niet waarom het was al zo lang geleden en was alleen thuis. Zit zo met mijn hoofd bij zwanger worden dat ik dacht ik moet gewoon nog eens een test doen en die is gewoon vet positief ? ik durf het niet te geloven. Ik deed er nog een tweede achterna en die is ook positief. Kan dit echt? Ik ben nooit ongesteld geworden na het stoppen met de pil en eind januari zei de gyn nog dat het vol eiblaasjes zat en er niks zat aan te komen dus heel februari niet getest en altijd gedacht dit gaat niet lukken. Ik ben zo bang nu.. ik weet ook ni hoe ik hier een foto kan uploaden.. 

@janienne wauww! Wat super, Gefeliciteerd. Ik ben wel heel benieuwd nu wat een clearblue test met week indicator aangeeft bij je. Zo zie je maar weer, het kan raar lopen. Jij was nog niet begonnen met letrozol? Of wel?

Ja geen idee van cb digitaal die had ik helemaal niet liggen. Ga er morgen maar eentje kopen.  Ik heb ook echt geen idee op dit moment hoelang het kan zijn. Laatste test was 19/1 en Ik track mijn tempteratuur en cervixslijm al heel die periode en niets dat duidde op een ovulatie ofzo dus heb echt geen clue. Binnen 9 dagen had ik een afspraak bij fertiliteitsarts. Heel vreemd dit. Moet het mijn vriend straks nog vertellen als die thuis komt ? ik hoop dat alle dames hier snel een positieve test in handen hebben en blijf zeker meelezen want jullie verdienen dit allemaal zoooo erg!!!

Terug
Bovenaan